Bekijk volle/desktop versie : werken met hoofdoek

24-03-2003, 16:46
Salaam,

Ik studeer momenteel management (voorlaatste jaar alhamdoelilah) en maak me eerlijkgezegd wel zorgen over het vinden van een job waar ik mijn hoofddoek kan aanhouden.
Ik ben sinds vorige zomer begonnen en vraag me af hoe ik daar mee moet omgaan. Ik wil hem absoluut aanhouden, maar aan de andere vind ik dat ik recht heb op een goed job waarin ik gelijk wordt behandelt.

Zijn er onder jullie mensen die zich in dezelfde situatie bevinden, en hoe gaan jullie er mee om?

een moslima

25-03-2003, 07:17

Salaam aleikum,

Ik zelf werk ook met hijab en alhamdullilah op de goede manier, er si alleen 1 probleem doordat ik mijn werk fietsend af moet leggen draag ik vaak een broek met iets langs eroverheen, want met eenr ok kan je wel raden wat er gebeurt .
Soraya ik vindt het wel raar dat je een hijab niet op de juiste wijze mag dragen, ik bedoel een hijab is een hijab, die baas van je moet niet zo zeuren . Hier in Rotterdam mag je in de gemeente je hijab gewoon op de juiste wijze dragen.
Dua

25-03-2003, 09:35
Seleem alejkoem

Wees sterk in je geloof en laat je niet misleiden door die koefars.
Nou ik draag mn hijaab op mn werk en niemand die er op iets tegen heeft, ze moeten niet durven of stap ik anders naar mn baasje .

AlhamdoliAllah, ik word hier geaccepteerd om wie ik ben. Sommige bekijken me hier van huh wat doet zij hier, maar glimlach ik gewoon vriendelijk terug.

Meiden laat je echt niet doen, moesten ze me zeggen van hijaab mag niet meer of anders dragen, awel vergeet het, jamais.
Ik ben moslima Alhamdollilah

beslama

25-03-2003, 09:40

Citaat:
Origineel gepost door naoual_m
Salaam,

Ik studeer momenteel management (voorlaatste jaar alhamdoelilah) en maak me eerlijkgezegd wel zorgen over het vinden van een job waar ik mijn hoofddoek kan aanhouden.