Bekijk volle/desktop versie : .....help Aub Weet Het Niet Meer........



16-07-2005, 16:03
ik zal het kort uitleggen.....ik had een ralatie van 7 maanden met een liefe leuke jongen.....het ging goed tussen ons maar na een lange tijd ging het niet meer hij had het drukjes met zijn werk/en hij trainde vaak en moest ook wedstrijden spele ik had daar alle respect voor deed niet moeilijk.....hij is op dit moment mij ex we zijn uitelkaar gegaan wat mij beslissing was ........hij was er helemaal over stuur van.....ik d8 dat ik over hem heen was en leerde na een ongeveer een maand een andere jongen kennen via me beste vriendin die heel lief is en ook heel sereuis is hij wil inscha allah gaan trouwen en zijn familie weet over ons ...en zijn helemaal dol op mij.....ik ben ook om hem gaan gefen maar wil natuurlijk eerst iets bereiken met sgool etc. laast werd ik gebeld door een marokkaanse nummers gemiste oproep....ik was blij d8 dat het me vriendin was en belde terug dus niet het wasme ex...en we begonnen een gesprek en wat blijkt ik houd nog van hem en denk alleen aan hem we smse nu ook vaak ... ik weet het niet meer want ben geen meid die van twee walletjes wil eten totaal niks voor MIj!!!!!!!!!! hij zei ook dat hij spijt heeft van alles en egt sereuis verder met mij wil ...... ik wil ze allbei niet kwijt... ik moet tog een keuze maken maar dat kan ik niet ......

16-07-2005, 19:14


heb het helemaal met misstanger2003 eens

16-07-2005, 19:19

Citaat door lipglossy:
heb het helemaal met misstanger2003 eens
Ik sluit me bij jullie aan

17-07-2005, 03:03
Ga voor degene bij wie jou hart het meest ligt!!

Insha'Allah zal je de goeie beslissing maken!!

Groetjes xEOMx