Bekijk volle/desktop versie : ..°-°-....The Crazy Life Of Awatif...°-°-....



Pagina's : [1] 2 3 4

18-07-2005, 22:27
Ik voel warme zonnenstralen vallen op mijn schouders en armen. Ik geniet ervan dat mijn lange gebruinde benen de aandacht trekken van menig mannen. Mijn bruine lange stijle haren hangen speels over mijn schouders. Geen spiegel is veilig voor mijn dodelijke groene ogen. Het was vandaag een prachtige zomerdag en voor het eerst sinds jaren van opsluiting kan ik er eens van genieten om onbezonnen te flirten in dit mooie weer. Het lijkt wel alsof ik bij elke blik van een man ik tien centimeter groter lijk te worden. Mijn naam is Awatif en ik ben 20 jaar oud. Sinds kort woon ik alleen en geniet met volle teugen van mijn vrijheid. Ik voel me als het ware herboren. Jarenlang heb ik geleefd onder streng toezicht van ouders en broers. Jarenlang heb ik mijn lichaam verhuld in wijde, afgrijselijk lelijke kledij die mijn moeder voor me uitzocht voor een goedkoop prijsje. Het begon allemaal rond men vijftiende. De eerste dag naar een nieuwe school. Ik was doodnerveus, ik werd om 5 uur in de ochtend wakker, deed het licht aan in men kamer, en rende zo snel ik kon naar de spiegel. Vandaag was het een grote dag, een nieuwe school, nieuwe omgeving, nieuwe vrienden. Nu ja dat laatste zat er waarschijnlijk niet in. Veel vrienden maakte Awatif niet,alhoewel ze een lief meisje was met een ongelooflijk groot gevoel voor humor, het lag allemaal aan haar opvoeding. Haar ouders waren te streng ze mocht nooit meedoen met de groep waardoor ze al vlug uitgesloten was. In de spiegel bekeek ze haar eigen bleke huid waar enkele sproetjes op afstaken, ze had felle groene ogen waar veel mensen op jaloers waren, bruine lange stijle haren, en klein schattig wipneusje dat perfect bij haar gezicht paste, en bloedrode dikke vlezige lippen. haar bruine haren stonden vandaag langs alle kanten, maar dat is niks die ging ze straks toch verstoppen onder een hoofddoek. Niet omdat ze het zo wilde, maar omdat ze het moest. Awatif werd geboren uit een Berberse moeder (Yesmina) en een berberse vader (Mohamed). Verder had ze nog een 2 oudere broers (Said en Abdeslam) en een 2 jonger zusje Hakima. Ook voor Hakima was het leven thuis een hel. Maar lang niet zo lastig als voor Awatif. Moehim vandaag was dus de eerste dag voor haar op een nieuwe school. Voor ze vertrok kreeg ze van der moeder nog een preek mee dat ze na school direct naar huis moest komen ofdat er anders wat ging zwaaien. Als een slonsje kwam ze daar op school aan. Het was een school waar veel Marokkanen zaten zoveel was duidelijk. Ze voelde zich echt leijk als ze al die andere meisjes zag paseren, ze droegen make-up, mooie strakke kledij, massa's juwelen... Meiden die voorbij gingen keken haar aan met een blik van durf-jij-je-met-die-kleren-in-het-openbaar-vertonen-blik???
En dan sloeg ze haar ogen neer. Ze was blij als de schoolbel rinkelde, en ze uiteindelijk naar haar klas moest gaan. Hopelijk gingen ze haar niet uitlachen in haar klas, hopelijk zaten er geen Marokkaanse jongens in haar klas want die zouden het vast niet laten om gemene opmerkingen te maken over haar sobere uiterlijk. Toen ze aankwam in haar klaslokaal stonden er reerds zes leerlingen te wachten, waaronder ook 2 Marokkaanse meisjes. Ze waren samen heel hard aan het lachen eerst dacht Awatif dat ze om haar lachten maar gelukkig was het niet zo want 1 van de meisjes kwam al vlug naar haar toe. En vroeg haar of ze marokkaanse was, verlegen had ze ja geknikt. Hoewel het een lief meisje was wou Awatif er liever niet meepraten ze schaamde zich, en was te onzeker om met dit mooie vermoedelijk Arabische meisje te praten. Maar het meisje gaf niet op en wou meer dan duidelijk kennis maken en stelde zich zelf voor als Chaima, en dit is men vriendin Esma. (Esma was bijna even mooi als Chaima, wss ook een Arabische). In de klas vertelde de 2 meisjes dat ze al jaren bevriend waren, dat ze samen gingen shoppen, elkaar haar deden, elkaars make-up. Als Awatif dit allemaal hoorde voelde ze ergens een steek van jaloezie die dwars door haar hele lichaam schoot. Waarom was zij niet zoals hun? Jong, mooi en onbezonnen??? Chaima stelde voor dat ze na school maar een keertje met zen drietjes moesten gaan shoppen en Awatif zei...

18-07-2005, 22:28


Zal ik verder gaan???
Liefs
Miss B.

18-07-2005, 22:41
JAAAAAAAAAAAAAAAA verder!!!!!!!
ik ben je eerste fan

18-07-2005, 22:48
ga gauw verder want ik ben je tweede fannnnnnn kus moi

18-07-2005, 22:52


Ok ik heb ook nog 2 andere verhalen lopen op deze site namelijk 'Hoe men vriend men man werd' en 'Elgarej niet altijd wat het lijkt' ( kwestie van een beetje reclame te maken hihi )
en bedankt voor jullie reacties
ik ga insha'Allah snel weer verder
liefs Miss B.

19-07-2005, 20:38
Awatif zei ja.(Ze wou immers geen mal figuur slagen bij Esma en Chaima). Maar in haar achterhoofd wist ze al met zekerheid dat er nooit iets van zou komen. Van haar ouders zou ze nooit mogen gaan, en zelfs als ze stiekem ging dan had ze de kans om één van haar broers tegen te komen.(Niet bepaald lieverds). En zelfs al zou ze het geluk hebben om hen niet tegen te komen dan werd ze vast en zeker betrapt door iemand die haar ouders of broers kende. Awatif kwam namelijk uit een bekende familie. Ze waren gekend om hun onbesproken gedrag, hun vader was een hadj(bedevaarder naar de heiligstad Mekka). Na school ging Awatif dan ook onmiddelijk naar huis, en toen ze thuis aankwam begon weer de dagelijkse routine, schoonmaken, eten maken samen met Hakima, haar moeder die begon te zeuren, waloe lieverd hoe was het op je nieuwe school nee direct Ewa Awatif doe dit, doe dat... Kortom Awatif's miezerige leventje was een gevangenis. Stiekem droomde ze wel van vrijheid, dan zette ze de muziek eens extra luid en waande ze zich een prinses in een discotheek. Ze keek op naar meisjes als Esma en Chaima, die best een lekker vrij leventje hadden. De volgende weken op school verliepen vlotjes, hoe meer de dagen verderden, hoe meer bevriend Awatif werd met Chaima en Esma. Vooral naar Chaima keek Awatif op. Dit meisje had echt alles. Ze had veel succes bij jongens maar ze gaf hun geen tijd. Enkel de creme de la creme kwam in aanmerking bij Chaima. Jongens met chique auto's, dure kledij, mooie praatjes,... Chaima was dan ook een pracht meid. Ze was Arabische afkomstig uit Casablanca, ze had een mooie bruine egale caramel huid, lange wapperwimpers donkerbruine gazelle ogen, dunne wenkbrouwen, mooie volle lippen een slank figuurtje, en droeg steeds de mooiste kledij volgens de mode daarenboven was ze nog is heel spontaan en wist altijd wat zeggen. Jongens vielen voor haar met hopen. Ze wist het en genoot er met volle teugen van. Chaima leefde alleen met haar moeder en ze had geen broers of zussen. Esma was eerder een goedkope kopie van Chaima, hoewel het ook een mooi meisje was, was ze niets vergeleken met Chaima. Esma had geblondeerde haren, bruine ogen, een iets wat grotere neus en wat opviel bij haar was een spleetje dat ze had tussen haar tanden. Echt mager zou ik haar niet noemen maar ze kon flirten als de beste. Ik kan ze je het best omschrijven als een meelopertje alles wat Chaima fantastisch vond, vond Esma eindeloos wijs, alles wat Chaima rot vond, vond Esma vreselijk. Esma kwam uit een gezin met 2 jongere zusjes die al even verwend waren als zij. Haar ouders waren ook 2 arabieren afkomstig uit Kenitra. Door het omgaan met deze 2 meisjes bloeide Awatif open als een bloem voor de zon. Op een dinsdag middag tijdens de middag pauze vroeg Chaima wanneer ze nu eindelijk met zen drietjes de stad een keertje onveilig gingen maken. Esma stelde voor om woensdag namiddag te gaan. Esma en Chaima begonnen al onmiddelijk hun outfit voor die woensdag te bespreken terwijl Awtif opvallend stil werd.
Chaima: Ewa Awatif zina wat scheelt er asahbti?
Awatif: Ik weet niet ofdat wel een goed idee is. Men ouders zullen me nooit laten gaan en men broers zeker niet.
Esma: Meskina je hebt het lastig hé? Maar ze hoeven het toch niet te weten???
Awatif: Ja maar in het geniep gaan zou me alleen nog meer problemen bezorgen, ik heb zoiets nog nooit gedaan en trouwens....
Chaima: Zeg gewoon tegen je moeder dat je morgen op school uitstap gaat.
Awatif: Zehma ze gaat dat geloven ?????
Chaima: Wil je dat ik meekom naar je huis vanavond dan zullen we het samen aan je moeder vertellen.
Eigenlijk was dit de enige mogelijke oplossing dacht Awatif, maar als haar moeder Chaima zou zien zou ze waarschijnlijk weer zeggen dat ze met h.oertjes omging en dan zou ze haar zeker niet vertrouwen. Nogthans waren Chaima en Esma geen hoertjes, maar ja in de ogen van haar moeder was je snel een kahba. Maar Awatif waagde het er op. Een nee had ze een ja kon ze krijgen. En die avond ging Chaima mee naar het huis van Awatif. Onderweg viel het weer op hoeveel aandacht Chaima kreeg van jongens. Ze kreeg complimentjes naar haar hoofd geslingerd van bijna elke voorbijganger. Voorbijgaande vrouwen keken haar met jaloerse afkeurende blikken aan. Maar Chaima leek het allemaal geen moer te schelen ze was duidelijk aan al die aandacht gewend. Toen ze in Awatif's straat aankwamen begon Awatif zenuwachtig te worden, wat zou haar moeder zeggen dat ze zomaar onaangekondigd een meisje had meegebracht, ze zou vast weer ruzie krijgen. Chaima kon zulke situaties nie begrijpen ze leefde alleen met haar moeder en ze waren alle twee serieus verwesterd. En dan stonden ze voor de deur van Awatif. Awtif klopte op de deur en haar moeder kwam openmaken. Ze keek even raar toen ze Chaima daar zag staan. Awatif kon haar moeders gedachten lezen, ze dacht zeker 3ala kahba... Maar Chaima toverde de mooiste lach op haar bruine gezichtjes en verbrak de stilte met Salam Alaikoem, haar moeder groette terug met het gebruikelijke w'alaikoem salaam en liet de 2 meisjes binnen. Awatif stelde CHaima voor en bood haar wat te drinken aan. Awatif begon tegen Chaima's moeder te vertellen over school, over haar moeder, dat ze alleen woonde met haar moeder. Als Awatif dat hoorde kromp ze ineen zo'n dingen moest ze niet vertellen, haar moeder zou haar nu haten. En ze vertelde over de 'schooluitstap van de volgende dag' Eerst leek Awatifs moeder der niet in te trappen, want ze stelde opvallend veel vragen, maar gelukkig bleef Chaima koel en ze wist overal netjes door te liegen. Uitendelijk na veel wikken en wegen trapte Yesmina met ogen open in Chaima's leugens. Na een uurtje ging Chaima door, in de gang wist ik niet hoe ik haar moest bedanken. Ik was echt blij. Ik was nog nooit zomaar met meiden een namiddagje gaan stappen. En meid zei Chaima voor ze de deur uitging, laat morgen die hijab even af, kom bij mij thuis morgen middag voor we vertrekken ik zal je haar doen en je make-up en je mag gerust iets van mijn kleren aantrekken. Eigenlijk leek het of Awatif een klap in haar gezicht kreeg, maar Chaima drukte haar gewoon met de neus op de feiten, het was de waarheid, ze zag er verslonsd uit...

20-07-2005, 11:07
Schrijf eens wat meer reacties zodat k vlug kan verder gaan aub

20-07-2005, 11:23
3e fannn
ga gauw verder Aubb

20-07-2005, 11:24
[h1]VervolGGGgg[/h1]

20-07-2005, 11:26
zijn 4 reacties genoegg voor een ander vervolGgg

20-07-2005, 11:27
VErderRRRRR

20-07-2005, 12:05
Mogen we nog een vervolg ik sow naar marokko doesss...

20-07-2005, 12:09


Vanavond insha'Allah
ik heb veel zin om te schrijven hoor
liefs Miss B.

20-07-2005, 13:45
De volgende dag, liepen Chaima, Esma en Awtif naar het huis van Chaima. Chaima woonde op de tweede verdieping van een appartement in de rand van de stad. Awatif was heel nieuwsgierig hoe Chaima's huis der zou uitzien vast heel modern net als zij zelf. En indderdaad. Alles was in design, heel wat anders dan het klassieke Marokkaanse interieur bij Awatif thuis. In de living zat een vrouw met zwarte lange haren, een witj hemdje en een zwarte klassieke broek aan haar nagels bij te veilen. Hé Chaim, je bent zo vroeg thuis vandaag? groette ze Chaima. Het was haar moeder, maar ze kon wel doorgaan voor haar zus van 20. Zo mooi was ze. Het viel Awatif ineens op dat Chaima als 2 druppels water op haar moeder leek. Het was duidelijk dat Esma hier kind aan huis was, want ze begon onmiddelijk honderduit te praten tegen Chaima's moeder. Awatif stond er maar verlegen en stilletjes bij. Ondertussen was Chaima voor haar vriendinnen iets te drinken gaan halen. Iwa Esma wie hebben jij en Chaima meegebracht??? Ow zei Esma, dit is Awatif een meisje van onze klas. Chadiya(Chaima's moeder) bekeek Awatif van boven naar onder. Waardoor Awatif zich heel klein voelde. Ben je Arabisch of Berbers Awatif vroeg Chadiya euhm stamelde Awatif ik ben een Berberse. Ik dacht het al zei Chadiya! Bedoelde ze dit als een verwijt? Hoorde Awatif daar een spottende ondertoon in haar stem? En wat bedoel je daar dan mee verdedigde Awatif zich? Ow niks lieverd zei Chadiya op zachtte toon. Waarschijnlijk dacht ze in zichzelf dat Awatif 1 van die meisjes was dat niks mocht,... Ow maar dat was ze ook, opnieuw kwetste de waarheid Awatif

20-07-2005, 13:46
Aaah so mooi..

Pagina's : [1] 2 3 4