Bekijk volle/desktop versie : Voor alle getrouwde vrouwen die mij willen helpen??



Pagina's : [1] 2

21-07-2005, 13:13
Hallo leuke dames,

Als ik het goed heb zitten aan deze kant veel vrouwen/meiden die al getrouwd zijn. Ik ga insha allah ook trouwen , maar daar komt ie dan moet nog alles regelen. Ik zou graag van jullie willen weten hoe jullie dat hebben gedaan, waar, welke negaffa jullie hadden,fotograaf en decoratie, catering, zaal etc...

Nu denken jullie zeker waarom ga je niet naar de andere kant trouwpartijen belgie en nederland.... Heb ik gedaan, maar wil liever van de vrouwen/meiden horen die al het achter de rug hebben en hoe het bij jullie te werk is gegaan. Ik hoop dat jullie me zouden willen helpen. Zelf gaat het bij mij om de plaats amsterdam.....

Meiden als jullie tijd hebben en jullie zouden mij willen helpen dan ben ik jullie eeuwig dankbaar en wie weet dan een uitnodiging nog van mij . En als het niet teveel gevraagd is zouden jullie prijzen bij kunnen zetten van hoeveel jullie ongeveer hebben uitgegeven.

Zoals jullie misschien kunnen lezen ik heb er totaal geen verstand van ik weet niet of het beter is om catering te nemen of iemand te laten koken en zo ja wie ... Ik zelf wil er niet al teveel geld aan uit geven aangezien het leven hier al zo duur is.

Oke dames dit was het ik hoop wat van jullie te horen als het niet teveel gevraagd is.....

Groetjes,

Karima

21-07-2005, 13:18


Sorry had de mijne in Marokko gehouden maar informeer bij buurthuizen anders en ja het is natuurlijk goedkoper als je het thuis doet en iemand kan regelen die voor je kookt.

Succes ermee!

21-07-2005, 13:22
In ieder geval bedankt voor jullie reactie 's.... Ik hoop dat jullie een leuke feest hebben gehad in Marokko.... Wij willen het hier houden omdat zowel zijn familie als mijn familie de meeste dan gewoon hier wonen.

Helaas kunnen we het niet thuis houden want daar hebben we teveel mensen voor, maar bedankt dat jullie efe hebben kunnen reageren.....

Groetjes,

21-07-2005, 13:26
Mijn man die wil mij wel helpen maar hij zelf heeft er ook niet veel verstand van ....
Mijn ouders die vinden het goed wat ik maar wil , maar me moeder zou het ook niet weten ze zijn beetje die ouderwetse feesten geweest ....

Bedankt voor je reactie

Groejtes

21-07-2005, 13:31


eh mijn ma had alles bij mij gedaan, ik weet niet eens hoeveel ze aan wat heeft betaalt

21-07-2005, 13:32

Citaat door MiSsEsKaRiMaa:
Hallo leuke dames,

Als ik het goed heb zitten aan deze kant veel vrouwen/meiden die al getrouwd zijn. Ik ga insha allah ook trouwen , maar daar komt ie dan moet nog alles regelen. Ik zou graag van jullie willen weten hoe jullie dat hebben gedaan, waar, welke neggafa jullie hadden,fotograaf en decoratie, catering, zaal etc...

Nu denken jullie zeker waarom ga je niet naar de andere kant trouwpartijen belgie en nederland.... Heb ik gedaan, maar wil liever van de vrouwen/meiden horen die al het achter de rug hebben en hoe het bij jullie te werk is gegaan. Ik hoop dat jullie me zouden willen helpen. Zelf gaat het bij mij om de plaats amsterdam.....

Meiden als jullie tijd hebben en jullie zouden mij willen helpen dan ben ik jullie eeuwig dankbaar en wie weet dan een uitnodiging nog van mij . En als het niet teveel gevraagd is zouden jullie prijzen bij kunnen zetten van hoeveel jullie ongeveer hebben uitgegeven.

Zoals jullie misschien kunnen lezen ik heb er totaal geen verstand van ik weet niet of het beter is om catering te nemen of iemand te laten koken en zo ja wie ... Ik zelf wil er niet al teveel geld aan uit geven aangezien het leven hier al zo duur is.

Oke dames dit was het ik hoop wat van jullie te horen als het niet teveel gevraagd is.....

Groetjes,

Karima
Salaam Allaykoem


Ik heb mijn bruiloft heel simpel gehouden maar zag er luxe uit.

Heb zelf mijn koude schotels gekocht en gemaakt. Mijn eigen buffet in orde gebracht. ( is veel goedkoper dan een catering inhuren en veel lekkerder) mijn eigen kippenpoten gemarineerd. En kleine bestillas besteld een vrouw in tilburg maakt ze zelf.

Mijn negaffa was Mehdia uit Utrecht. Zij heeft klasse kleding Zij kan zeer professioneel opmaken. En duur is ze niet..

Ja ik heb een Anasheed band ingehuurd maar die zou ik je niet aanraden ze zijn veelste duur en leveren slechte kwaliteit... Ik weetniet wat jij gaat doen muziek of Anasheed mocht je een anasheed band uit willen kiezen zou ik Nibraas doen uit Antwerpen. Zij houden zich volkomen aan de afspraak. Of een Dj ze heet Dj loubna zij draait ook anasheed en ze doet alles zwart op wit zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan...

Ja de zaal was bij mij het duurste maar je je weet in Nederland heb je geen goedkope zalen Gayr Insha Allah.

21-07-2005, 13:46

Citaat door Muslima_Jamalia:
Salaam Allaykoem


Ik heb mijn bruiloft heel simpel gehouden maar zag er luxe uit.

Heb zelf mijn koude schotels gekocht en gemaakt. Mijn eigen buffet in orde gebracht. ( is veel goedkoper dan een catering inhuren en veel lekkerder) mijn eigen kippenpoten gemarineerd. En kleine bestillas besteld een vrouw in tilburg maakt ze zelf.

Mijn neggafa was Mehdia uit Utrecht. Zij heeft klasse kleding Zij kan zeer professioneel opmaken. En duur is ze niet..

Ja ik heb een Anasheed band ingehuurd maar die zou ik je niet aanraden ze zijn veelste duur en leveren slechte kwaliteit... Ik weetniet wat jij gaat doen muziek of Anasheed mocht je een anasheed band uit willen kiezen zou ik Nibraas doen uit Antwerpen. Zij houden zich volkomen aan de afspraak. Of een Dj ze heet Dj loubna zij draait ook anasheed en ze doet alles zwart op wit zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan...

Ja de zaal was bij mij het duurste maar je je weet in Nederland heb je geen goedkope zalen Gayr Insha Allah.
Alleerst bedankt voor je reactie....

Ik hoop dat je een leuk feest hebt gehad .... en ik denk dat ik gewoon voor een dj zal gaan .... en ja ik heb ook gehoord dat catering heel erg duur is , en wat betreft de negaffa die je hebt gehad zou je me haar nummer kunnen geven. Dit mag je wat mij betreft ook via prive-mail doen.

En ik denk dat de zaal ook een van de duurste zal zijn maar heb jij het hier gehouden in nederland of omgeving belgie antwerpen?? En had je ook decoratie gedaan of niet.. sorry voor het zoveel vragen ...

Groetjes

21-07-2005, 14:03
Heeft er verder nog iemand wat tips voor me.... hebben jullie een leuk idee om feest gezellig te maken ..... door misschien een keer wat anders te doen .....

alvast bedankt

Groetjes

21-07-2005, 14:14
Ik ben net twee maanden getrouwd en mijn bruiloft was elhamdollilah geslaagd.

Band : Seratie
Dakka: Manar
Trouwvervoer: http://www.otteotte.nl
Negaffa: Kamalia uit Almere
Catering: Vis schotel van visrestaurant in amsterdam oost.
Zaal: van der Valk in Haarkem.
Fotograaf: Rachid Lahraoui
Taart: Bij een dame weet haar naam niet meer. Maar was wel een luxe taart (mocht je haar nummer willen hebben hoor ik het van je.)
Serveerders die heeft de vriendin van mijn moeder geregeld.
Bruidssuiker had ik besteld in Marokko.
Uitnodigingskaarten ook van Marokko.

Dat was het zo een beetje!

Ik wens je heel veel succes want ik weet hoe stresserig het kan zijn.
Allah ykemelbelgair inschaalah.

Liefs Snoopie.

21-07-2005, 14:32
He snoopie,

Ik heb je net een prive-mail gestuurd..... Dames zijn er nog tips leuke idieeën.... volgens mij zijn jullie mij helemaal zat.....

groetjes

21-07-2005, 15:47
salaam meid,

Zaal: feestzaal in mijn woonplaats 1000 euro
neggaffa: chaima uit zeist 1300 euro
vervoer: limousine 450 euro
decoratie: zelf gedaan met bloemen
eten; kokkin gehuurd vissalades besteld ongeveer, vis en vlees door kokkin bereid 3000 euro
fotograaf: haya uit amersfoort 700 euro
bedankjes: kado gekregen
uitnodigingen: uit belgie gekocht
huwelijksreis: naar egyppte geweest

koekjes: gekocht

21-07-2005, 19:23
Assalamoe Alaikoem

pfff wat een dure gedoe allemaal zeg. Helemaal niet volgens de suna.

wa Alaikoem Salam

22-07-2005, 10:02


Hoi hoi,

Als je op zoek bent naar een goede, professionele en betaalbare ziana kijk dan eens op http://www.farida-online.nl. Succes gegarandeerd
Ik had haar zelf op mijn bruidloft in Amstelveen; Partycentyrum Van den Adel. Met als dj, DJ Insaf.

Succes meid

22-07-2005, 10:39

Citaat door lina26:
salaam meid,

Zaal: feestzaal in mijn woonplaats 1000 euro
neggafa: chaima uit zeist 1300 euro
vervoer: limousine 450 euro
decoratie: zelf gedaan met bloemen
eten; kokkin gehuurd vissalades besteld ongeveer, vis en vlees door kokkin bereid 3000 eurofotograaf: haya uit amersfoort 700 euro
bedankjes: kado gekregen
uitnodigingen: uit belgie gekocht
huwelijksreis: naar egyppte geweest

koekjes: gekocht
die 3000 euro is toch met de boodschappen inbegrepen??
want anders is het echt duur dat zij voor 3000 euro komt koken

als kokin raad ik je naima aan zij kan vlees, kip, vis, bastilla ( kip en vis), hartige hapjes, koekjes maken haar nummer is 061 en kwa prijs is ze echt goedkoop

22-07-2005, 14:21
feestzaal : Hilton antwerpen

catering : van hilton zelf

ziyana: amani chadoeli

band voor vrouwen : moulay ali

band voor mannen: jamal ahlam

daka marakschia : reda

dragers van el amaria bestaande uit 8 mannen : rachid tazi

bedankjes: helios antwerpen

koeken: uit rotterdam

uitnodigingen: uit marokko

bruidswagen : jaguar

volg auto s : minicoupers

versiering aan huis: bloemist ingehuurd

versiering in de zaal: hilton zelf + traditionele versiering ingehuurd


dat is het zoal denk ik

Pagina's : [1] 2