Bekijk volle/desktop versie : ook een turkse fotograaf



22-07-2005, 12:45
Hallo dame

Ik wil ook wel een turkse fotograaf,,, mag ik vragen waar zwaanhals ligt,,,,graag meer info

Alvast heel erg bedankt

22-07-2005, 13:47



Citaat door sobis:
Hallo dame

Ik wil ook wel een turkse fotograaf,,, mag ik vragen waar zwaanhals ligt,,,,graag meer info

Alvast heel erg bedankt
De Zwaanhals is in rotterdam noord.vanaf het station met lijn 8 richting oosplein en dan aan de chauffeur vragen waar je moet uitstappen

22-07-2005, 15:14
Kan zij dan ook wat van alles met achtergronden,,,en dat mooie effect wat die turken ook doen???

22-07-2005, 15:31

Citaat door riffmocro:
Zwart/wit etc. Jah ze maken zelf ook digitaal..!! Maar je moet dan ven vergelijken..!! Ik woon in de buurt van zwaanshals kan wel voor je vragen qua prijzen enzo..!!
Ik ben bij Nejma geweest ik vind het maar niets ik kanook foto's maken en in een album plakken het niet iets bijzonders/aparts ik zou naar de turk gaan

22-07-2005, 15:54


Smaken verschillen gelukkig ik ga naar de Turk ben tot nu toe geen marokaanse fotograaf tegengekomen die ik de moeite waard vind.

Ieder beslist voor zichzelf

22-07-2005, 15:59
weten jullie toevallig of die fotograaf dicht is,,,,,ik probeer hem te bellen,,maar krijg de fax,,,,en de prijs ben ik ook nieuwsgierig naar,

alvast bedankt engeltje

03-05-2009, 01:55

Citaat door sobis:
Hallo dame

Ik wil ook wel een turkse fotograaf,,, mag ik vragen waar zwaanhals ligt,,,,graag meer info

Alvast heel erg bedankt



Hoi,

Als je in de toekomst een fotograaf zoekt en je wilt fotomontages.. geef een gil...!

Dat kunnen wij regelen.. elk achtergrond die je maar wilt..

Groetjes,

Eruk

03-05-2009, 16:37
Je hoeft geen turkse fotograaf te nemen. Je kan ook een marokkaanse fotograaf Aouli hij werkt samen met een turkse fotostudio en maakte prachtige fotos met speciale effecten. Als je een turk neemt die weet niet waar hij op moet letten bij het maken van de foto

03-05-2009, 16:41
Hebben jullie toevallig voorbeelden van zulke trouwfoto' s! De speciale effecten worden gedaan met Photoshop.

abdellatif van http://www.dps-media.nl bewerkt ook bij aanvraag met Photoshop!

03-05-2009, 19:17

Citaat door _Cinderella_:
Hebben jullie toevallig voorbeelden van zulke trouwfoto' s! De speciale effecten worden gedaan met Photoshop.

abdellatif van http://www.dps-media.nl bewerkt ook bij aanvraag met Photoshop!



Aan wie is je vraag gericht?