Bekijk volle/desktop versie : jonge trouwers



Pagina's : [1] 2

15-07-2005, 17:17

Citaat door waaromnou:
dames

wie van jullie vind het stom dat meiden jong trouwen bijv 19,20,21,22,23 jaar enzo.. ik ben 26 en wil niet trouwen.. wat denken jullie van mijn leeftijd
.

15-07-2005, 17:21


Iedereen moet zelf weten op welke leeftijd hij of zij trouwt. Ik zelf ben op mijn 21e getrouwd en mijn man 25e leeftijd. We hebben er tot heden geen problemen mee.

15-07-2005, 17:26
Ik ben op mijn 19e getrouwd en me man was 23.
Leeftijd is maar een getal, als jij de ware niet tegen gekomen bent en je bent nog niet klaar om te trouwen dan moet je dat ook niet doen.
Vind jij je zelf wel oud dan?

15-07-2005, 17:31

Citaat door waaromnou:
dames

wie van jullie vind het stom dat meiden jong trouwen bijv 19,20,21,22,23 jaar enzo.. ik ben 26 en wil niet trouwen.. wat denken jullie van mijn leeftijd
Wat ik niet begrijp van jou is waarom je deze topic overal opent?

En wat kan het jou schelen hoe oud de dames trouwen?
Waar ligt jou probleem hierin?
Als iemand die verantwoordelijkheid kan dragen en de ware gevonden heeft wat zou hem of haar nog moeten tegenhouden?
En wat kan het jou schelen wat anderen moeten denken over jou leeftijd?
Of je trouwt of je trouwt niet, dat is jou zaak en ik denk niet dat iemand zich daarin interesseert of jou omwille van je leeftijd zal dwingen.
Jij kiest er toch voor om voor nu niet te trouwen, ewa wat zeik je dan met wat vinden jullie van mijn leeftijd?!

Leef en laat leven!
Het is niet een getal die je leven mag overheersen maar de levenservaring.
Er zijn mensen van 30 jaar die nog met de verstand van een 10 jarige lopen.
En je hebt mensen van 13 die al denken als iemand van 18.
Het is de levenservaring die je maakt dame en niet een getal.

15-07-2005, 17:43



Citaat door Classy Lady:
Wat ik niet begrijp van jou is waarom je deze topic overal opent?

En wat kan het jou schelen hoe oud de dames trouwen?
Waar ligt jou probleem hierin?
Als iemand die verantwoordelijkheid kan dragen en de ware gevonden heeft wat zou hem of haar nog moeten tegenhouden?
En wat kan het jou schelen wat anderen moeten denken over jou leeftijd?
Of je trouwt of je trouwt niet, dat is jou zaak en ik denk niet dat iemand zich daarin interesseert of jou omwille van je leeftijd zal dwingen.
Jij kiest er toch voor om voor nu niet te trouwen, ewa wat zeik je dan met wat vinden jullie van mijn leeftijd?!

Leef en laat leven!
Het is niet een getal die je leven mag overheersen maar de levenservaring.
Er zijn mensen van 30 jaar die nog met de verstand van een 10 jarige lopen.
En je hebt mensen van 13 die al denken als iemand van 18.
Het is de levenservaring die je maakt dame en niet een getal.
Wallah hilla je heb egt gelijk je moet nooit naar de leefttijd kijken maar hoe je innerlijk is
ik ben zelf 16 jaar en de meeste mensen schatten me 18.

groetjes
zienariffia

15-07-2005, 17:43
het gaat om de band die je met je toekomstige echtgenoot hebt, ik ben 16 en heb al trouwplannen, omdat ik zeker weet dat deze jongen mijn ware is en ik voor altijd bij hem zal blijven, maar het is je eigen keuze natuurlijk

15-07-2005, 17:57

Citaat door waaromnou:
ik voel me jong ma iedereen zegt dat ik te oud ben
Wat kan jou het schelen wat anderen vinden? Het gaat er om wat jij vindt toch!

Het is zoiezo nooit goed, ben je eindelijk getrouwd ben je weer te oud voor een kind, heb je 1e kindje, wanneer begin je aan de 2e, heb je 2 meisjes ben je zielig en moet je door gaan tot je een zoontje hebt. Kortom 1 oor in, andere oor uit.

15-07-2005, 19:31
Waaromnou; echt ik geef je advies omdat ik het echt met je te doen heb. Dit is al de zoveelste topic die je hebt geopend over tzelfde. Trouw gewoon. Ik merk aan reactie's dat je supergraag wil trouwen...je huilt als je hoort dat een ander gaat trouwen en haat zelfs meisjes die jong trouwen. Zoek een man en ga trouwen. Kwel jezelf niet...en haat andere niet....en ga een leven leiden. Misschien komt t laatste bot over...maar dat is echt niet zo bedoeld. Je komt erg gefrustreerd/depressief over.

15-07-2005, 19:44

Citaat door Oem Ishaaq:
Waaromnou; echt ik geef je advies omdat ik het echt met je te doen heb. Dit is al de zoveelste topic die je hebt geopend over tzelfde. Trouw gewoon. Ik merk aan reactie's dat je supergraag wil trouwen...je huilt als je hoort dat een ander gaat trouwen en haat zelfs meisjes die jong trouwen. Zoek een man en ga trouwen. Kwel jezelf niet...en haat andere niet....en ga een leven leiden. Misschien komt t laatste bot over...maar dat is echt niet zo bedoeld. Je komt erg gefrustreerd/depressief over.
Inderdaad..

15-07-2005, 21:08

Citaat door waaromnou:
dames

wie van jullie vind het stom dat meiden jong trouwen bijv 19,20,21,22,23 jaar enzo.. ik ben 26 en wil niet trouwen.. wat denken jullie van mijn leeftijd
HUh jouw vorige topic ging toch over, dat gemeenschap niet lukte met je man???????

15-07-2005, 21:11
Nou als iemand op die leeftijd trouwt vind ik het nog niet eens heel stom. Stom vind ik het als men op de 16/17de al denkt aan trouwen en gaaaat trouwen. Dan denk ik: Hallo! Maak je school af, geniet nog van het vrijgezellenleven enz. enz.

15-07-2005, 23:01
26 jaar is niet oud hoor ik ben ook op mijn 25 jaar getrouwd. Iedereen moet zelf weten wanneer die gaat trouwen. Als je maar de juiste persoon kiest.

15-07-2005, 23:44



Citaat door waaromnou:
hey meid klopt mijn nichtje heeft onder deze naam geschreven ze heeft mij ondertussen alles verteld beter gezegd ik heb haar onbewust ingelogd gezien op mijn pc en ben er in gaan kijken.. erg voor haar maar insh allah gaat het goed ze wilt er nooit over praten.. toen ik vertelde dat ik haar pmtjes enzo had gelezen zei ze dat ik deze nickname mag houden sindsdien ben ik online.. maar zij is ook jong 22 opfzo iemand heeft foedoe gedaan denk ik daarom lukt het niet
Don't lie..is nergens voor nodig

16-07-2005, 00:06
Heb je helemaal geen vriendinnen?

16-07-2005, 11:18

Citaat door waaromnou:
hey meid klopt mijn nichtje heeft onder deze naam geschreven ze heeft mij ondertussen alles verteld beter gezegd ik heb haar onbewust ingelogd gezien op mijn pc en ben er in gaan kijken.. erg voor haar maar insh allah gaat het goed ze wilt er nooit over praten.. toen ik vertelde dat ik haar pmtjes enzo had gelezen zei ze dat ik deze nickname mag houden sindsdien ben ik online.. maar zij is ook jong 22 opfzo iemand heeft foedoe gedaan denk ik daarom lukt het niet





Pagina's : [1] 2