Bekijk volle/desktop versie : Williee!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

23-07-2005, 15:29
Willieeee...
me vriendin word zwaar bedreigt..niet bedreigt van ja k steek een mes in je ofzo..
Maar ze had een vriend ofzo...en zij heeft het uitgemaakt met hem omdat zij de goede pad op wil..
Dus toen k effe op haar msn was..
Schrok k me doooddd....
Hij schelde mij zeg maar uit maar hij wist niet dat k het was...
K belde haar en zei of zij msn ........ was en het bleek zo te zijn..
Dus hij schelde haar helemaal uit van ja..Je hebt me pijn gedaan je hebt met me hart gespeeld en pijn gedaan..
En nu ga k jou leven laten haten...
Dus k vroeg haar heb je het uitgelegd en zei ze ja alless....
maar hij belde haar toen en zei iets van ja k kom naar je huis en ga je leven zuur maken en je bent pas van me af als je je kaalgeschoren hebt ofzo..en in de sloot springt..
En k probeerde haar te helpen..K sprak met hem..Maar K heb het allee maar erger gemaakt
Hij zei w8 maar als k jou en je vriendin pak..En zei tegen me vriendin van ja hoe heb je het lef iemand erbij te halen..en nu word het maar ergerr en ergerrr...
En k weet nu niet wat k voor haar moet doen...Ze durft de deur niet meer uit en telkens wanneer k naar haar ga..en vraag hoe het gaat enzo zie k haar handen trillen...
Whallah meh k weet wat k voor haar kan doen...
En k heb begrepen van zijn vrienden dat ie erg gevaarlijk is en dat ie soms niet weet wat ie doet...
Dus wie kan mij en me vriendin helpen...
K zit nu ook in het complot...
En wil advies..en politie bellen zit er niet bij..
En de domme reacties hoef k niet te lezen...
Dus k vraag jullie 1 ding..
Wie kan ''Ons'' helpen??

23-07-2005, 15:41


Na ''liefde'' komt ''haat''..

Blaffende honden bijten nietx

Gewoon negeren die handel(Verwijder hem en blok hem)

23-07-2005, 15:44

Citaat door samie17:
Na ''liefde'' komt ''haat''..

Blaffende honden bijten nietx

Gewoon negeren die handel(Verwijder hem en blok hem)
En als k zeg dat het dan maar erger word...
Want geloof mij..dat lukt niet

23-07-2005, 15:45

Citaat door XxMagrabiaxX:
En als k zeg dat het dan maar erger word...
Want geloof mij..dat lukt niet
Heb je het geprobeerd dan..?!

Verwijder hem meid en blok gewoon..x

23-07-2005, 15:47



Citaat door samie17:
Heb je het geprobeerd dan..?!

Verwijder hem meid en blok gewoon..x
Ja sgatt..
heb k al gedaan..
Maar Hij stuurt alsnog mailtjes enzo..En hij heeft een site of weet k veel wat ie zei dat je kan zien wie je heeft geblokt...

23-07-2005, 15:47
Zuster,

Meestal hebben die jongens een grote mond, vooral als ik hoor "kaalscheren" wat een lachertje van die jongen, tegenwoordig zijn we in Nederland gehecht aan de normen en waarde, hij vind het zo stoer om te dreigen, doe gewoon annoniem aangifte dat kan tegenwoordig.

ma3a salama

23-07-2005, 15:48

Citaat door XxMagrabiaxX:
Willieeee...
me vriendin word zwaar bedreigt..niet bedreigt van ja k steek een mes in je ofzo..
Maar ze had een vriend ofzo...en zij heeft het uitgemaakt met hem omdat zij de goede pad op wil..
Dus toen k effe op haar msn was..
Schrok k me doooddd....
Hij schelde mij zeg maar uit maar hij wist niet dat k het was...
K belde haar en zei of zij msn ........ was en het bleek zo te zijn..
Dus hij schelde haar helemaal uit van ja..Je hebt me pijn gedaan je hebt met me hart gespeeld en pijn gedaan..
En nu ga k jou leven laten haten...
Dus k vroeg haar heb je het uitgelegd en zei ze ja alless....
maar hij belde haar toen en zei iets van ja k kom naar je huis en ga je leven zuur maken en je bent pas van me af als je je kaalgeschoren hebt ofzo..en in de sloot springt..
En k probeerde haar te helpen..K sprak met hem..Maar K heb het allee maar erger gemaakt
Hij zei w8 maar als k jou en je vriendin pak..En zei tegen me vriendin van ja hoe heb je het lef iemand erbij te halen..en nu word het maar ergerr en ergerrr...
En k weet nu niet wat k voor haar moet doen...Ze durft de deur niet meer uit en telkens wanneer k naar haar ga..en vraag hoe het gaat enzo zie k haar handen trillen...
Whallah meh k weet wat k voor haar kan doen...
En k heb begrepen van zijn vrienden dat ie erg gevaarlijk is en dat ie soms niet weet wat ie doet...
Dus wie kan mij en me vriendin helpen...
K zit nu ook in het complot...
En wil advies..en politie bellen zit er niet bij..
En de domme reacties hoef k niet te lezen...
Dus k vraag jullie 1 ding..
Wie kan ''Ons'' helpen??
Waarschijnlijk probeert hij te intimideren waar hij zo te zien in is geslaagd.Als je echt denkt dat hij jullie iets zou kunnen aandoen dan zou ik toch de politie bellen.Of stap samen op hem af en vraag hem wat hij van jullie wil.Liefde kan destructief zijn als hij geen goede uitleg heeft gekregen en de waarom niet inziet.Als hij de waarom accepteert dan zal hij en jullie ook rust kunnen vinden.

23-07-2005, 15:48

Citaat door nmmh:
Zuster,

Meestal hebben die jongens een grote mond, vooral als ik hoor "kaalscheren" wat een lachertje van die jongen, tegenwoordig zijn we in Nederland gehecht aan de normen en waarde, hij vind het zo stoer om te dreigen, doe gewoon annoniem aangifte dat kan tegenwoordig.

ma3a salama
Whallah..
Vertel eens er meer over..

23-07-2005, 15:49

Citaat door XxMagrabiaxX:
Ja sgatt..
heb k al gedaan..
Maar Hij stuurt alsnog mailtjes enzo..En hij heeft een site of weet k veel wat ie zei dat je kan zien wie je heeft geblokt...


Ik zou zeggen meid zoek iemand die hem kan temmen...x

23-07-2005, 15:50

Citaat door XxMagrabiaxX:
Whallah..
Vertel eens er meer over..
Ja wist je dat niet dan..?!(Anoniem aangifte kan hoor)

23-07-2005, 15:50

Citaat door linaweb:
Waarschijnlijk probeert hij te intimideren waar hij zo te zien in is geslaagd.Als je echt denkt dat hij jullie iets zou kunnen aandoen dan zou ik toch de politie bellen.Of stap samen op hem af en vraag hem wat hij van jullie wil.Liefde kan destructief zijn als hij geen goede uitleg heeft gekregen en de waarom niet inziet.Als hij de waarom accepteert dan zal hij en jullie ook rust kunnen vinden.
Dat durft ze niet..En gaat ze ook niet doen..
En k..K wil hem niet zien..Of horenn

23-07-2005, 15:51

Citaat door samie17:
Ja wist je dat niet dan..?!(Anoniem aangifte kan hoor)
Tjaaaa...
Maar ook al doe k het anoniem..wat gaat er dan gebeuren..Denk je dat ie het niet gaat wete...

23-07-2005, 15:53



Citaat door XxMagrabiaxX:
Tjaaaa...
Maar ook al doe k het anoniem..wat gaat er dan gebeuren..Denk je dat ie het niet gaat wete...
Meid ik heb ook een vriendin gehad die zoiets heeft gemaakt...x
Het enigste wat ze heeft gedaan is gewoon negeren die handel niks ervan aan trekken en verder gaan met het leven...x

Vroeg of laat gaat hij zich wel realiseren, waarmee hij bezig was...

23-07-2005, 15:56

Citaat door samie17:
Meid ik heb ook een vriendin gehad die zoiets heeft gemaakt...x
Het enigste wat ze heeft gedaan is gewoon negeren die handel niks ervan aan trekken en verder gaan met het leven...x

Vroeg of laat gaat hij zich wel realiseren, waarmee hij bezig was...
ja daar ben k mee bezig....
Inchallah..whallahh k hoop egt dat hij ermee stopt want als je mij vriendin nu ziet..dan ga je egt meehuilen..En k zelf ben ook beetje bang geworen om eerlijk te zijn..

23-07-2005, 15:59

Citaat door XxMagrabiaxX:
Whallah..
Vertel eens er meer over..
zal het nummer ff opzoeken, gevonden op het nummer 0800-7000 kan je annoniem misdaad melden.

suc6

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7