Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : jongens wat is volgens jullie ROMANTIEK?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Miss_Red
19-07-2005, 21:29

Soms denk ik dat de meeste mannen geen tikje romantiek in hun lijf hebben zitten. Als ze dan beschrijven wat romantiek is volgens hun dan komen ze met dat kleffe gedoe over diner by candlelight, bossen bloemen en de zonsondergang op het strand. Hehe dat hebben we wel al gehad. Voor mij is romantiek gezellig samen in bad zitten je ziek lachen. 's Avonds samen wat rondcruisen, zelfs zonder 1 woord te moeten zeggen. Gewoon alledaagse dingentjes die het leven samen gezellig maken. Maar vertel eens wat verstaan jullie nu onder de term 'ROMANTIEK'.

Miss_Red
19-07-2005, 21:57
Amai, jullie zijn echt wel heel onromantisch precies???? :hihi: :hihi: :hihi:

letiz
19-07-2005, 22:07
Soms denk ik dat de meeste mannen geen tikje romantiek in hun lijf hebben zitten. Als ze dan beschrijven wat romantiek is volgens hun dan komen ze met dat kleffe gedoe over diner by candlelight, bossen bloemen en de zonsondergang op het strand. Hehe dat hebben we wel al gehad. Voor mij is romantiek gezellig samen in bad zitten je ziek lachen. 's Avonds samen wat rondcruisen, zelfs zonder 1 woord te moeten zeggen. Gewoon alledaagse dingentjes die het leven samen gezellig maken. Maar vertel eens wat verstaan jullie nu onder de term 'ROMANTIEK'. Ik ben het helemaal met jou eens hoor. Dat is pas romantiek. Het gelukkig worden/zijn simpelweg door alleen al samen te zijn. Dat is voor mij behalve romantiek, ook echte rijkdom.

Miss_Red
19-07-2005, 22:09
hahaha :hihi: :hihi: Hey meid, ik bedoelde het niet op jou hé. Het was vooral op de mannen hier...omdat ze niet reageren. (Te macho of zo?) Alleszins als je het toch zo opgevat hebt dan vind ik het wel geweldig dat je er mee lachte.

CHEELAB
19-07-2005, 22:15

Soms denk ik dat de meeste mannen geen tikje romantiek in hun lijf hebben zitten. Als ze dan beschrijven wat romantiek is volgens hun dan komen ze met dat kleffe gedoe over diner by candlelight, bossen bloemen en de zonsondergang op het strand. Hehe dat hebben we wel al gehad. Voor mij is romantiek gezellig samen in bad zitten je ziek lachen. 's Avonds samen wat rondcruisen, zelfs zonder 1 woord te moeten zeggen. Gewoon alledaagse dingentjes die het leven samen gezellig maken. Maar vertel eens wat verstaan jullie nu onder de term 'ROMANTIEK'. Ben het met je eens .

Rania20
19-07-2005, 22:23
Soms denk ik dat de meeste mannen geen tikje romantiek in hun lijf hebben zitten. Als ze dan beschrijven wat romantiek is volgens hun dan komen ze met dat kleffe gedoe over diner by candlelight, bossen bloemen en de zonsondergang op het strand. Hehe dat hebben we wel al gehad. Voor mij is romantiek gezellig samen in bad zitten je ziek lachen. 's Avonds samen wat rondcruisen, zelfs zonder 1 woord te moeten zeggen. Gewoon alledaagse dingentjes die het leven samen gezellig maken. Maar vertel eens wat verstaan jullie nu onder de term 'ROMANTIEK'. Ik vind zelf een liefdevolle blik die je naar je geliefde werpt wanneer hij het niet ziet vind ik romantisch, het moet niet altijd met daden zijn :o

oggy
19-07-2005, 22:50
deze topic is al 40 keer langsgeweest...........is een beetje cliché geworden :moe:

Rania20
19-07-2005, 22:53
deze topic is al 40 keer langsgeweest...........is een beetje cliché geworden :moe: ewa nog een keer :hihi: ma3lish

Sugababe
20-07-2005, 11:54
naar iemand kijken in zijn slaap....

TjacKaaaa
20-07-2005, 12:01
Soms denk ik dat de meeste mannen geen tikje romantiek in hun lijf hebben zitten. Als ze dan beschrijven wat romantiek is volgens hun dan komen ze met dat kleffe gedoe over diner by candlelight, bossen bloemen en de zonsondergang op het strand. Hehe dat hebben we wel al gehad. Voor mij is romantiek gezellig samen in bad zitten je ziek lachen. 's Avonds samen wat rondcruisen, zelfs zonder 1 woord te moeten zeggen. Gewoon alledaagse dingentjes die het leven samen gezellig maken. Maar vertel eens wat verstaan jullie nu onder de term 'ROMANTIEK'. hahaha wat ben jij leuk zeg. eerst ga je jongens afkraken, dat ze bij romantisch alleen aan bloemen en zonsondergang denken. en dan kom je roepen dat romantiek samen in bad zitten, alsof we dat ook nie gehad hebben :lol: Romantiek heeft geen vast betekenis. Romantiek verschilt van persoon tot persoon. bij mij is bijna alles wat je samen doet romantiek als je van elkaar houdt. ook als je stiekem je vriendin sneaky van achter nadert, en dan haar vastklemmen, en tegen de muur duwen, en dan vragen: WIE IS MACHTIG, JIJ OF IK? :lol: dat is ook romantisch

Thaiboxer__Mo
20-07-2005, 12:11
Soms denk ik dat de meeste mannen geen tikje romantiek in hun lijf hebben zitten. Als ze dan beschrijven wat romantiek is volgens hun dan komen ze met dat kleffe gedoe over diner by candlelight, bossen bloemen en de zonsondergang op het strand. Hehe dat hebben we wel al gehad. Voor mij is romantiek gezellig samen in bad zitten je ziek lachen. 's Avonds samen wat rondcruisen, zelfs zonder 1 woord te moeten zeggen. Gewoon alledaagse dingentjes die het leven samen gezellig maken. Maar vertel eens wat verstaan jullie nu onder de term 'ROMANTIEK'. samen in bad ziek lachen :maf2: sooooooooooooooooow romantisch :moe:

TjacKaaaa
20-07-2005, 12:23
samen in bad ziek lachen :maf2: sooooooooooooooooow romantisch :moe: :haha: ben blij dat ik thuis een douchje heb waar ik net in mijn eentje pas

Thaiboxer__Mo
20-07-2005, 12:24

:haha: ben blij dat ik thuis een douchje heb waar ik net in mijn eentje pas stel je voor :jammer: vrouwtjes raken altijd hun zeepjes kwijt :kwaad:

Personality
20-07-2005, 12:27
:haha: ben blij dat ik thuis een douchje heb waar ik net in mijn eentje pas Echte puur romantiek....man loopt paar meter voor zijn vrouw.......

aloi
20-07-2005, 13:13
Echte puur romantiek....man loopt paar meter voor zijn vrouw....... Gelukkig zonder halsband, maar wel met afstandbediening:hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5