Bekijk volle/desktop versie : Iran recruteert 40.000 zelfmoordterroristen in Iran



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

25-07-2005, 19:09

Citaat:
Iraanse regering recruteert zelfmoordterroristen
Een Iraanse martelaarsorganisatie zegt al 40.000 aanmeldingen te hebben van mensen die uit naam van Allah en de Islam een zelfmoordaanslag willen uitvoeren. Er zijn zelfs officiële aanmeldingsformulieren voor. Propaganda of niet, maar de gematigde zender al-Arabiya zond onlangs een reportage uit die bloedserieus lijkt.

Er wordt vooral gesproken over aanslagen in Israël en heilige steden in Irak. De Iraanse overheid zegt er niets tegen te kunnen doen.

Getraind in overheidsgebouwen
In de reportage zegt een parlementslid dat dit soort organisaties het licht zien vanwege het optreden van onder meer het Amerikaanse leger in de regio. Maar volgens de reportage van al-Arabiya worden de rekruten getraind in overheidsgebouwen.

Bron: 2 Vandaag http://www.tweevandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=2969 1#
Ik kan me voorstellen dat de US of A zich ècht gaat verdiepen in dit nieuwsitem, en als dit in deze omvang waar blijkt te zijn, zal Iran binnenkort ook een bezoekje van Bush kunnen verwachten.

Dit is een uitnodiging aan Bush om een bezoekje aan het land te brengen ...

25-07-2005, 19:30


Met hun kernprogramma staan ze toch al op de hitlist...

25-07-2005, 20:00
Video-zelfmoordenaar-recruiters - produced by de Iranese regering en uitgezonden op al-Arabiya tv.

25-07-2005, 20:55
Ik stel voor om sterke grenscontrole te houden op de grens tussen irak en iran.

25-07-2005, 21:00



Citaat door Tat twam asi:
Ik kan me voorstellen dat de US of A zich ècht gaat verdiepen in dit nieuwsitem, en als dit in deze omvang waar blijkt te zijn, zal Iran binnenkort ook een bezoekje van Bush kunnen verwachten.

Dit is een uitnodiging aan Bush om een bezoekje aan het land te brengen ...
Uit de naam van Allah soebhanna wa ta3ala zelfmoord plegen?? Uit de naam van Islam??? Kan niet onmogelijk! Zelfmoord plegen is Haram (verboden) in Islam Allah soebhanna wa ta3ala zegt het zelf...

25-07-2005, 21:01
De Islam is niet gevaarlijk, maar opvattingen die sommige debielen hebben wel........

25-07-2005, 21:07

Citaat door Hazouz_54:
De Islam is niet gevaarlijk, maar opvattingen die sommige debielen hebben wel........
Precies! Het is wat zij daarvan maken....en dus niet wat het werkelijk is....maar goed Ghair Inshallah.....

25-07-2005, 21:10

Citaat door blingblong:
Ik stel voor om sterke grenscontrole te houden op de grens tussen irak en iran.
De enige grens die jij moet controleren is tot je voordeur..

25-07-2005, 21:21

Citaat door boss:
De enige grens die jij moet controleren is tot je voordeur..
intressante opmerking.
Daar heb je vast lang over nagedacht is het niet?

25-07-2005, 21:25
40 000 tickets naar de hell. Denk maar niet dat je bij allah terecht komt , en vraag gelijk ff of die 72 maagden geen jongens zijn.

25-07-2005, 22:40

Citaat door Heyoan Uts:
40 000 tickets naar de hell. Denk maar niet dat je bij allah terecht komt , en vraag gelijk ff of die 72 maagden geen jongens zijn.
Maak er maar 72 sexlustige homopaarden van.

25-07-2005, 22:45
Dit is niet iets van de shia, maar komt ook onder soenie's voor. Kijk naar de madrassa's in Pakistan

25-07-2005, 22:54



Citaat door Heyoan Uts:
40 000 tickets naar de hell. Denk maar niet dat je bij allah terecht komt , en vraag gelijk ff of die 72 maagden geen jongens zijn.
Het zijn rozijnen. Er was iets mis gegaan bij de vertaling...

25-07-2005, 23:12
Hel goeie tsedek

ik heb het stukje enige tijd AL EENS GELEZEN ,,
OVER DIE ROZIJNEN DUS..LOL

bron

25-07-2005, 23:14
ach, dit is allemaal propaganda; zag je die doos, op die video, daar stond als opschrift iets over copypaper; dus het waren allemaal voorgedrukte verklaringen, die men kon ondertekenen. Zag jij 40.000 mensen? Ik niet.

Die Iraniers zijn nog steeds hun wonden aan het likken van die krankzinnige zelfmoordakties van het Iraanse opperbevel in de oorlog tegen Irak, waarbij 10.000den kinderen met plastik-sleuteltjes( om de deur van het paradijs te openen) om de hals, en op hun rug "Hierbij geeft Khomeiny mij het recht het Paradijs te betreden"de mijnen velden werden ingestuurd, om die te ruimen!

Reeds in 1982 was het Iraanse grondgebied terugveroverd door Iran, maar die gek van een Khomeini wilde Karbala, en Najaf en Jerusalem "bevrijden", en daardoor vielen nog eens 100.000den slachtoffers, meest zeer jeugdigen, totdat de oorlog uiteindelijk in 1988 beeindigd werd!

Honderdduizenden Iraanse ouders riepen toen zó zacht "Allah Akbar", uit vrees voor Khomeiy, dat Allah zélf dacht, wat zijn ze ondankbaar!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6