Bekijk volle/desktop versie : Liefde & koken..



Pagina's : [1] 2 3 4

25-07-2005, 15:29
Jaaaa..

Echte liefde gaat door de maag!?
Uuuh als die zin klopt..


Jaaaa mijn man moet kunnen koken!
En niet alleen maar een eitje!
Neeeej hij moet alles voor me kunnen koken.. Anders ga ik hem chanteren!

25-07-2005, 15:33


groot gelijk mannen moeten ook maar is leren komen net zo lang tot dat ze dat kunnen

25-07-2005, 15:34

Citaat door eva:
groot gelijk mannen moeten ook maar is leren komen net zo lang tot dat ze dat kunnen
Ja..
Hij moet als een prinsesje behandelen..
Koken, schoonmaken, me voetjes kussen etc etc..

25-07-2005, 15:35
ja toch we zijn ook princesjes dus

25-07-2005, 15:44


he dames ik wil jullie niet ontmoedigen hoor maar mannen veranderen heel sterk na het trouwen, dus verwacht er aub niet te veel van want je zou eens zwaar teleurgesteld kunnen raken.

en ik kan het weten

25-07-2005, 15:45
ja ik weet het maar toch het is wel de droom van elk meisje om als een prinsesje behandeld te worden door haar geliefde

25-07-2005, 15:57
Dat klopt maar het is belangrijk dat je niet met valse beelden het huwelijk ingaat, geloof me trouwen bezorgt alleen maar depressies maar ja dat hoeft niet per se bij iedereen het geval te zijn.

ik hoop voor jullie dat jullie dat nooit hoefen mee te maken

25-07-2005, 15:59
ik hoop het ook niet. en zo te horen heb je het op dit moment minder makkelijk ik hoop voor je dat dat snel over zal gaan of dat je een andere menier zal vinden om toch gelukkig te zijn

25-07-2005, 16:13
Dank je wel lieverd, ik hoop echt van harte dat jij gelukkig met je partner wordt

25-07-2005, 16:20
chanteren met wat?

25-07-2005, 16:21
Ik vind dat een man thuis zeker moet helpen, maar MOET koken??? lijkt me te ver gaan dames, koken is iets voor een vrouw en laten we het zo houden, maar helpen met salade maken of meloen snijden enz.. vind ik wel kunnen...

25-07-2005, 16:22
sorry ik zat niet op te letten ik bedoelde Inscha''allah

25-07-2005, 16:22



Citaat door Wild_Female:
Jaaaa..

Echte liefde gaat door de maag!?
Uuuh als die zin klopt..


Jaaaa mijn man moet kunnen koken!
En niet alleen maar een eitje!
Neeeej hij moet alles voor me kunnen koken.. Anders ga ik hem chanteren!
Die van mij kan wel koken maar doet het zelden. We hebben op dat vlak nochtans regelmatig problemen want ik ben Belgische en kook dus op z'n Belgisch (wel geen varkensvlees h&eacute. Hij lust het wel maar op etensvlak is hij toch behoorlijk moeilijk. Vooral groenten: geen ajuin, geen paprika, geen courgette, geen snijbonen, geen aubergine, en ga zo maar door. Pfff... soms zit ik wel eens met de handen in het haar en heb ik echt geen zin om te koken. En dan... heel soms... kookt hij! Maar meestal is het dan toch afhaalfood.

25-07-2005, 16:25
ja als hij niks lust dat schiet ook niet echt op maar je kan dan toch ook gerechten maken die zijn moeder maakten ofzo in neem aan dat hij die wel lusten en groentes kan je op veel verschillende manieren klaar maken als je ze gewoon kookt snap ik opzig wel dat hij ze niet lust beetje variere meid

25-07-2005, 16:26

Citaat door Miss_Red:
Die van mij kan wel koken maar doet het zelden. We hebben op dat vlak nochtans regelmatig problemen want ik ben Belgische en kook dus op z'n Belgisch (wel geen varkensvlees h&eacute. Hij lust het wel maar op etensvlak is hij toch behoorlijk moeilijk. Vooral groenten: geen ajuin, geen paprika, geen courgette, geen snijbonen, geen aubergine, en ga zo maar door. Pfff... soms zit ik wel eens met de handen in het haar en heb ik echt geen zin om te koken. En dan... heel soms... kookt hij! Maar meestal is het dan toch afhaalfood.
Lekker makkelijk

Pagina's : [1] 2 3 4