Bekijk volle/desktop versie : Een Vraagje??



24-07-2005, 17:23
Wat betekent het als een meisje aan een jongen vraagt van als je nix met mij wilt beginnen zegt het dan gewoon: en hij antwoordt van jij moet niet doordenken dat komt nog wel allemaal

24-07-2005, 17:26



Citaat door Miss_Soldjier:
Wat betekent het als een meisje aan een jongen vraagt van als je nix met mij wilt beginnen zegt het dan gewoon: en hij antwoordt van jij moet niet doordenken dat komt nog wel allemaal
Met andere woorden: Het komt nooit goed, ik wil je gewoon niet kwetsen..

24-07-2005, 17:28

Citaat door Sisiya:
Met andere woorden: Het komt nooit goed, ik wil je gewoon niet kwetsen..
ahaahahha tnx meid

24-07-2005, 17:30

Citaat door Miss_Soldjier:
ahaahahha tnx meid

Hij kan het natuurlijk ook anders bedoelen..
Misschien heb ik t' wel fout..
Maar weet je, als hij je echt ziet zitten zou hij geen seconde meer twijfelen!
Vandaar mn reactie..
Maarja wie weet, misschien speelt er wel wat anders en komt het uiteindelijk allemaal goed insha'Allah..

24-07-2005, 17:34



Citaat door Sisiya:

Hij kan het natuurlijk ook anders bedoelen..
Misschien heb ik t' wel fout..
Maar weet je, als hij je echt ziet zitten zou hij geen seconde meer twijfelen!
Vandaar mn reactie..
Maarja wie weet, misschien speelt er wel wat anders en komt het uiteindelijk allemaal goed insha'Allah..
Ach ja k ga me echt niet druk maken om een gozer als het er is dan is het mooi meegenomen en anders lekkr boeind toch

24-07-2005, 17:35
Met andere woorden, bedoelt hij: er zijn nog meer kandidaten, alleen ik kom er nog niet uit, wanneer het zover is hoor je het van mij...

24-07-2005, 17:38

Citaat door chaouki:
Met andere woorden, bedoelt hij: er zijn nog meer kandidaten, alleen ik kom er nog niet uit, wanneer het zover is hoor je het van mij...
Ewa ja dan ga ik ook maar zolang verder op zoek naar andere kanidaten

24-07-2005, 17:47

Citaat door chaouki:
Met andere woorden, bedoelt hij: er zijn nog meer kandidaten, alleen ik kom er nog niet uit, wanneer het zover is hoor je het van mij...
dat wilde ik dus ook antwoorden!

24-07-2005, 17:56

Citaat door Miss_Soldjier:
Ach ja k ga me echt niet druk maken om een gozer als het er is dan is het mooi meegenomen en anders lekkr boeind toch
Trr 7am;

als het toch zo weinig boeit, waarom dan moeite doen om het wel te hebben
en je nog beetje aan te staan bieden ook



allah ikoefal3awen

24-07-2005, 18:18
hij wilt je niet kwetsen, maar met andere woorden je moet positief blijven denken.

24-07-2005, 19:26
Ik zou in jou situatie echt zoiets hebben van: Doeeeeeei!
Laat het lekker gaan hoor, misschien wilt hij juist achter jou aan..
Laat het dus rusten en hij komt je als een hondje achterna.. hihihi

24-07-2005, 21:03

Citaat door Miss_Soldjier:
Wat betekent het als een meisje aan een jongen vraagt van als je nix met mij wilt beginnen zegt het dan gewoon: en hij antwoordt van jij moet niet doordenken dat komt nog wel allemaal
Dat betekent MOVE YOUR ASS ON als een jongen jouw leuk vind dan merk je het wel gauw genoeg!!!

24-07-2005, 21:08


Je moet niet doordenken? ...Don't get it...

In de zin van jij moet mij deze vraag niet stellen, omdat hij nu voor mij niet van belang is...

Hmmmm..Ik vraag me dan af wat voor contact jij met deze jongen hebt.
Het feit dat jij deze vraag ook aan hem hebt willen stellen zegt genoeg over je eigen twijfels en onzekerheden die je hebt..Blijkbaar geeft hij je dus ook het gevoel dat hij het allemaal niet zeker weet..

Met zo'n vaag geval zou ik echt niet mijn energie en moeite willen nemen om hem nog een kans te geven.
Ik zou een normaal antwoord verwachten, als ik die niet krijg dan weet ik genoeg!!

Jij dus ook in dit geval..

Bye