Bekijk volle/desktop versie : Terrorist of figurant?



Pagina's : [1] 2

26-07-2005, 01:52
Op de exacte dag van de aanslagen in Londen, was er “toevallig” ene stedelijke terreur simulatie gaande in Londen, dat zich toespitste op aanslagen op de metro en de bus. De betreffende nieuwsuitzending hierover kan je kijken door hieronder klikken.



http://www.whatreallyhappened.com/IMAGES/london.terror.games.wmv

Vaak komt het voor dat er figuranten worden ingehuurd voor zulke evenementen, bijvoorbeeld als verdachte, gewonde, paniekerige toeschouwer of iets dergelijks. Dat eerste komt vaak voor bij willekeurige evaluaties op luchthavens, waarbij “ingehuurde verdachten” met messen, pistolen en andere verboden dingen langs de douane worden gestuurd, om de douane op hun effectiviteit te testen. Niks nieuws onder de zon. Je houdt het geheim, komt opdagen, doet je kunstje en gaat naar huis en even later krijg je betaald.

Wat nu als een derde partij die jongens als figurant had ingehuurd voor deze oefening? Wat nu als ze zogenaamd werden ingehuurd om met een grote, vette, verdachte tas in de metro of bus te zitten? De jongens, zich van gene kwaad bewust, gaan gewoon naar hun “dag baantje” Dan opeens slaat het noodlot toe en laat een derde partij, de ontploffingen afgaan. De jongens hebben vette tassen……..zien er getint uit………..een nep verklaring van Al Qaida erbij, (met een knoert van een fout) en that’s it, dat is genoeg bewijs voor Jan Modaal.

We weten al van 1 van de ooggetuigen dat de ontploffing in de trein op een plek gebeurde waar niemand met een rugzak zat. Ook weten we dat de ontploffing een gat veroorzaakte in de bodem van trein, met metaal dat naar boven wees, in plaats van beneden. Vreemde verschijnsel, dat alleen maar kan als de bom onder de trein zat. De bom zat dus onder de trein.

http://www.cambridge-news.co.uk/news/region_wide/2005/07/11/83e33146-09af-4421-b2f4-1779a86926f9.lpf

Bij een bus gaat zoiets niet, dus hadden ze in de rugtas van de bus-passagier waarschijnlijk een echte bom gedaan. De malle jongen, dacht vast dat het gewoon bij de oefening hoorde en gaf er niets om………….of misschien mocht hij zijn meegekregen tas helemaal niet openmaken. Dit zou kunnen verklaren dat de jongen werd beschreven als iemand die WEL in zijn tas graaide en op een erg paniekerige wijze........... minuten nadat de explosies in de metro waren gebeurd, iets dat hij bijvoorbeeld via de bus radio hoorde. Misschien ging er bij hem een lichtje branden en werd hij wantrouwig en ging hij vlug in zijn tas graaien? Want waarom zou hij dat anders doen? Die bommen gaan neme ik aan of met telefoon, of met een ander vorm van afstandbediening of klok af. Lijkt me stug, dat hij het met een lucifer wilde aansteken

Wat verder deze theorie ondersteunt, is dat deze mannen retour kaartjes hadden en zelfs hun parkeergeld netjes vooruit hadden betaald. Iets wat er echt op zou kunnen wijzen dat ze verwachtten terug te keren.

De mannen vallen bovendien niet binnen het plaatje van de orthodoxe, nationalistische of Takfir tak. Dat zijn in principe die takken waar zelfmoordenaars uit komen.

26-07-2005, 02:02


Ja hoor, het was natuurlijk weer een zionistisch/Engels/Amerikaans complot met als bedoeling alle vredelievende moslims zwart te maken.

Deniro, wat zouden we toch gemakkelijk voor de gek gehouden kunnen worden als jij ons niet zou verrijken met je glasheldere en zeer gelovenswaardige theorietjes over dit soort aanslagen.
Ik was al in de val getrapt. Ik dacht de afgelopen weken echt dat de bommen door afgedwaalde moslims geplaatst waren maar ik zie nu het licht hoor. Wat vals van de werkelijke daders om deze ongetwijfeld goede en brave jongens hiervoor te misbruiken.

Heb je nog meer van dit soort onthullingen?
Doe me een lol en hou deze onzin voortaan voor je.

26-07-2005, 02:08

Citaat door amazed observer:
Ja hoor, het was natuurlijk weer een zionistisch/Engels/Amerikaans complot met als bedoeling alle vredelievende moslims zwart te maken.

Deniro, wat zouden we toch gemakkelijk voor de gek gehouden kunnen worden als jij ons niet zou verrijken met je glasheldere en zeer gelovenswaardige theorietjes over dit soort aanslagen.
Ik was al in de val getrapt. Ik dacht de afgelopen weken echt dat de bommen door afgedwaalde moslims geplaatst waren maar ik zie nu het licht hoor. Wat vals van de werkelijke daders om deze ongetwijfeld goede en brave jongens hiervoor te misbruiken.

Heb je nog meer van dit soort onthullingen?
Doe me een lol en hou deze onzin voortaan voor je.
Nou, je had ook netjes een antwoord kunnen geven, met fatsoenlijke argumenten. (^_^)

26-07-2005, 02:09
DE ZIONISTEN ZITTEN HIER ACHTER

26-07-2005, 02:18



Citaat door Deniro:
Nou, je had ook netjes een antwoord kunnen geven, met fatsoenlijke argumenten. (^_^)
Ja, dat had ook gekund maar ik vind het een dermate onbenullige theorie dat ik daar niet serieus op in kan gaan. Jij geloofd zeker ook dat 9/11 door de USA zelf in scene is gezet?

Deniro, ik moet vaak om je lachen. Je bent vaak zo ongelooflijk bot en uitdagend in je stellingname dat het duidelijk is dat je flink overdrijft en er plezier aan beleefd een beetje te stoken. Af en toe val je uit je rol en plaats je een intelligente reactie maar in de regel vind ik wel komisch. Verwacht je echt serieuse reacties op je complot theorie?

26-07-2005, 02:21

Citaat door amazed observer:
Ja, dat had ook gekund maar ik vind het een dermate onbenullige theorie dat ik daar niet serieus op in kan gaan. Jij geloofd zeker ook dat 9/11 door de USA zelf in scene is gezet?

Deniro, ik moet vaak om je lachen. Je bent vaak zo ongelooflijk bot en uitdagend in je stellingname dat het duidelijk is dat je flink overdrijft en er plezier aan beleefd een beetje te stoken. Af en toe val je uit je rol en plaats je een intelligente reactie maar in de regel vind ik wel komisch. Verwacht je echt serieuse reacties op je complot theorie?


HET BEWIJS DAT DE ZIONISTISCHE AMERIKAANSE REGERING HIER ACHTER ZIT:


Bin Laden is opgeleid door de CIA en werkte voor de CIA. de familie Buch en Bin Laden kennen elkaar zeer lang en zijn uiterst vriendelijk naar elkaar toe.

De familie Bin Laden bouwt de Amerikaanse legerbasissen in het Midden-Oosten

Bin Laden lag een paar maanden voor 911 nog in een amerikaans ziekenhuis in Dubai en werd bezocht door een CIA agent. Vergeet niet dat Bin laden toen al een van de meest gezochte terroristen op de lijst van de FBI was. Allemaal erg verdacht lijkt me zo....


En, zo kan ik nog wel even doorgaan, dus volgens mij is het allemaal opgezet spel.

kijk anders maar nog hier even op: http://www.wetenschapsforum.nl/view...0&view=previous

26-07-2005, 02:22
KLIK OP DE WEBSITE

26-07-2005, 02:22

Citaat door amazed observer:
Ja, dat had ook gekund maar ik vind het een dermate onbenullige theorie dat ik daar niet serieus op in kan gaan. Jij geloofd zeker ook dat 9/11 door de USA zelf in scene is gezet?

Deniro, ik moet vaak om je lachen. Je bent vaak zo ongelooflijk bot en uitdagend in je stellingname dat het duidelijk is dat je flink overdrijft en er plezier aan beleefd een beetje te stoken. Af en toe val je uit je rol en plaats je een intelligente reactie maar in de regel vind ik wel komisch. Verwacht je echt serieuse reacties op je complot theorie?
Maar als je gene reactie wilde geven....waarom dan tot 2 keer een reactie?

Als iets de moeite van het lezen en reageren niet waard is, waarom verspil je er 15 regels aan? (^_^)

26-07-2005, 02:23

Citaat door SALUKI:
KLIK OP DE WEBSITE
Je link werkt niet.

26-07-2005, 02:23
OF GA NAAR HET FORUM: Belangrijk!! Iedereen is (onbewust) misleidt... door de Westers Media? 11/09

26-07-2005, 02:24

Citaat door SALUKI:


HET BEWIJS DAT DE ZIONISTISCHE AMERIKAANSE REGERING HIER ACHTER ZIT:


Bin Laden is opgeleid door de CIA en werkte voor de CIA. de familie Buch en Bin Laden kennen elkaar zeer lang en zijn uiterst vriendelijk naar elkaar toe.

De familie Bin Laden bouwt de Amerikaanse legerbasissen in het Midden-Oosten

Bin Laden lag een paar maanden voor 911 nog in een amerikaans ziekenhuis in Dubai en werd bezocht door een CIA agent. Vergeet niet dat Bin laden toen al een van de meest gezochte terroristen op de lijst van de FBI was. Allemaal erg verdacht lijkt me zo....


En, zo kan ik nog wel even doorgaan, dus volgens mij is het allemaal opgezet spel.

kijk anders maar nog hier even op: http://www.wetenschapsforum.nl/view...0&view=previous
Dat van die Amerikaanse ziekenhuis in Dubai heb ik gehoord ja. Ook het feit dat de machtigste natie ter wereld 1 schapenherder niet te pakken krijgt is maf. Bijna alsof ze hem niet willen pakken.

26-07-2005, 02:27
http://www.wetenschapsforum.nl/viewtopic.php?t=7612&start=0

http://www.asile.org/citoyens/numero13/pentagone/erreurs_en.htm

http://www.kontraband.com/show/show.asp?

ID=1568&NEXTID=0&PREVID=1574&DISPLAYORDER=20040906 124325&CAT=anims&NSFW=#Main


KLIK DAN HIER OP ALS DE LINK HET NIET DOET

26-07-2005, 02:27



Citaat door Deniro:
Maar als je gene reactie wilde geven....waarom dan tot 2 keer een reactie?

Als iets de moeite van het lezen en reageren niet waard is, waarom verspil je er 15 regels aan? (^_^)
Ach ja, af en toe doe ik ook wel eens iets impulsiefs. 15 regels? Nu 16 dan, maar daar blijft het ook bij. Oh jee, nu zijn het er 17 geworden.

26-07-2005, 02:29

Citaat door Deniro:
Dat van die Amerikaanse ziekenhuis in Dubai heb ik gehoord ja. Ook het feit dat de machtigste natie ter wereld 1 schapenherder niet te pakken krijgt is maf. Bijna alsof ze hem niet willen pakken.
Ik denk dat Bin Laden onder 1 hoedje speelt met Amerika

26-07-2005, 02:33

Citaat door SALUKI:
Ik denk dat Bin Laden onder 1 hoedje speelt met Amerika
Waarschijnlijk zit Bin Laden gewoon in z'n vakantie woning in Dubai samen met de dochters van Buch een feestje te bouwen

Pagina's : [1] 2