Bekijk volle/desktop versie : Only ladies --->menstruatiepijn



25-07-2005, 00:39
hallo dames,


wat doen jullie tegen menstruatiepijn? ik ga hier werkelijk kapot ....mijn benen heb ik het meeste last van en mijn buik aayuuw en alles is anders.... ik moet aan een stuk door huilen, heb humeurwisselingen, eetbuien .....

ik heb de pil geslikt een jaar en alles ging goed ...nergens last van. toen ben ik gestopt voor een half jaar. vorige maand begonnen had last van missleijkheid opeens, ben gaan opzwellen, mijn borsten zijn nu huge en alles gewoon, voel me echt verschrikkelijk.....dus ik ben waar gaan stoppen in de hoop dat alles weer normaal word, maar mijn menstruatiepijn is zo heftig al een paar dagen en de pijn houd maar niet op.....en ik hou niet van pijnstillers slikken dus probeer dat zoveel mogelijk te beperken....

kan iemand me enig advies geven?

groetjes nysha

25-07-2005, 00:41


ibroprufen en een lege fles cola met heet water op me buikie

25-07-2005, 00:49
warme kruik is zo warm nu....dan gaat men temperatuur pas stijgen!! lol

ibroprufen is idd chill maar wil er nooit teveel van inslikken....een een lege fles cola moet zeker hetzelfde effect als een kruik hebben??

25-07-2005, 01:02

Citaat door ximaanx:
vroeger kreeg ik daar pilletjes voor van de huisarts ik weet de naam er niet meer van.
Na mijn eerste kindje heb ik nooit meer menstruatie pijn gehad en daarvoor crepeerde ik van de pijn.
Maar een warme kruik kan wel helpen
ik heb vroeger ook vreselijke helse pijn gehad, ik moest medicijnen een dag van te voren in nemen .en als ik dat niet deed was ik twee dagen van de wereld. ook ik gebruikte warm kruiken en zelfs deed ik een thee doek op mijn buik leggen en daar over de strijkbout. en ook ik na mijn eerste kind is het weg gegaan ibubrofen 600 wil ook helpen

25-07-2005, 01:13


Ik heb jarenlang van alles geprobeerd zonder succes.
Tot ik het feminax pilletjes nam van Aleve.Al vlak voor mijn menstruatiepijn begint neem ik er al 1 tot 2.Daarna warm ik cola op en doe er vanillesuiker in.En dan maakt mijn schoonzus altijd een soort van kaneelthee voor me.Heet water met een paar lepeltjes kaneel.
Ontzettend vies allemaal, maar van pijn zul je nauwelijks wat merken.

25-07-2005, 08:59
he meid ik weet precies wat je bedoeld, voor ik trouwde had ik wel pijn maar het was te verdragen toen ging ik de pil drinken had ik niets meer en toen ik kinderen wou en de pil stopte begon de hel pas.
ik ging overgeven, ik had koorts, en ik ging huilen en hevige pijnen alsof ik aan het bevallen was ofzo, ik ging dan echt schreeuwen.
wat deed ik dan, ik ging een warmwaterkruik doen (doe ik nu ook voor mjn rug zo warm is het niet in NL) en ik slikte 2 parcetemols.
2 uur later was het weg, maar het was dan maar weg voor halve dag en toen begon het weer, dus die warmtekruik had ik altijd bij me met verse warme water.

veel succes meid, ik weet precies wat je meemaakt