Bekijk volle/desktop versie : Bruidsjurk

26-04-2002, 10:50
salaam,

kga binnekort trouwen.....alleen heb ik probleem met bruidsjurk.

Ik heb wel een gevonden maar die kost 2700 gulden...ik heb het geld wel...alleen vind ik het zonde omdat ik 'm daarna nooit ga dragen......nu is mijn vraag:kennen jullie een bruidskledingzaak die mooi en moderne jurken verhuurt(goedkoop verkoopt).............en dan bedoel ik niet die kardash-zaken die van die jurken verkopen vol met pareltjes en superpofmouwen.

26-04-2002, 11:59

ik kom niet uit a'dam....heb je een nummer/website?

alvast tanx

26-04-2002, 14:38
DANKJEWEL,

DIE SITE KENDE IK AL....MAAR IK MOET NEDRELANDSE BRUIDSJURK HEBBEN.

01-05-2002, 14:50
dankje wel.maar ik denk dat dergelijke hemdmouwtjes net te bloot zijn.

maar toch bedankt.

03-05-2002, 19:52

hoi yousrateke,

welke tram richting albert cuyp en welke einde van de markt,de van woustraat of ferdinandbolstraat,

ik ga in maroc trouwen en ik ben op zoek naar een bruidsboeket die ik van hier kan meenemen, heeft iemand van jullie een idee waar ik moet zijn.

29-05-2002, 16:20
DE MEIDEN DIE EEN JURK AANBIEDEN: KUNNEN JULLI EDE JURK OMSCHRIJVEN: KLEUR,MODEL,VERSIERING.................IK VAL NAMELIJK NIET OP DE STANDAARD WITTE KRAALTJES JURKEN.............IK HOU MEER VAN PRONOVIAS(VOOR DEGENE DIE WETEN WAAR IK HET OVER HEB)

15-06-2002, 01:38
Ik weet niet waar je woont maar in Breda is een heel leuk boutiekje waar ze 2e hands bruidsjurken verkopen voor een goedkope prijs! Je wordt er heel goed geholpen door de eigenaresse en ik kan je verzekeren dat je met een tevreden gevoel daar weggaat. Ze heeft ook een site, precies weet ik het niet meer maar je kan als zoekopdracht bruidsboetiek danielle intypen.

Oh ja last but not least > De winkel is vlakbij het centraal station van Breda.

Succes.
Lenaa

10-09-2002, 14:49
Ladies,

Ik zoek ook een bruidsjurk. Het liefst een simpel model niet zo'n Sisi jurk bedoel ik. De jurk moet wel maat 44 zijn.

Als je iets weet.... ik hou me aanbevolen.

Yasmina

05-06-2004, 19:39

Citaat:
Origineel gepost door kaoutar23
hoi yousrateke,

welke tram richting albert cuyp en welke einde van de markt,de van woustraat of ferdinandbolstraat,

ik ga in maroc trouwen en ik ben op zoek naar een bruidsboeket die ik van hier kan meenemen, heeft iemand van jullie een idee waar ik moet zijn.
salam ik ben ook op zoek naar eenbruidsboeket om naar marokko te brengen...heb je al iets gehoord erover..laat mij plzzz weten..is namelijk voor mijn sista zij gaat inshaallah ok trouwen..

12-12-2004, 13:10
heey hallo.....
als je bruidjurken zoekt moet je naar waterlandplein gaan
daar zijn hele mooie bruidjurken
je word daar ook heel goed geholpen en het is daar ook nog goedkoop
wil je meer weten mail me dan naar
miss_tazalady_91@hotmail.com

beslema en veel plezier met het zoeken van bruidsjurken!!!.....

13-12-2004, 10:56
meiden,

deze topic is redelijk oud. Ik ben inmiddels 2 jaar getrouwd. Ik heb inderdaad een pronovias jurk gekocht..en die verhuur ik nu.

maar thanks allemaal.