Bekijk volle/desktop versie : Haarmaskers en conditioners...

Jamila18
24-07-2005, 19:04

Hallo allemaal, ik heb een vraagje wat voor maskers gebruiken jullie? En hebben jullie weleens zelf maskers gemaakt? En wat gebruikte jullie toen? Ik heb zelf krullend/golvend haar en 1 x in de week doe ik olijfolie in mijn haar als het droog is...het helpt wel goed maar ik wil wel weer eens wat anders proberen...hebben jullie tips en wat zijn jullie ervaringen? ik hoor graag van jullie!

Groetjes.

Jamila18
24-07-2005, 19:24
helemaal niemand???? Gebruiken jullie geen maskers enz?

BentDagilia
24-07-2005, 21:39
ik heb een tijdje haarmasker van elvive gebruikt voor droog en beschadigd haar! nou je haar word echt ontzettend glad enzo maar ik kreeg er wel gepluisd haar van en het werd statisch hahaha of ik hem aanraad??? Nee

ik ben zelf nog opzoek naar de juiste haarmasker.. die van dove schijnt er goed te zijn heb ik mij laten vertellen... dus misschien een tip?

Succes
BD

Jamila18
24-07-2005, 21:46

Citaat door Bent Dagilia:
ik heb een tijdje haarmasker van elvive gebruikt voor droog en beschadigd haar! nou je haar word echt ontzettend glad enzo maar ik kreeg er wel gepluisd haar van en het werd statisch hahaha of ik hem aanraad??? Nee

ik ben zelf nog opzoek naar de juiste haarmasker.. die van dove schijnt er goed te zijn heb ik mij laten vertellen... dus misschien een tip?

Succes
BD
Thanks voor je reactie...ja ik denk dat ik dove ook eens uit ga proberen, en het ruikt ook echt heel erg lekker dat weet ik in ieder geval wel...haha

BentDagilia
24-07-2005, 21:55

jah daarom!! genot voor je haar!

wat wel goed is voor je en wat je moet blijven doen is 1 keer per week of zo je haren insmeren met veel olijfolie en dan uitkammen en daar een vlecht inzetten..je krijgt daar echt dik, lang gezond haar van!

BD

Jamila18
24-07-2005, 22:11

Citaat door Bent Dagilia:
jah daarom!! genot voor je haar!

wat wel goed is voor je en wat je moet blijven doen is 1 keer per week of zo je haren insmeren met veel olijfolie en dan uitkammen en daar een vlecht inzetten..je krijgt daar echt dik, lang gezond haar van!

BD
het irritante is dat ik al dik haar van mezelf krullend/golvend , wou het echt soms wat dunner werd er soms gek van, maar eigenlijk hoe dikker hoe beter toch maar thanks voor je tip!!!ja ik smeerde olijfolie en dan liet ik het een half uurtje zitten ofzo maar deed het meestal alleen bij mijn punten maar nu ga ik dan wel over mijn hele haar smeren, en dan een vlecht en ermee slapen een nachtje en volgende dag uitspoelen???

Old_Oem_Ishaaq
24-07-2005, 22:34
Ik vond Dove haarmasker 10 x niks. M'n haar werd er superdroog van. Ik gebruik nu die van Guhl..en ik denk dat hij beter is.

lipglossy
25-07-2005, 01:50
ik gebruik die van glisskur die is ontzettend goed..!!!

Samira_chick18
27-07-2005, 16:52
olijfolie is inderdaad goed word je haar lekker zacht van maar probeer het eens te mengen met een ei een vriendin van mee doet dat ook het stinkt wel..maar zij heeft het er wel voor over...als je het een half uurtje uurtje in laat zitten en dan uitspoelt onder de douche en daarna je haar wast heb je mooi glanzend haar...

berkane_the_bes
27-07-2005, 17:23

Citaat door Samira_chick18:
olijfolie is inderdaad goed word je haar lekker zacht van maar probeer het eens te mengen met een ei een vriendin van mee doet dat ook het stinkt wel..maar zij heeft het er wel voor over...als je het een half uurtje uurtje in laat zitten en dan uitspoelt onder de douche en daarna je haar wast heb je mooi glanzend haar...
dat is iets nieuws met een ei derin