Bekijk volle/desktop versie : Ik ga zachter worden om sneller aan vrouw te geraken.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

23-07-2005, 22:48

Citaat door Donderstorm:
Ja ik moet naar het schijnt zachter worden en lief zijn enzo om sneller aan aan Allochtoonse legale vrouw te geraken.

Allochtoonse vrouwen zijn heel kieskeurig en ze willen een zachte man.
Hihihihi wa is da een zachte man??
Dat moet ik leren worden.

Ja maar weet je wel .Is niet zo gemakkelijk als man om zo te slijmen en lief te zijn.Maar ik zal wel moeten en ik vraag jullie hulp.
Hoe moet een man zijn om een hallal allochtoonse vrouw te kunnen plukken ??


Zeg niet wees je zelf want dan ben ik een STORM en vrouwen haten dat .
Moest je eens weten wat ik op reputatie punten allemaal moet lezen.
Hallooo .Bv Ezel Sukkel oerdom .Allemaal tegen mij.

Ik heb meer vijanden dan Amerika.
Maar dat wordt me te veel .Ik wil nu een zachte ding worden waar meiden fier op kunnen zijn.Maar enkel hallal meiden he.

Maar voor alle duidelijkheid is dit gewoon een vraag om hulp en niet om iets anders he.Want ik ken jullie .Ik hou jullie in de gaten.
.

23-07-2005, 22:50


Jij spoort werkelijk aan geen 1 kant. Ziek echt waar.


Wees jezelf bij een vrouw dat is het belangrijkst. Ga geen poppenkast bij haar spelen.

Maar nogmaals jij spoort echt niet

23-07-2005, 22:53

Citaat door Donderstorm:
Ik denk dat je ook samen met mij een zachtheidscursus moet volgen.
Hallooo je reactie is ook keihard.
Waarom ik heb al iemand en die kan tegen mijn keiharde reacties. Dus zoeken of een curcus volgen hoef ik niet.

23-07-2005, 22:56

Citaat door Donderstorm:
Want ik ken jullie .
Kende gij mij?

23-07-2005, 22:56


Bestaat dat een zachtheids cursus

23-07-2005, 22:59

Citaat door Donderstorm:
Ewa help mij dan.
Wat is dat een zachte man .Hoe ziet dat eruit??Wat zegt dat?? Alee een beetje hulp aub.
Mss is dat voor jullie van zelfsprekend dat er janetten in holland rondlopen maar den deze is dat niet.Ik wil wat verzachten.Kom stop met lachen en help mij.

Nee het is de persoon, jij dus.

Jij moet veranderen jij wilt dat de meiden in jou ogen veranderen. Nou dat heb je dan helemaal fout. Aan jou reacties hier te lezen wil niemand jou. De ene noemt je holbewoner, de andere loser en ga zo maar door.

Je reactie's naar de dames toe hier al alleen is al fout. Je boort de meiden hier als het ware de grond in. Maar dat is dus niet goed.

Ik heb je eerder verteld dat jij jezelf moet blijven. Maar dat doe jij niet.

Daarnaast ben jij geloof ik ook veelste hard op zoek naar een vrouw. Als dat zo is waarom. Ze kruist op een gegeven moment wel je weg als ALLAH dat wil.

Nogmaals wees jezelf en respecteer eerst jezelf doe je dat dan respecteren andere mensen jou ook.

23-07-2005, 22:59
je moet jezelf blijven..
En als je zelf erg gemeen bent tjaa...
Dan weet k het ook niet..
Maar doen alsof je lief en aardig bent...denk k niety dat je het volhoud

23-07-2005, 23:00

Citaat door Donderstorm:
Je spreekt GENTS .IK ga je nu zeker in de gaten houden??
MMMMM verdacht.
Ik ben van Anvers.

23-07-2005, 23:00
Holbewoner je moet gewoon uit die middeleeuwen waar je bent blijven hangen

23-07-2005, 23:03

Citaat door Donderstorm:
Pfff ik heb wel hulp gevraag en geen critic.
Doe eerst daar wat mee kom dan om hulp vragen.

23-07-2005, 23:03

Citaat door Donderstorm:
Ewa ja maar hoe doe je dat .
Hoe praat je tegen een meid enzo en wat en hoe ??
anno 2005 leven.

23-07-2005, 23:04
niemand wil een faker, vroeg of laat zal je ware aard naar voren komen en zullen die vrouwen die zogenaamd een zachte man willen vluchten voor vaderland, dus mijn tip is just be yourself en zoek iemand die jou ook zo accepteert want er zijn heus wel genoeg vrouwen die een STORM zoals jezelf willen..hoe zou jij het het vinden als je vrouw ineens heel iemand anders bleek te zijn omdat ze jou wou overwinnen, zou je daar mee kunnen leven? ik in iedergeval niet maar veel succes met zoeken broeder...

23-07-2005, 23:04



Citaat door Biatch.!:
anno 2005 leven.

Dat wil hij niet begrijpen of hij snap niet dat hij in 2005 leeft. Maar daarnaast heeft 2005 ook niks mee te maken. Een vrouw moet je altijd respecteren zoals je je moeder ook respecteerd he.

23-07-2005, 23:05

Citaat door Donderstorm:
Je praat wel goed Gents voor iemand van Antwerpen.MMM ik hou je in de gaten.
Potverdriekes u heeft mij door, ik loop stage in Gent.

23-07-2005, 23:06
Laat hem joh..
Hij vraagt maar 1 ding en jullie reageren metteen zoals k het verw8 had..
geef in plaats van critiek tipss

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7