Bekijk volle/desktop versie : AEL gaat door Abou Jahjah gewoon in België



15-07-2005, 22:20

Citaat door sunshine_11:
Afgelopen dinsdag stond een artikel over de AEL in de Telegraaf met als titel "Sexy spionne sloopt AEL in Nederland" .. het artikel is gebaseerd op fantasie en verzinselen.. Abou Jahjah is gewoon in België hij was 3 juli j.l. aanwezig tijdens een actie tegen dictatuur in Egypte klik de onderstaande link voor het fotoverslag. Hij staat al op de eerste foto.. http://www.arabeuropean.org/live/index.php/content/view/full/204/

Wat betreft de Mata Hari.. het sletje in kwestie was ontmaskert en vriendelijk verzocht de organisatie ver verlaten..

De Arabisch Europese Liga gaat door met het opkomen voor rechten van moslims en arabieren in europa en daarbuiten..

salaam
.

15-07-2005, 22:32


een stelletje criminelen zijn het .
wist jij dat een groot deel van de moslims deze raddraaier liever zien gaan dan komen?

wat in de telegraaf stond speelde zich afr in nederland.
en jij ontkracht het gewoon effe door te zeggen dat het gewoon niet waar is..lol

15-07-2005, 22:43
he stomme kaaskoppen.... ga naar je eigen forums.... wat zoeken jullie op deze marokkaanse forum. vieze..... jullie verpesten deze site.... laat ons lekker alleen....

getekent: Akil el Addouti

15-07-2005, 23:07

Citaat door vulpen:
he stomme kaaskoppen.... ga naar je eigen forums.... wat zoeken jullie op deze marokkaanse forum. vieze..... jullie verpesten deze site.... laat ons lekker alleen....

getekent: Akil el Addouti
Is dat niet een onderdeel van het probleem? We kunnen jullie niet alleen laten, jullie leven onder ons. Of worden geacht dat te doen. Maar blijkbaar is er nu een grote gemeenschap in West-Europa die hier wel wil leven, werken en geld ontvangen van de westerlingen, maar die tezelfdertijd eisen: 'En laat ons verder gerust!'

Zo werkt dat niet, hoor! Ik leef in een buurt met quasi uitsluitend allochtonen. Wat moet ik nu doen? Me opsluiten in mijn huis (want bent niet echt welkom bij het gelovige gedeelte van deze mensen), en contact onderhouden met mijn landgenoten via een forum? Mag dat wel nog?

Weet je, als ongebreideld aanhanger en pleitbezorger van de multiculturele maatschappij waar mensen zoals ik naar gestreefd hebben, maak ik me nu de bedenking: Dit is niet het soort multicultureliteit waarvan we dachten dat het een aanloop naar een multiculturele wereldbol zou zijn. Zeker zit extreemrechts daar niet op te wachten, maar de eerste gelovige allochtoon die zijn dochter laat trouwen met een westerling, moet ik ook nog tegenkomen. Praatjes, à volonté. Maar enige wil tot samenleven? Zie ze niet. Bij mij op de straat niet, op de televisie niet, in de kranten niet, in de landen van herkomst niet, op dit forum niet.

Het kan niet allemaal van één kant komen, beste moslims! En die kant, die het tot nu toe altijd door dik en dun voor jullie heeft opgenomen, is in sneltempo aan het verdwijnen in West-Europa. Neen, niet door die aanslagen. Maar door die onophoudelijke ijver om ons aan te tonen dat jullie ons echt niet moeten, en dat enkel ons geld niet stinkt.

Nee, toch maar bedankt voor hetgeen mensen als jij in gedachten hebben. Er moeten betere samenlevingen mogelijk zijn. Als het zo niet lukt, dan proberen we wel zus. En daarbij is het niet gezegd dat de maximaal 10% moslims in onze landen zullen bepalen wat zus zal zijn. Ik maak me integendeel de bedenking, dat wij linksen wat al te lang naar jullie hebben geluisterd. Nog een geluk dat de linksen meestal ongelovig zijn, die kunnen ten alle tijde afstappen van gedachten en ideeën die fout blijken te zijn.

15-07-2005, 23:11


Mwa, AEL niet bepaald een groep die ooit een grote macht zal hebben, of een fatsoenlijke bijdrage aan de maatschappij.

16-07-2005, 01:50
AEL is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luister maar goed naar wat die man te zeggen heeft, en probeer je oren niet af te houden van de waarheid.

16-07-2005, 02:00

Citaat door Jedwane:
AEL is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luister maar goed naar wat die man te zeggen heeft, en probeer je oren niet af te houden van de waarheid.
The best for who? Waarom heeft de AEL een coalitie aangegaan met onze enige extreem linkse partij in Vlaanderen? Of is het de grote roerganger van de AEL niet bekend dat communisten doorgaans een bloedhekel hebben aan gelovigen?

Welja, uiteraard weten ze dat ze elkaars natuurlijke vijanden zijn. Maar ze weten eveneens dat ze allebei nietske voorstellen. Zelfs in gezamelijke slagorde bleef het een infantiel, lachverwekkend stelletje, rechtstreeks uit een of ander boeregat ontsnapt. De Belgische allochtonen trapten er niet in! En dus wou meneer Jahjah eens even kijken of ze in Nederland stommer waren dan in België. Je weet maar nooit, moet die Jahjah gedacht hebben.

'k Moet zeggen, hun populariteit op dit forum valt goed mee. Er zijn hier ooit polls gehouden over de AEL, en doorgaans krijgen ze hier meer stemmen dan ze ooit in hun ganse politieke carrière in België van echte kiezers hebben gekregen, dementerende communisten inbegrepen. Het is ze gegund, ook Jahjah is maar een mens. Ik kan niet ontkennen dat losers van zulk kaliber, bij mij onvermijdelijk enig medelijden opwekken.

16-07-2005, 08:18

Citaat door Jedwane:
AEL is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luister maar goed naar wat die man te zeggen heeft, en probeer je oren niet af te houden van de waarheid.
mafketel ga fietsen stelen!

16-07-2005, 12:32

Citaat door vulpen:
he stomme kaaskoppen.... ga naar je eigen forums.... wat zoeken jullie op deze marokkaanse forum. vieze..... jullie verpesten deze site.... laat ons lekker alleen....

getekent: Akil el Addouti
Wij gaan helemaal nergens heen. Lekker puhhhhhh

16-07-2005, 12:50

Citaat door vulpen:
he stomme kaaskoppen.... ga naar je eigen forums.... wat zoeken jullie op deze marokkaanse forum. vieze..... jullie verpesten deze site.... laat ons lekker alleen....
Er staat toch echt .nl.

Maar op zich heb ik wel een optie voor je in mijn hoofd!

16-07-2005, 13:00

Citaat door Jedwane:
AEL is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luister maar goed naar wat die man te zeggen heeft, en probeer je oren niet af te houden van de waarheid.


De waarheid moet gehoord worden, kan jij mij vertellen welke waarheid de AEL verkondigd.

16-07-2005, 13:02

Citaat door all_eyez_on_me:
terugsturen?
Nee, zo doen we dat hier niet (met mensen die het recht hebben hier te blijven, hoe bedenkelijk dat ook is).

Men kan zelf kiezen.

16-07-2005, 14:50



Citaat door vulpen:
he stomme kaaskoppen.... ga naar je eigen forums.... wat zoeken jullie op deze marokkaanse forum. vieze..... jullie verpesten deze site.... laat ons lekker alleen....

getekent: Akil el Addouti
We gaan net zo lang door met jullie leven vergallen totdat jullie alleen nog te vinden zijn op sites met de extensie .maroc.
En dan ook met een inlogadres vanuit marokko.

Oftewel. 'Get lost, moslimfanatics'.
51% is al tegen de moslims. Jullie zijn gewoon niet welkom hier.

17-07-2005, 18:54
AEL Is uitschot,ze hebben Belgie verlaten met de staart tussen de benen En in Nederland laten ze hun naaien door iemand van de inlichtingdienst wat een sooitje

18-07-2005, 00:14

Citaat door sunshine_11:
Afgelopen dinsdag stond een artikel over de AEL in de Telegraaf met als titel "Sexy spionne sloopt AEL in Nederland" .. het artikel is gebaseerd op fantasie en verzinselen.. Abou Jahjah is gewoon in België hij was 3 juli j.l. aanwezig tijdens een actie tegen dictatuur in Egypte klik de onderstaande link voor het fotoverslag. Hij staat al op de eerste foto.. http://www.arabeuropean.org/live/index.php/content/view/full/204/

Wat betreft de Mata Hari.. het sletje in kwestie was ontmaskert en vriendelijk verzocht de organisatie ver verlaten..

De Arabisch Europese Liga gaat door met het opkomen voor rechten van moslims en arabieren in europa en daarbuiten..

salaam

Vandaar die vergaande ontmaskeringsdrang en sletjeswaandenkbeelden van de broer-van.

Ik refereer hierbij vriendelijk doch dringend naar mijn ondertekening.