Bekijk volle/desktop versie : uitgaan.......boyzzz........verkracht uit eigen wil



16-07-2005, 21:03

Citaat door loco_chicka:
amalllll kom naar beneden hoorde ik me zus yamina roepen ik kom alll! ik lipe naar me klerenkast en ik koos voor eeen spijkerbroek met een rode trui we gingen naar duinrelllll ik rende de trap af gaf me moeder een kus en stapte in de auto en voor ik het wist viel ik in slaap.Amal!!!!wakker worden. he? we zijn er oh riep ik kom op we gaan we gingen in aerlei achtbanen wen we hadden gezwommen het was 6 uur maar we wouden nog lang niet naar huis dus belde yamina me moeder en vroeg of we tot elf uuur mochten blijven en in de tussentijd dat ze me moeder had gebeld zag ik een prachtige jongen en de jongen zag mij hij liep naar me toe en ik wist niet wat ik moest doen ik moest hier weg ja ik ga....... hallo mooie meisje hicam is de naam en de jouwe?uhh amal mooie naam dankjewel en hoe oud ben je 17 jij 19 oh oke zou je met me willen komen zitten zina hij noemde me zina ja hoor kom en we liepen naar een bankje nou uhh mag ik misschien je nummer zei hij ja hoor 0654789534oke de mijne is 0678985463 en we sloegen de nummers op in onze telefoon maaree ik ga doei doei zei ik en hij gaf me een zoen aahhhh en hij liep weg en opeens stond yamina voor me zou ze het hebben gezien en waar was je de hele tijd ik zat je de hele tijd te zoeken oh sorry was moe en dus ging ik effe zitten is goed kom we gaan naar............ die achtbaan daar ik keek ernaar en schatte dat hij wel 30 tot 40 meter hoog was weet je het wel zeker ja hoor zei yamina en ik ging mee hij begon rustig en aan de top stopte hij en.................. aaaahhhhhhh MAMAA YAMINA HI......... ik hield me nog net in want alsme zus had gehoord dat ik hicham riep ahhhh nu ging hij over de kop wel 10 keer ahh eindelijk het was afgelopen ik was misselijk maar ik moest niet kotsen uiteindelijk gingen we naar huis en we liepen naar de parkeerplaats toen zag ik hicham hij stapte in zijn auto en hij makte een gebaar dat hij mijn zou bellen toen we thuis waren trok ik mijn pyama aan en kroop lekker inn bed opeens ging me telefoon af ik zag dat het hicham was en ik nam op
hicham:ewa zina lag je te slapen?
amal:nee nee ik wou gaan slapen
hichamh oke enne zou je met me willen afspreken?
amal:uhhhh nou oke waar dan?
hicham: ik zie je morgen om 8 uur voor de duur bij de bios is goed
amal:is goed zie je
hichamke doei schatje slaap lekker
amal:ja jij ook doei
hicham:hier een kusje
amal:
en hij hing op ik kon niet slapen ik moest de hele tijd aan hem denken maar ik viel toch in slaap.
de volgende dag werd ik gewekt door een geluidje dat kwam uit me telefoon
het was hicham hij had me bericht gestuurd er stoond in:hey schatje goeimorgen ik verheug me op vandag ik hoop dat je het leuk gaat vinden groetjes en kusjess van hicham.ik sprong uit me bed en ging onder de douche staan
wel een uur toen kwam ik er uit deed me hoofddoek aan een ging bidden toen ik klaaar was keek ik wat ik zou aantrekken ik trok een rok aan precies op me knieen
met een roze trui en roze hakjes met een spijkertasje het was mooi weer vandaag ik ging naar beneden en ik ging ontbijten toen ik klaar was gaf ik me moeder een kus en zei dat ik naar yasmin ging (me vriendin)daar aangekomen had ik haar ales verteld ze was wel blij voor me maar ze zei dat ik voorzichtig moest zijn ik bleef de hele dag bij haar en toen moest ik naar me date eenmaal aangekomen bij de bios zag ik hicham staan ik ging naar hem toe en vroeg heb je lang gewacht nee hor kom we gaan naar binnen hij trakteerde op ales en we gingenn nmaar een romantische film toen er in de die film iemand begon te kussen begon hij me ook te kussen aahhhhhhhhhhh bijna de halfe film zate we te kussen toen de film was afgelopen bracht hij me naar huis om de hoek stapte ik uit voordat me moeder me zag............. ik stak me sleutels in de deur groete me moeder en rende naar boven ik kroop me bed in en ging slapne
.

21-07-2005, 17:05


Ga veRder meid je doet het goeDD

22-07-2005, 14:24
je nieuwe fan meid ga verder

dikke zoena

25-07-2005, 13:34
ga snel verder

25-07-2005, 14:20


aaaaaaaaaa leukk verhaaaal man ga snel verder