Bekijk volle/desktop versie : Vriendinnen van vrouw zijn gevaarlijk!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

26-07-2005, 18:13

Citaat door Donderstorm:
De vriendinnen van getrouwde vrouwen of gewoon vriendinnen zijn gevaarlijk volgens mij en volgens veel mannen.
Daarom dat weingig getrouwde vrouwen vriendinnen hebben.

Heb dat al veel gehoord en ik heb meiden bezig gehoord en daar maak ik mij zorgen om.
.

26-07-2005, 18:19


Ergens kan ik je wel volgen maar dat punt over aandacht geven

Je bent niet alleen "de man" van je vrouw, een echtgenoot moet ook haar vriend zijn, haar broer, haar vader, haar...

Je moet voor alles openstaan en zeker kunnen luisteren, vrouwen zijn gevoelige (lastige) wezens

Communicate en vertrouwen gebaseerd op eerlijkheid vormen een mooie basis

26-07-2005, 18:24

Citaat door Donderstorm:
Ja zeker heeeel juist wat je zegt en ik luister ook graag zelfs heel graag.
Maar geef toe dat meiden soms heeeeeel lang aan een stuk durven praten en dan kan ik gewoon nietmeer.Ik ben maar een mens .Geen supperhero.Ja he.
Meestal is de man iets rationeler, zonder te willen veralgemenen natuurlijk, en dan is het ook aan de man om de vrouw een beetje in haar emoties te leiden...

Mijn mening èh

26-07-2005, 18:31
Als je wil weten hoe iemand is kijk je naar zijn vrienden, Arabische zegswijze, klinkt raar in NL maar you got the message denk ik

De keuze van een vrouw is héél belangerijk!

26-07-2005, 18:37


Ja klopt wel, als haar vriendekring alleesn uit s.letjes bestaat (pardon my french) dan weet ik hoe laat het is...

Geldt ook voor ons mannen hoor, als hij alleen met dronkaards of junkies omgaat...

Nogal algemeen maar het is de waarheid

26-07-2005, 19:10

Citaat door Donderstorm:
Klinkt niet romantisch he .Maar dat is ook niet de bedoeling.
das waar vrindinne vertelle veel over een vrouw

26-07-2005, 19:11
i object aan mij de eer om als eerste te zijn

er is een gezegde dat zegt m3amen chouftek shebahtek

en dr is ook een hadith van de profeet salla'Allahou 3alayhi wa salam die zegt
toon me je vrienden en ik weet wie je bent

dus ik zou zeggen als je vrouw een goede vrouw is dan zijn haar vriendinnen dit wsl ook, er zullen wsl vriendinnen zijn die niet zo "goed" zijn maar daarmee zal ze wsl niet goed bevriend zijn en zullen dus verder van haar afstaan en daarmee dus ook weinig tot niet haar persoonlijk leven beinvloeden

26-07-2005, 19:13

Citaat door Mass13:
Meestal is de man iets rationeler, zonder te willen veralgemenen natuurlijk, en dan is het ook aan de man om de vrouw een beetje in haar emoties te leiden...

Mijn mening èh
in haar emoties te leiden? dus de vrouw kan zelfs haar eigen emoties ni aan, kdenk ni da ge bij een vrouw wilt zijn als ze een emotionele uitbarsting krijgt dan zal zij u eens leiden

26-07-2005, 19:16

Citaat door alhob_3adab:
in haar emoties te leiden? dus de vrouw kan zelfs haar eigen emoties ni aan, kdenk ni da ge bij een vrouw wilt zijn als ze een emotionele uitbarsting krijgt dan zal zij u eens leiden
Meisje ik heb een relatie van 5 jaar achter de rug en ik weet HEEL goed hoe ik met een vrouw moet omgaan, met leiden bedoel ik wel steunen, niet brainwashen of zo èh

26-07-2005, 19:19

Citaat door Mass13:
Meisje ik heb een relatie van 5 jaar achter de rug en ik weet HEEL goed hoe ik met een vrouw moet omgaan, met leiden bedoel ik wel steunen, niet brainwashen of zo èh
misschien wist je heel goed hoe je je vriendin moest leiden maar ieder schepsel is uniek, dus verw8 niet dat wat je bij de éne kon ook gewoon bij de andere gaat

life would be boring not?

26-07-2005, 19:20

Citaat door Mass13:
Meisje ik heb een relatie van 5 jaar achter de rug en ik weet HEEL goed hoe ik met een vrouw moet omgaan, met leiden bedoel ik wel steunen, niet brainwashen of zo èh
ow steunen had ik niet gelezen solly


26-07-2005, 19:22

Citaat door alhob_3adab:
ow steunen had ik niet gelezen solly

tussen de regels lezen jongedame

26-07-2005, 19:24



Citaat door Mass13:
tussen de regels lezen jongedame
waarom tussen de regels? het staat er toch letterlijk

26-07-2005, 19:25

Citaat door alhob_3adab:
waarom tussen de regels? het staat er toch letterlijk
Dit was bedoeld op mijn 1ste reactie

Ewa laat ook maar, muggezifter

26-07-2005, 19:26

Citaat door Mass13:
Dit was bedoeld op mijn 1ste reactie

Ewa laat ook maar, muggezifter
was niet zo bedoeld hoor

Pagina's : [1] 2 3 4 5