Bekijk volle/desktop versie : Help moet snel een paar kilo's afvallen



Pagina's : [1] 2

21-07-2005, 11:39
Help moet snel een paar kilo's afvallen


Ik heb net mijn bruidsjurk weer gepast een ben aangekomen wie heeft advies hoe ik het snelst een paar kilo's kan kwijtraken

Please help mij please

21-07-2005, 12:04



Citaat door anoniem22:
Help moet snel een paar kilo's afvallen


Ik heb net mijn bruidsjurk weer gepast een ben aangekomen wie heeft advies hoe ik het snelst een paar kilo's kan kwijtraken

Please help mij please
ik dacht dat je intresse had in mij jurk .maar zo te lezen heb je er al een.

21-07-2005, 12:15
mijn zus is geinterseerd in jouw jurk ik ben de jongere telg maar heb geen eigen nickname vandaar, ik heb de foto gezien en als ik geen jurk had en iets te zwaar had ik die van jouw zeker genomen



Citaat door miss_bruidje:
ik dacht dat je intresse had in mij jurk .maar zo te lezen heb je er al een.

21-07-2005, 12:23

Citaat door anoniem22:
mijn zus is geinterseerd in jouw jurk ik ben de jongere telg maar heb geen eigen nickname vandaar, ik heb de foto gezien en als ik geen jurk had en iets te zwaar had ik die van jouw zeker genomen
ooh oke meid

ik schrok al ha ha ha .je zus die komt binnenkort bij me langs om de jurk te passen.

21-07-2005, 12:57


wees maar niet bang hoor mijn zus is helemaal verliefd op die jurk



Citaat door miss_bruidje:
ooh oke meid

ik schrok al ha ha ha .je zus die komt binnenkort bij me langs om de jurk te passen.

21-07-2005, 13:10

Citaat door anoniem22:
wees maar niet bang hoor mijn zus is helemaal verliefd op die jurk
soekran

21-07-2005, 13:27

Citaat door anoniem22:
Help moet snel een paar kilo's afvallen


Ik heb net mijn bruidsjurk weer gepast een ben aangekomen wie heeft advies hoe ik het snelst een paar kilo's kan kwijtraken

Please help mij please
Onder je bericht staat een reclame bord daar heb je meteen je oplossing

21-07-2005, 14:43
Saalamohaleekom meid !!!

Probeer deze systeem is en ik garandeer je dat het gaat werken, maar dan moet je het wel volhouden en ook echt voor gaan anders werkt het niet natuurlijk. Oke lees:
Na 6 uur niks eten alleen kleine dingetjes zoals crakcers enzo.
EN GEEN PATAT MEER DE HELE WEEK in het weekend mag je wel snoepen.
Niet te veel natuurlijk. Ik heb precies hetzelfde systeem gebruikt en ben WALLAH in 3 maanden 18 kilo kwijtgeraakt, maar je moet er wel bij trainen anders gaat alles heel lelijk hangen. Ik heb ook getraind. wel 4 keer in de week. Als je niet naar een sportschool wil dan moet je gewoon 3 dagen in de week een uurtje rennen. want pas na een half uur verbrand je pas wat je die dag hebt gegeten.


SUcces meid en allah i kamel bel ghir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21-07-2005, 14:45
3 maanden 18 kilo kwijtgeraakt, maar je moet er wel bij trainen anders gaat alles heel lelijk hangen.
sorry ik geloof er niks van
of jij moet 100kilo plus zijn ben bij 1,60
en ga me niet tegenspreken ik weet waar ik het over heb want ik ben ook een obsessd met alles wat met het lichaam te maken heeft

21-07-2005, 15:05

Citaat door chebbajosra:
Saalamohaleekom meid !!!

Probeer deze systeem is en ik garandeer je dat het gaat werken, maar dan moet je het wel volhouden en ook echt voor gaan anders werkt het niet natuurlijk. Oke lees:
Na 6 uur niks eten alleen kleine dingetjes zoals crakcers enzo.
EN GEEN PATAT MEER DE HELE WEEK in het weekend mag je wel snoepen.
Niet te veel natuurlijk. Ik heb precies hetzelfde systeem gebruikt en ben WALLAH in 3 maanden 18 kilo kwijtgeraakt, maar je moet er wel bij trainen anders gaat alles heel lelijk hangen. Ik heb ook getraind. wel 4 keer in de week. Als je niet naar een sportschool wil dan moet je gewoon 3 dagen in de week een uurtje rennen. want pas na een half uur verbrand je pas wat je die dag hebt gegeten.


SUcces meid en allah i kamel bel ghir !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ga het zekr proberen ik wil alleen maar een paar kilo kwijt 2 a 3

ik hoop dat het mij lukt

21-07-2005, 15:24

Citaat door halfje18:
3 maanden 18 kilo kwijtgeraakt, maar je moet er wel bij trainen anders gaat alles heel lelijk hangen.
sorry ik geloof er niks van
of jij moet 100kilo plus zijn ben bij 1,60
en ga me niet tegenspreken ik weet waar ik het over heb want ik ben ook een obsessd met alles wat met het lichaam te maken heeft
Ben je fitness-instructeur?

Want ik wil graag weten hoe je jezelf 'droog' kunt trainen, zonder dat je je spieren vergroot. Als je tips hebt, hoor ik het graag!

21-07-2005, 15:53

Citaat door TwinkleEye_19:
Ben je fitness-instructeur?

Want ik wil graag weten hoe je jezelf 'droog' kunt trainen, zonder dat je je spieren vergroot. Als je tips hebt, hoor ik het graag!
hwuaha maak je niet bang
jij zal nooit echt gespierd worden
om een reden je bent daar gewoon niet voor gebouwd vrouwen hebben daar niet de hormoonhuishouding voor
nee ik ben geen fitnes instructeur ik ben beter
ik doe aan bodybuilding al een tijd bijna 3 jaar dus ik weet wel waar ik het over heb
jij moet gewoon zwaar gaan trainen als je droog wilt worden
ik zoek wel wat info voor je op

21-07-2005, 15:57



Citaat door halfje18:
hwuaha maak je niet bang
jij zal nooit echt gespierd worden
om een reden je bent daar gewoon niet voor gebouwd vrouwen hebben daar niet de hormoonhuishouding voor
nee ik ben geen fitnes instructeur ik ben beter
ik doe aan bodybuilding al een tijd bijna 3 jaar dus ik weet wel waar ik het over heb
jij moet gewoon zwaar gaan trainen als je droog wilt worden
ik zoek wel wat info voor je op
Naar mijn meinig heb ik echt teveel spieren voor een vrouw. Vooral mijn kuiten vind ik echt ongelooflijk lelijk! (Komt omdat ik op de sportschool veel aan Spinning deed. )


Dus graag tips zonder dat het de spieren vergroot. (Heb ook beetje brede schouders en als ik teveel push-ups doe gaat het ook breed worden en dat wil ik niet.)

21-07-2005, 16:08

Citaat door TwinkleEye_19:
Naar mijn meinig heb ik echt teveel spieren voor een vrouw. Vooral mijn kuiten vind ik echt ongelooflijk lelijk! (Komt omdat ik op de sportschool veel aan Spinning deed. )


Dus graag tips zonder dat het de spieren vergroot. (Heb ook beetje brede schouders en als ik teveel push-ups doe gaat het ook breed worden en dat wil ik niet.)
Telkens weer, heeft onderzoek bewezen dat vrouwen die een normaal, matig krachttraining programma volgen kunnen genieten van een lange lijst aan gezondheidsvoordelen. Sommige vrouwen zijn nog steeds bang dat gewichtstraining hen onvrouwelijke vormen zal geven. Niets is minder waar; vrouwen hebben een veel lagere testosteron productie dan mannen en zullen niet plots "te groot" worden. De spiergroei zal minder snel gaan, en de spieren krijgen vooral een "strakkere look". De lijn van het lichaam wordt mooier omdat stevigere spieren het typisch vrouwelijke figuur beter doen uitkomen; stevigere billen en borst (nee zolang je niet te laag gaat in je vet % verlies je niet je borstvolume) , strakke buik en minder slappe huid (cellulitis) door verhoogde vetvrije massa.

Wanneer vrouwen van alle leeftijden zich de voordelen van gewichtstraining gaan realiseren, zullen de negatieve vooroordelen van vrouwen in de gym snel vervagen, volgens de krachttraining onderzoeker William J. Kraemer, PhD, van het Ball State University in Muncie, Indiana.

Gewichtstraining expert en onderzoeker Wayne Westcott, PhD, van het South Shore YMCA in Quincy, Massachusetts,geeft 10 belangrijke redenen waarom vrouwen krachttraining serieus moeten nemen:


1. Je zal meer vet verliezen dan dat je in spieren zal winnen. Westcott en zijn collega's hebben verscheidene studies gedaan m.b.t. gewichtstraining in samenwerking met duizenden vrouwen en zij hebben nooit klachten gehad van vrouwen die te "breed" werden. Om precies te zijn, Westcott's onderzoek laat zien dat de gemiddelde vrouw die 2 tot 3 maal per week aan krachttraining doet na 8 weken 1.75 pond droge spiermassa kan winnen en daarbij 3.5 pond vet verliest. Anders dan mannen, hebben vrouwen 10 tot 30 keer minder hormonen die zorgen voor de "mannelijke spiermassa", legt Kraemer uit

21-07-2005, 16:11
hmm ik vraag me ook af wat jij te gespierd vindt(ik mag atletische vrouwen wel

Pagina's : [1] 2