Bekijk volle/desktop versie : als je ff niks te doen hebt..it's about me



Pagina's : [1] 2 3

22-03-2003, 17:33
ik heb 2 jaar vwo (atheneum gedaan) en dat ging en tot daar aan toe voelde ik me heel wijs en goed ik deed niks maar had de smaak wel te pakken..intelligentie? me ma was heel trots op me..maar omdat de situatie thuis slecht was is alles verpest.. me gedrag was fataal..(me vader was overleden enz) en ben midden in het jaar gestopt..volgende jaar werd ik bevorderd naar vmbo 3 (don't ask why) ..en ik heb echt gemerkt dat er altijd negatief word gekeken naar het vmbo niveau..als iemand mij vraagt wat voor opleiding doe je en ik zeg vmbo..dan zitten ze wel even zo te kijke ik wil ook niet meer terug..want ik kan de werkdruk niet meer aan door de klap.maar ben je laag als je vmbo doet? het heeft toch niks met je intelligentie temaken..ik zat er net met iemand over te discusseren..

22-03-2003, 17:38


Je bent niet laag als je vmbo doet.

Het onderwijsniveau is wel makkelijker, maar het maakt het niet minder. Het heeft niet altijd iets met intelligentie te maken.
Er zijn mensen de vmbo doen maar ook wel vwo hadden kunnen doen. Maar dat ligt aan als.....er spelen zoveel factoren voor het goed presteren op school, maar niet iedereen heeft door dat hij/zij beïnvloed wordt.

Dus eigenlijik kan je verschil maken tussen hoe intelligent je bent en wat je er mee doet.

:hoedaf:

22-03-2003, 17:42
Ik heb mijn 2 vorige rapporten echt helemaal verpest.. als het zo doorgaat kan ik ook zo naar de vmbo vliegen.. kweet cker dat ik er dan erge spijt van ga krijgen..

22-03-2003, 17:43

Citaat:
Origineel gepost door Dreamlover
Ik heb mijn 2 vorige rapporten echt helemaal verpest.. als het zo doorgaat kan ik ook zo naar de vmbo vliegen.. kweet cker dat ik er dan erge spijt van ga krijgen..
Wat doe je nu dan?

22-03-2003, 17:44



Citaat:
Origineel gepost door EMIEN
Je bent niet laag als je vmbo doet.

Het onderwijsniveau is wel makkelijker, maar het maakt het niet minder. Het heeft niet altijd iets met intelligentie te maken.
Er zijn mensen de vmbo doen maar ook wel vwo hadden kunnen doen. Maar dat ligt aan als.....er spelen zoveel factoren voor het goed presteren op school, maar niet iedereen heeft door dat hij/zij beïnvloed wordt.

Dus eigenlijik kan je verschil maken tussen hoe intelligent je bent en wat je er mee doet.

:hoedaf:
Helemaal me eens

22-03-2003, 17:47

Citaat:
Origineel gepost door Feziefez
Wat doe je nu dan?
2de klas HAVO/VWO

22-03-2003, 17:48

Citaat:
Origineel gepost door Feziefez
Helemaal me eens
Mie 2

22-03-2003, 17:49

Citaat:
Origineel gepost door Dreamlover
2de klas HAVO/VWO
moet je proberen vol te houden meisje!

Want feiten blijven feiten:

Hoe hoger je opleidingniveau hoe beter je zult verdienen!

22-03-2003, 17:51

Citaat:
Origineel gepost door Feziefez


Want feiten blijven feiten:

Hoe hoger je opleidingniveau hoe beter je zult verdienen!
je broer is dus toch veel wijzer

je kunt altijd hoger op komen kneus

22-03-2003, 17:52


Makkelijk praten he : 'Keben er mee eens'

Fezie wanneer krijg je eens je eigen mening?

Copycat

22-03-2003, 17:52

Citaat:
Origineel gepost door Chaimaa
je broer is dus toch veel wijzer

je kunt altijd hoger op komen kneus
Weet ik.

Maar voor je beginnende loon is het nog in ieder geval beter, en ook mensen met een hoger opleiding kunnen hoger opklimmen kneus

22-03-2003, 17:54

Citaat:
Origineel gepost door EMIEN


Makkelijk praten he : 'Keben er mee eens'

Fezie wanneer krijg je eens je eigen mening? :Rolleyes:

Copycat
Helemaal mee eens

22-03-2003, 17:54



Citaat:
Origineel gepost door Feziefez
moet je proberen vol te houden meisje!

Want feiten blijven feiten:

Hoe hoger je opleidingniveau hoe beter je zult verdienen!
Kweet

Maar mijn probleem iz.. deze rotsite

Ik ben thuis en doe meteen de pc aan

Leren enzoo doe ik altijd op het laatste moment..

& afkicken gaat best wel moeiluk..

Maarjahz... het derde rapport ziet er stukken beter uit!

22-03-2003, 17:55

Citaat:
Origineel gepost door Feziefez
Weet ik.

Maar voor je beginnende loon is het nog in ieder geval beter, en ook mensen met een hoger opleiding kunnen hoger opklimmen kneus
nou ja dat word maar trouwen met 1 van de kenitra twins he

22-03-2003, 17:55

Citaat:
Origineel gepost door Feziefez
Helemaal mee eens

Pagina's : [1] 2 3