Bekijk volle/desktop versie : huis gekocht in belgie en man wil niet verhuizen



Pagina's : [1] 2 3 4

22-07-2005, 13:43
dames,

ik en mijn man hebben een huis gekocht in belgie (kortrijk), tegen de grens van franktijk bijna, een hele mooie huis met 3 grote slaapkamers , een grote zolder en een grote kelder waar een grote rek inzet (ik denk ze gebruikte het als wijnkelder, maar wij kunnen het als een opslag voor drank enz gebruiken) , een mooie grote tuin en ook een voortuin en ook een supergrote woonkamer waar we later 2 woonkamers van kunnen maken, desnoods tijdens een feest mannen apart en vrouwen appart en er zou nog ruimte genoeg zijn.
dus het perfecte droomhuis die ik altijd al hebben willen hebben , we zijn woensdag gaan tekenen en we hebben de sleutel gekregen, met de prijs waarmee we dat huis hebben gekocht kun je hier misschien een appartement met 1 slaapkamer kopen.

maar nu wil mijn man niet verhuizen naar deze droomwoning, hij zegt dat het een investering is voor de toekomst, dat we erin gaan wonen voor onze pensioen ofzo

ik ben nu al weken aan het zeuren maar waloe, hij zegt dat we er nu huurders in gaan steken en dat wij over 10 jaar ofzo er in gaan wonen.
we hebben al huurders gevonden maar het is nog niet defenitief.

maar sinds we muizen in deze huis hebben is mijn gevoel zo sterk voor dat andere huis in belgie.
ik denk er dag en nacht aan en droom erover zelfs.
mijn man wil niet verhuizen en zijn vrienden achter laten enz (hij zegt niet zijn ouders, nee zijn vrienden ) , en een nieuwe leven beginnen in een andere stad en land.
dus vroeg ik hem ook waarom heb je dan een huis gekocht, hij zei is een leuke investering kunnen we nog altijd verkopen als we niet gaan verhuizen.

wij wonen nu in 2 kamersappartement met een zolder waar het vol met muizen zit


mensen geef me raad hoe ik hem zover kan krijgen om te verhuizen, hij wil nu zelfs een andere huis gaan aanvragen bij de woningvereniging terwijl we gewoon een huis in belgie hebben .

22-07-2005, 13:47


Ik weet niet hoe je hem zo ver zou kunnen krijgen. Ik zelf zou hier ook niet weggaan maar aan de andere kant zoals je dat huis beschrijft.... zou ik er wel over gaan denken.
Tja het enige wat je kan doen is blijven praten zodat je hem toch overhaalt denk ik.
Spreken ze daar trouwens frans?

22-07-2005, 13:49
Als hij écht niet wil dan denk ik niet dat je hem over kan halen, maar wens je véél succes!

22-07-2005, 13:51
ze spreken er heel goed nederlands en ook frans, maar het is meer nederlandstalig, pff dus ik moet niet teveel hopen

22-07-2005, 13:51


hoe zit het met zijn werk?
mischien is dat de reden dat hij nog niet weg wil.

en anders zou je eens met zijn moeder moeten praten en hopen dat zij hem mischien wel kan overhalen.

22-07-2005, 13:53

Citaat door mooiste01:
hoe zit het met zijn werk?
mischien is dat de reden dat hij nog niet weg wil.

en anders zou je eens met zijn moeder moeten praten en hopen dat zij hem mischien wel kan overhalen.
Ik denk niet dat zijn moeder het leuk vindt als haar zoon in België gaat wonen.


.:UcA:.

22-07-2005, 13:53

Citaat door soeboelsalaam:
ik zou ook naar belgie gaan hoor, maar kortrijk...wonen daar veel marokkanen?
in kortrijk wonen wel veel marokkanen maar niet zo erg zoals antwerpen of brussel ofzo

22-07-2005, 13:55
Gooi je vrouwelijke charmes in de strijd


22-07-2005, 13:55
een drooomhuis met marokkanen dat kan niet

22-07-2005, 13:56

Citaat door mooiste01:
hoe zit het met zijn werk?
mischien is dat de reden dat hij nog niet weg wil.

en anders zou je eens met zijn moeder moeten praten en hopen dat zij hem mischien wel kan overhalen.
hij heeft een rotslechte werk, hij is technische teamleader van zijn bedrijf en we vedienen bijna hetzelfde(100 euro verschil) en ik werk bij een klantenservice

het is een familiebedrijf die nog altijd verlies draait, met zijn ervaring kan hij heel dik verdienen in belgie.

en zijn ouders hebben hem al gezegd ga liever in belgie wonen daar is het tenminste goed

22-07-2005, 13:58

Citaat door Channelle22:
een drooomhuis met marokkanen dat kan niet
en waarom zou dat niet kunnen, wat een droomhuis voor mij is kan voor jouw het niet zijn

22-07-2005, 14:03

Citaat door Married Woman:
Gooi je vrouwelijke charmes in de strijd

hahahahah dat doe ik al elke dag maar

22-07-2005, 14:03



Citaat door Channelle22:
een drooomhuis met marokkanen dat kan niet
Echt wel!!!

Ik droom ook al heel lang van een mooie grote huis. En inshallah heb ik er 1 in de toekomst

22-07-2005, 14:04
he verhuur je huis maar aan mij ben zo weg......

22-07-2005, 14:08

Citaat door aardbeitje:
Echt wel!!!

Ik droom ook al heel lang van een mooie grote huis. En inshallah heb ik er 1 in de toekomst
inschallah

Pagina's : [1] 2 3 4