Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde vrouwen zijn saai?!

Pagina's : [1] 2

26-07-2005, 18:09
Dat is dus wat ik altijd dacht. Dat getrouwde vrouwen geen gevoel meer humor zouden hebben en alleen maar bezig zijn met hun mannetje enzo
Maar ik merk hier dat jullie heel grappig zijn

Dus geen gefrusteerde omaatjes

Hadi-Doei.

26-07-2005, 18:20

Citaat door ximaanx:
Ja

Hadi-Doei.

26-07-2005, 18:28

Citaat door Dum_Spiro_Spero:
Ja

Hadi-Doei.
Misschien jou anne saai zijn

26-07-2005, 18:35

Citaat door ceuta:
Misschien jou anne saai zijn

Mijn anna is van de oude garde dus die neem ik niets kwalijk.

Hadi-Doei.

26-07-2005, 19:24

hadi-doei is toch gronings

26-07-2005, 19:26

Mijn anna is van de oude garde dus die neem ik niets kwalijk.

Hadi-Doei.
hihhihi

26-07-2005, 19:32
Ik dacht dat ze houdoe zeiden

26-07-2005, 19:41
Hadi-Doei is een Turkse afscheidsgroet

Hadi-Doei.

26-07-2005, 19:46

Dat is dus wat ik altijd dacht. Dat getrouwde vrouwen geen gevoel meer humor zouden hebben en alleen maar bezig zijn met hun mannetje enzo
Maar ik merk hier dat jullie heel grappig zijn

Dus geen gefrusteerde omaatjes

Hadi-Doei.
Gefrustreerde omaatjes???? Ben pas 2 jaar getrouwd en ben pas twintig en moet nog moeder worden... Dus voor mij zit het er nog niet in om gefrustreerde omaatje te worden...

26-07-2005, 19:56

Hadi-Doei.
hihi ja daarom zei ik jou ANNA HIHIH

26-07-2005, 21:37

Citaat door aardbeitje:
Gefrustreerde omaatjes???? Ben pas 2 jaar getrouwd en ben pas twintig en moet nog moeder worden... Dus voor mij zit het er nog niet in om gefrustreerde omaatje te worden...
zeker ben 19 mamma en om nu al saaie leven te hebben is te vroeg

trouwen is dat je met iemand je leven gaat delen en krijg je geen eigenschap mee van saaiheid of zo

26-07-2005, 21:42

Citaat door oembibi:
Getrouwde vrouwen zijn niet saai maar hebben veel meer verantwoordelijkheden en hebbeen het drukker dan de dames die nog single zijn. En geloof me,saai ben ik zeker niet
Dat hoeft niet per definitie het geval te zijn...
Ik heb het namelijk ook erg druk ook al ben ik singel....
Daar kan ik me dus wel aan irriteren, dat mensen er maar van uit gaan dat je het minder druk hebt omdat je niet getrouwd bent...

p.s is geen persoonlijke aanval

26-07-2005, 21:44

Als ik met mijn zusje of vriendinnen de stad in ga of iets leuks ga doen, dan is het nog altijd even lachen als voor ik getrouwd was...

26-07-2005, 22:04

Hadi-Doei.
Turks, gronings, is allemaal een pot nat

beslama

26-07-2005, 22:26

Citaat door HaagseHafida:
Dat hoeft niet per definitie het geval te zijn...
Ik heb het namelijk ook erg druk ook al ben ik singel....
Daar kan ik me dus wel aan irriteren, dat mensen er maar van uit gaan dat je het minder druk hebt omdat je niet getrouwd bent...

p.s is geen persoonlijke aanval
nee meid ik had het vroeger druk maar nu nog drukker, want je wilt dingen blijven doen die je eerst deed, maar hebt nu ook verplichtingen erbij. als er bezoek is, is je ma er niet om het voor je te regelen, jij moet alles doen. thuis moet jij alles goed houden en niet je ma en (dus voor de moeders) word je tijd ook nog onderbroken door een baby die wil eten, verschoond worden enz.

ik wil je niet kleineren of zeggen datjij het niet druk hebt, maar vroeger dacht ik dat ook van ik heb het ook druk (tuurlijk zijn we neit hetzelfde) maar je hebt als je getrouwt bent verplichtingen waar je niet onderuit kan zoals eerst dat je ma het doet.

Pagina's : [1] 2