Bekijk volle/desktop versie : Tijden veranderen...mensen veranderen....



Pagina's : [1] 2

21-07-2005, 13:42
wat wil ik toch graag terug naar de tijd van 1994....house was net in....iedereen was relax...geeen haat....als ik me broers zo hoor praten...wil ik egt even terug in de tijd....

nu...alleen maar haat...moslims dit..moslims dat....walou werk voor de meeste...

pffffff........

21-07-2005, 15:32


Ja, raar hè? Vroeger vormden we allemaal een eenheid. Ik speelde altijd bij Nederlandse vriendinnen thuis en vica versa, zonder argwaan. Het kwam nooit in je op om je gediscrimineerd te voelen. Ja, som heb ik wel heimwee naar de jaren 90.

21-07-2005, 15:45
Ghair inch allah, hou je vast aan de Islam, en alles komt met de wil van Allah goed!

21-07-2005, 15:50

Citaat door xxNassiraxx:
Ghair inch allah, hou je vast aan de Islam, en alles komt met de wil van Allah goed!
xxNasiraxx bedoelt dat we niet terugmoeten naar 1994, maar naar de middeleeuwen!

21-07-2005, 15:51



Citaat door absolut:
xxNasiraxx bedoelt dat we niet terugmoeten naar 1994, maar naar de middeleeuwen!
Daar heb je meneer de betweter weer

21-07-2005, 15:53
vroeger in mij tijd was duran duran en aha nog in
wat dachten jullie van pink floyd
cool and the gang
donna summer wow dat waren tijden

21-07-2005, 16:25

Citaat door absolut:
xxNasiraxx bedoelt dat we niet terugmoeten naar 1994, maar naar de middeleeuwen!
Geef me dan maar de middeleeuwen. Alles beter dan dit...

21-07-2005, 16:26

Citaat door xxNassiraxx:
Ghair inch allah, hou je vast aan de Islam, en alles komt met de wil van Allah goed!
InshaAllah oegti! Is nog mijn enige leidraad in dit leven..

21-07-2005, 21:55

Citaat door islamicgirl3:
InshaAllah oegti! Is nog mijn enige leidraad in dit leven..

22-07-2005, 11:13

Citaat door islamicgirl3:
Geef me dan maar de middeleeuwen. Alles beter dan dit...
Waarom hebben mensen toch altijd zo'n romantisch beeld van de Middeleeuwen?
Zit jij te wachten op ziektes als de pest enzo? En op de stank in de straten, voor zover je van straten kunt spreken.

Ik mis de jaren 90 ook. Volgens mij is het allemaal begonnen met de komst van de mobiele telefonie, deze verloedering. Toen mensen ineens overal bereikbaar werden en hun telefoons mee naar de wc begonnen te nemen, toen begon volgens mij alle ellende.

22-07-2005, 11:38

Citaat door oume Youssra:
Waarom hebben mensen toch altijd zo'n romantisch beeld van de Middeleeuwen?
Zit jij te wachten op ziektes als de pest enzo? En op de stank in de straten, voor zover je van straten kunt spreken.

Ik mis de jaren 90 ook. Volgens mij is het allemaal begonnen met de komst van de mobiele telefonie, deze verloedering. Toen mensen ineens overal bereikbaar werden en hun telefoons mee naar de wc begonnen te nemen, toen begon volgens mij alle ellende.

22-07-2005, 12:11

Citaat door oume Youssra:
Ik mis de jaren 90 ook. Volgens mij is het allemaal begonnen met de komst van de mobiele telefonie, deze verloedering. Toen mensen ineens overal bereikbaar werden en hun telefoons mee naar de wc begonnen te nemen, toen begon volgens mij alle ellende.
Terwijl begin jaren '90 de economie slecht draaide, bereikte de gezinshereniging van gastarbeiders zijn hoogtepunt.
Toen waren de consequenties nog niet zichtbaar van een 2e generatie immigrantenkinderen die niet integreerden en die opgroeiden in de onderklasse.
De realiteit heeft later keihard toegeslagen.

22-07-2005, 12:13



Citaat door oume Youssra:
Ik mis de jaren 90 ook. Volgens mij is het allemaal begonnen met de komst van de mobiele telefonie, deze verloedering. Toen mensen ineens overal bereikbaar werden en hun telefoons mee naar de wc begonnen te nemen, toen begon volgens mij alle ellende.
Dus als iedereen nu zijn/haar mobieltje weggooit, komt alles weer goed.

Ik heb er geen, dus voor mij is het lekker makkelijk.

22-07-2005, 12:20

Citaat door absolut:
Terwijl begin jaren '90 de economie slecht draaide, bereikte de gezinshereniging van gastarbeiders zijn hoogtepunt.
Toen waren de consequenties nog niet zichtbaar van een 2e generatie immigrantenkinderen die niet integreerden en die opgroeiden in de onderklasse.
De realiteit heeft later keihard toegeslagen.
Nee, begin jaren 90 was ik nog te jong om te beseffen dat hoe goed je ook geintegreerd mag zijn in Nederland, het autochtone volk je altijd als vreemdeling zal blijven zien. Elk decennia heeft zijn hoogte en dieptepunten, maar ik moet zeggen dat de afgelopen jaren wel gesluierd zijn door treurnis, oorlogen en geweld.
Ik denk niet dat je dit allemaal kunt wijten aan de niet integrerende migrantenkinderen. Wat betreft die onderklasse, Nederland stond erbij, keek er naar en deed niks. Wat dat betreft heb je gelijk dat we daar nu de "vruchten" van mogen plukken.

22-07-2005, 12:24

Citaat door tonk:
Dus als iedereen nu zijn/haar mobieltje weggooit, komt alles weer goed.

Ik heb er geen, dus voor mij is het lekker makkelijk.
Tonk,

Nou alles komt niet goed, maar het zou een hoop schelen
Ik zou dan niet meer in de bus naar al dat gekakel van mensen hoeven luisteren over de meest onzinnige onderwerpen.

Nee serieus, ik denk dat het materialisme en de consumptiemaatschappij waarin we nu zijn beland, zijn tol begint te eisen. Het kan nooit lang goed gaan als we de natuur en aarde zo aan het verpesten zijn.

Pagina's : [1] 2