Bekijk volle/desktop versie : [B] Ik de politieagent[/B]



15-07-2005, 21:54
valt me op, dat bijna alle mensen alleen maar de slechte kanten van de politie opmerkt, als ze bijvoorbeeld een bon krijgen of iets...dan denk ik: dat doe je zelf hoor..alhoewel, ok, sommige agenten zijn erg lullig, dat geef ik toe..maar de meeste zijn gewoon redelijk en doen gewoon hun werk. Wat is daar mis mee? er zijn niet voor niets regels waar je je aan moet houden, en als je dat niet doet, ja dan weet je de consequenties.. ik las laatst dit stuk, en denk , na het lezen ervan, maar eens goed na over de politie. Natuurlijk zijn er agenten die lullig zijn en voor alles een bon geven..maar kijk, als je 120 rijdt waar je 50 mag..vind ik het niet meer dan redelijk om daar een bon voor te geven..er geldt niets voor niets een max snelheid.. en dan kan je zeggen wat je wiltmet: maar je kan daar veel harder dan 50!..niuet dus, want anders was de max snelheid geen 50 geweest.. mensen lees dit stuk eens en laat me weten wat je ervan vindt...


IK, die waardeloze politieagent.

Ik denk, geachte belastingbetaler, dat u mijn identiteit inmiddels wel hebt vastgesteld. Ik pas vast en zeker in het hokje, waarin u mij wilt indelen en u vindt mij natuurlijk “typisch”.

Tot mijn spijt kan ik dat van u niet zeggen. Ik weet immers niet wie u bent.

Vanaf uw geboorte leert u uw kinderen dat ik de boeman ben en zij zijn geschokt omdat ik met mijn traditionele vijand, de crimineel, vergeleken word.

U beschuldigt mij dat ik de jeugd te zacht aanpak, totdat ik op een keer uw eigen kind de les lees.

U neemt waarschijnlijk een uur middagpauze en ettelijke koffiepauzes, maar u beschuldigt mij van luiheid, als ik een keer ga zitten.

U windt zich op als iemand in het verkeer de weg afsnijdt, maar als ik u op hetzelfde vergrijp betrap, voelt u zich onterecht behandeld.

U kent alle verkeersregels en hebt dus nooit terecht een bekeuring gekregen.

U stoort zich eraan dat ik mij met hoge snelheid naar een plaats des onheil spoed, maar u beklaagt zich erover, als het meer dan 10 seconden duurt voordat ik bij uw probleem ben.

U ziet het als een deel van mijn werk dat ik geslagen, geschopt, bespuugd en uitgescholden word, maar wanneer ik terugsla of scheld, dan noemt u dat machtsmisbruik.

U zult er niet aan denken om uw tandarts te vertellen hoe hij een kies moet trekken of een dokter te laten zien hoe hij een blindedarm moet opereren, maar u vindt het wel heel normaal om mij te vertellen hoe ik mijn werk moet doen.

U praat tegen mij op een manier, die u in iedere andere situatie een bloedneus op zou leveren, maar u verwacht van mij dat ik dit zomaar accepteer.

U schreeuwt:” Er moet wat tegen de criminaliteit ondernomen worden.” Maar u wilt niet als getuige optreden of er op een andere manier mee lastig gevallen worden.

In uw ogen deug ik absoluut niet, maar is het natuurlijk volkomen terecht, als ik u familieleden help bij het verwisselen van een band, of uw vrouw, op weg naar het ziekenhuis, bij de bevalling help, uw zoon met mond- op mondbeademing het leven red of overuren maak om uw weggelopen dochter te vinden.

Welnu, meneer/mevrouw de belastingbetaler, staande op uw voetstuk, beklaagt u zich over de manier waarop ik mijn werk verricht en geeft u mij alle mogelijke scheldnamen. Maar vergeet niet, dat uw eigendom, uw familie en ook uw leven van mij of mijn collega’s kan afhangen.

JAWEL, BELASTINGBETALER, DAT BEN IK, DIE WAARDELOZE POLITIEAGENT!!!!!

15-07-2005, 21:58


Oke oke.....wat zegt u dat mooi...

Bij mij in de buurt zit de politie alleen maar de allochtoonse jonger uit tedagen...
Bij mij in de buurt zitten altijd 2 politie agenten achter de boom om fietsers op de bon teslingeren omdat ze net nog door rood reden...ookal kwamen er geen auto s aan....

Zo kom je ook wel snel aan je doelstellingen politie agent...

Groetjes van Hamas_C!!

15-07-2005, 22:00
Halfje helemaal top dit.

Agenten mogen best wat meer waardering krijgen

15-07-2005, 22:01

Citaat door Hamas_C:
Oke oke.....wat zegt u dat mooi...

Bij mij in de buurt zit de politie alleen maar de allochtoonse jonger uit tedagen...
Bij mij in de buurt zitten altijd 2 politie agenten achter de boom om fietsers op de bon teslingeren omdat ze net nog door rood reden...ookal kwamen er geen auto s aan....

Zo kom je ook wel snel aan je doelstellingen politie agent...

Groetjes van Hamas_C!!
Mijn hemel daar gaan we weeeeeeeeeer!!!

Jank, jank jank jank. Wat ben je toch een zielepietje en een slachtoffer

15-07-2005, 22:08



Citaat door Tessie:
Mijn hemel daar gaan we weeeeeeeeeer!!!

Jank, jank jank jank. Wat ben je toch een zielepietje en een slachtoffer
Jij jank jank jank......Dit is de realiteit die jij niet wil zien.........Geef mij 1 antwoord waarom Politie in Marokko wel gevreest wordt?!?!? Nou??

En dat slachtoffergedoe...zo noemde theo en pim ons ook....zie wie hier de slachtoffer is...

Groetjes van Hamas_C!!