Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Kappers Zomeraktie!!!!!



20-07-2005, 12:57
ZOMER-AKTIE!!!!!!!!!!!!!!!

50 % KORTING OP ALLE BEHANDELINGEN EN EXTENSIONS.

Geldig van 23 juli tot 1 september 2005

Alleen op afspraak.

http://www.superstyle.info/prijslijst.html

Dus 50% korting op alle tarieven die je op de webpagina ziet( behalve de verzorgings-produkten)!!!!!!
Pak nu de kans om je haar voordelig te laten straighten/verven of eens een ander kapsel te nemen met extensions.

20-07-2005, 14:40


Sallaam,

Op die site geven jullie aan dat jullie zowel straighten als relaxen. Hetgeen ik nu graag zou willen weten is wat 't verschil tussen deze twee is.

Alvast bedankt,

Beslama

20-07-2005, 15:23

Citaat door maroc_child:
Sallaam,

Op die site geven jullie aan dat jullie zowel straighten als relaxen. Hetgeen ik nu graag zou willen weten is wat 't verschil tussen deze twee is.

Alvast bedankt,

Beslama
Met straighten maak je natuurlijk krullend haar steil met blijvend volume, tegelijkertijd hersteld het je haar, blijft dus zacht en glanzend.Blijft ongeveer 6-9 maanden in je haar zitten ( behalve de uitgroei natuurlijk)

Relaxen is veel aggresiever voor het haar, wordt ook eigenlijk alleen gebruikt bij extra krullend of kroes haar.Blijft ongeveer 3-4 maanden in je haar zitten ,dan vervaagd/verdwijnt het.

20-07-2005, 18:38
heey ik had een vraagje.. waar is die kapsalon..?

xxx

20-07-2005, 18:40


is tie alleen in amsterdam..? weet je misschien of er ook eentje in utrecht is..?

20-07-2005, 19:41

Citaat door mistery_lady:
is tie alleen in amsterdam..? weet je misschien of er ook eentje in utrecht is..?
Sorry nee, wij zitten alleen in Amsterdam.

20-07-2005, 19:59
Aaaightzz 50% korting
Waar ligt maxwellstraat? West, oost, zuid, noord?

20-07-2005, 20:19
Salaam alaikum Braezy,

BIj het kopje kleuren staat er geen highlights bij, kun je me vertellen hoeveel dat nu gaat kosten ( incl. 50 % korting) En waar in de buurt zitten jullie in Amsterdam?

Wa salaam

20-07-2005, 22:33

Citaat door lilmaroc:
Aaaightzz 50% korting
Waar ligt maxwellstraat? West, oost, zuid, noord?
Oost/Watergraafsmeer, in de buurt van het Amstelstation.

20-07-2005, 22:38

Citaat door nooralislam:
Salaam alaikum Braezy,

BIj het kopje kleuren staat er geen highlights bij, kun je me vertellen hoeveel dat nu gaat kosten ( incl. 50 % korting) En waar in de buurt zitten jullie in Amsterdam?

Wa salaam
Highlights valt onder het kopje Kleuren met folie.
met de 50 % korting wordt het voor alleen de bovenlaag eur 15, wil je highlights door je hele haar dan eur 30.
Wij zitten in Oost/Watergraafsmeer, in de buurt van het Amstelstation.

20-07-2005, 23:19

Citaat door Braezy:
Highlights valt onder het kopje Kleuren met folie.
met de 50 % korting wordt het voor alleen de bovenlaag eur 15, wil je highlights door je hele haar dan eur 30.
Wij zitten in Oost/Watergraafsmeer, in de buurt van het Amstelstation.
zo zo en dan zit je ook nog eens op 50% dure kapper zijn jullie dan,..ik heb me haren geverfd met highlights en geknipt in lagen en pony voor 17euro!

23-07-2005, 20:30
Wat is het beste en makkelijkste manier om daar te komen kwa vervoer,
vanuit utrecht???

23-07-2005, 20:34



Citaat door Liefje:
Wat is het beste en makkelijkste manier om daar te komen kwa vervoer,
vanuit utrecht???
Naar ons toe ?
Amstelstation, dan 2 haltes met de bus of 5 minuten lopen.....wel graag eerst even bellen.
Wij werken alleen op afspraak.