Bekijk volle/desktop versie : wIE WIL IN mAROKKO tROUWEN EN WIE IN nL?



Pagina's : [1] 2 3

17-07-2005, 17:45
K ben wel benieuwd.
K zelf wil graag in nl trouwen..maar aan de andere kant marokko omdat daar me famillie is.
Maar waar willen jullie trouwen...Kan ook ergens anders..
K ben er benieuwd naar

17-07-2005, 17:58



Citaat door marokkogirl_14:
K ben wel benieuwd.
K zelf wil graag in nl trouwen..maar aan de andere kant marokko omdat daar me famillie is.
Maar waar willen jullie trouwen...Kan ook ergens anders..
K ben er benieuwd naar
ik trouw in frankrijk, en laat alle familie uit marokko EN nederland komen fifty-fifty

17-07-2005, 18:01
Whallah
Leukk...Maar wie gaat de tickets betalen

17-07-2005, 18:05
lieve schattttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ik zou echt wel in marokko trouwen je weet toch daar heb je een STEH waar je je henna kunt houden (hier in nederland doet iedereen dat thuis en de echte bruiloft in een zaal)!!!!!!! en de zalen van marokko zijn veel mooier en het weer is lekkerder en de dingen zijn meestal beetje goedkoper en je hele familie kan erbij zijn en je mag in je steh keihard muziek draaien hier in alkmaar hadden we 1 x een sabeh (babyfeestje) en toen deden de buren al moeilijk met hun gezeurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

17-07-2005, 18:07


Ik wil t inschaalah in marokko vieren..

Veel meer keus in alles, betere sfeer, en kwailteit.. En je kan feesten tot 06.00u in de ochtend niemand die de politie belt

17-07-2005, 18:08
Ik zo het niet weten, ik zou het hier in Nederland willen, je kan alles makkelijker regelen, je hebt er voldoende tijd voor begrijp je.. en in marokko is het ook Leuk, super leuk zelfss maar dan moet je alles snel gaan regelen en bablablaba

17-07-2005, 18:11

Citaat door miss_burberry:
Ik wil t inschaalah in marokko vieren..

Veel meer keus in alles, betere sfeer, en kwailteit.. En je kan feesten tot 06.00u in de ochtend niemand die de politie belt
hahahahahahhaha preciessssssssssssssssssssssss alleen is het daar heel erg warm dan ga je de hele dag zweten is irritant ook voor de huwelijksnacht

17-07-2005, 18:13

Citaat door marokkogirl_14:
Whallah
Leukk...Maar wie gaat de tickets betalen
mijn ouders hebben al toegezegt, maar alleen om tickets vanuit marokko te betalen, uit nederland is het maar 4 uurtjes rijden(ok wel een tijdje maar dan wel voor een superbruiloft )

17-07-2005, 18:13

Citaat door mildeshampoo:
hahahahahahhaha preciessssssssssssssssssssssss alleen is het daar heel erg warm dan ga je de hele dag zweten is irritant ook voor de huwelijksnacht
Nee joh.. 's avonds is het een stuk koeler, en alle feestzalen daar hebben tegenwoordig ook airco, en daar worden ook vaak feesten gegeven in zo een grote tuin/villa..

Zweten ga je tog, tijdens je huwelijksnacht

17-07-2005, 18:14

Citaat door mildeshampoo:
lieve schattttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ik zou echt wel in marokko trouwen je weet toch daar heb je een STEH waar je je henna kunt houden (hier in nederland doet iedereen dat thuis en de echte bruiloft in een zaal)!!!!!!! en de zalen van marokko zijn veel mooier en het weer is lekkerder en de dingen zijn meestal beetje goedkoper en je hele familie kan erbij zijn en je mag in je steh keihard muziek draaien hier in alkmaar hadden we 1 x een sabeh (babyfeestje) en toen deden de buren al moeilijk met hun gezeurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
whauhah heb je wel gelijk in...

17-07-2005, 18:15
trouwen is ellende niet doennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn












17-07-2005, 18:16

Citaat door lady_0ujda:
mijn ouders hebben al toegezegt, maar alleen om tickets vanuit marokko te betalen, uit nederland is het maar 4 uurtjes rijden(ok wel een tijdje maar dan wel voor een superbruiloft )
Ja zkerr
Maar ga je dan binnenkort trouwen wela..

17-07-2005, 18:16



Citaat door karabounita81:
trouwen is ellende niet doennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn











Hoezo ellende..
is wel veel temera enzo maar het eindresultaat is het waard

17-07-2005, 18:17

Citaat door miss_burberry:
Nee joh.. 's avonds is het een stuk koeler, en alle feestzalen daar hebben tegenwoordig ook airco, en daar worden ook vaak feesten gegeven in zo een grote tuin/villa..

Zweten ga je tog, tijdens je huwelijksnacht
whauah hollahiela

17-07-2005, 18:17

Citaat door miss_burberry:
Nee joh.. 's avonds is het een stuk koeler, en alle feestzalen daar hebben tegenwoordig ook airco, en daar worden ook vaak feesten gegeven in zo een grote tuin/villa..

Zweten ga je tog, tijdens je huwelijksnacht
ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel rexona doen jaaaa dan zweet ik niet


en kijk mij praten over trouwen terwijl ik nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaangniet ga trouwen of er moet een wonder gebeuren

Pagina's : [1] 2 3