Bekijk volle/desktop versie : Waar moet je op letten?



23-07-2005, 21:38
Salaam aleikoum,

Zouden jullie mij een naantal tips kunnen geven waar ik op moet letten als ik een zaal huur voor mijn bruiloft.

IK zal in ieder geval twee zalen hurten. Eentje voor de mannen en eetnje voor de vrouwen. Daarnaast is er een extra kamer nodig om om te kleden. Een keuken en een ruime parkeerplaats voor de gasten.

Waar moet ik nog meer op letten?

Djazaak allahoe gairan.

23-07-2005, 21:54



Citaat door oem_rayan:
Salaam aleikoum,

Zouden jullie mij een naantal tips kunnen geven waar ik op moet letten als ik een zaal huur voor mijn bruiloft.

IK zal in ieder geval twee zalen hurten. Eentje voor de mannen en eetnje voor de vrouwen. Daarnaast is er een extra kamer nodig om om te kleden. Een keuken en een ruime parkeerplaats voor de gasten.

Waar moet ik nog meer op letten?

Djazaak allahoe gairan.
hoi hoi
alvast gefeliciteerd en had je al een bruidsjurk?

23-07-2005, 21:57

Citaat door Faatje1981:
-gebedsruimte
-toiletten voor dames
-toiletten voor heren
-eventueel ruimte voor kinderen?
-indeling waar wel en waar niet gefilmd wordt
-hoe luid mag de muziek?
-aansluiting voor de muziek-installatie - plaats dj
-als de vloer te glad is --> uitkijken voor uitglijden!! Laat je schoenen bij de schoenmaker "uitglijd-vrij" maken ofzo (wil ik ook doen)
-goede verlichting en spiegel in je kleedkamer
-ingang --> duidelijk maken waar entree is voor dames en heren
Wajooowww masha'Allah, dat was ik helemaal vergeten een gebedsruimte.

Djazaak allahoe geiran voor alle tips!

23-07-2005, 21:58

Citaat door miss_bruidje:
hoi hoi
alvast gefeliciteerd en had je al een bruidsjurk?
Nee, ik ben mij nog aan het orienteren

23-07-2005, 22:06



Citaat door oem_rayan:
Nee, ik ben mij nog aan het orienteren
wanneer ga je trouwen meid?en als je intressse hebt kan ik je foto,s mailen van mij jurk.

23-07-2005, 22:19

Citaat door miss_bruidje:
wanneer ga je trouwen meid?en als je intressse hebt kan ik je foto,s mailen van mij jurk.
Ik heb net nog foto's van jou gehad op mijn mail. bedankt voo het aanbod!

23-07-2005, 22:26

Citaat door oem_rayan:
Ik heb net nog foto's van jou gehad op mijn mail. bedankt voo het aanbod!
graag gedaan meid .maar is het iets voor jou

23-07-2005, 22:46

Citaat door riffmocro:
Salaam wa3 leykoum miss_bruidje..!!

Ik wil je niet aanvallen ofzo..!! Maar ik vind dat je te hart van stapel loopt..!! Elke topic waarin jij reageerd gaat erover dat jij je bruidsjurk verhuurt..!! No hartfeelings je bruidsjurk is prachtig..!! Maar dat je in bijna elke topic reageerd dat je een bruidsjurk verhuurd is een beetje te veel van het goede en daardoor gaan er ook vaak veel topics off-topic..!!

wa3 leykoum salaam wr wb..!!
hahahahaha wollah ik hou van je sgat hahahaha ik kom niet meer bij
maar hij heeft wel gelijk, viel mij ook op
iedere topic moet zij weer met der bruidsjurk komen aankakken
open een eigen topic des te beter

zoals riffmocr zei NO HARD FEELINGS jaa je leest het goed simo zoo schrijf je t met een DDDDDDDDDD

lafjoee

23-07-2005, 22:50

Citaat door ..Batata..:
hahahahaha wollah ik hou van je sgat hahahaha ik kom niet meer bij
maar hij heeft wel gelijk, viel mij ook op
iedere topic moet zij weer met der bruidsjurk komen aankakken
open een eigen topic des te beter

zoals riffmocr zei NO HARD FEELINGS jaa je leest het goed simo zoo schrijf je t met een DDDDDDDDDD

lafjoee
ik he mij eigen topic al geopend.en toch reageer ik op ander topics ik neem aan dat het niet verboden is.

ps.ik snap niet waar somige mee bemoeien.

23-07-2005, 22:52

Citaat door riffmocro:
Salaam wa3 leykoum miss_bruidje..!!

Ik wil je niet aanvallen ofzo..!! Maar ik vind dat je te hart van stapel loopt..!! Elke topic waarin jij reageerd gaat erover dat jij je bruidsjurk verhuurt..!! No hartfeelings je bruidsjurk is prachtig..!! Maar dat je in bijna elke topic reageerd dat je een bruidsjurk verhuurd is een beetje te veel van het goede en daardoor gaan er ook vaak veel topics off-topic..!!

wa3 leykoum salaam wr wb..!!
jij bent helemaal zielig dat je hier op reageerd.mij man hoeft dat niet te proberen met vrouwen zaken te bemoeien.