Citaat door younesel18:Hoe denken jullie over je eigen toekomst? is het Positief of juist Negatief? Welke factoren spelen een belangrijke rol op succesvolle toekomst? Is dat alleen school of ligt het ook ergens anders aan? En als je nou niet veel of hoge diploma's hebt, kun je dan nog een goed toekomst krijgen? Wat denken jullie er zèlf van?
IK denk heel erg positief over mijn toekomst, ik weet wat ik wil en dat probeer ik ook zo goed mogelijk te volgen. Hoe ik mijn toekomst waar kan maken is nu veel geld verdienen en veel sparen dan zal ik er zeker komen. Geld verdienen door werken en insha'Allah boeken uit brengen.
School heef eigenlijk niets met mijn toekomst te maken, als ik wil kan ik zo beginnen maar dat is moeilijk voor een jong kipje in een land waar je 1x per jaar komt. onbekende mensen, onbekende omgeving dat kan best nog eens uit de hand lopen. Dus maak ik mijn opleiding af hier in Nederland.
Mijn toekomst is zo positief door het onderwerp dat me inspireert om alles goed te doen. Voor mij is het een houvast, een droom die ik waar wil maken en wel z.s.m.
Ik denk dat je als mbo'er veel minder kans maakt dan een hbo'er. Dat denk ik maar dat weet ik niet zeker. Ik heb daar vaak discussies over gehad. Maar ja, ieder zijn eigen niveau, een mbo'er kan harder werken dan een hbo'er.
Ik zit op een niveau dat ik aankan en met het niveau kan ik vele kanten op, maar ik heb maar 1 doel. tussen al die struiken zie ik het staan, maar het is nog veelste ver..'Geduld is een schone zaak.' Geduld moet ik daarom ook zeker hebben!
Insha'Allah, dat het me lukt me doel te bereiken!