Bekijk volle/desktop versie : Ibrahiem Eljibreen!!!!!!!!!!!!



15-07-2005, 12:09
Salaamoe3laikoem zusters en broeders


KORAN RECITEUR IBRAHIEM ELJIBREEN weet iemand waar ik zijn cd kan kopen???

moge allah jullie belonen


wa salaam

15-07-2005, 16:40


niemand....

15-07-2005, 16:44
Salaam moe3laikom,

Ik wil die ook heel graag op http://download.al-islaam.com/audiovideo/qoran/alquraan/html/ibrahiemaljibrien/1.html kun je het wel beluisteren hij heeft echt een prachtige stem Masha Allah...Ik wil zijn cd ook hebben. Ik denk dat ze in die grote steden zoals Rdam en Adam er wel verkooppunten zijn. Hier in Eindhoven volgens mij niet..

15-07-2005, 17:52
Ik denk dat de cd wel zeker te koop is aan de Hoefkade te Den Haag.. er zijn daar Alhamdoelillah 2 islamitische winkeltjes maar adressen heb ik helaas niet.. insha'Allah zal ik die opzoeken..

15-07-2005, 22:34


shokran bezefffff zoek alsjeblieft die adres ik moet zijn cd echt hebben....


wa salaam

24-07-2005, 21:47

Citaat door ouarzazatelady:
shokran bezefffff zoek alsjeblieft die adres ik moet zijn cd echt hebben....


wa salaam
Aaahh sorry zuster! Ik was het vergeten...

Ik weet niet of 't nog van belang is maar ik zal insha'Allah morgen naar die winkels gaan om het adres te vragen.. want de sites weet ik niet.. dan hou ik je op de hoogte insha'Allah

Wassalaamoe 'Alaykoem

24-07-2005, 22:03

Citaat door Sayfoel_Islaam_:
Aaahh sorry zuster! Ik was het vergeten...

Ik weet niet of 't nog van belang is maar ik zal insha'Allah morgen naar die winkels gaan om het adres te vragen.. want de sites weet ik niet.. dan hou ik je op de hoogte insha'Allah

Wassalaamoe 'Alaykoem
salaamoe3laikoem agi

het is cker weten nog van belang!!!!! hahahaha dzakoeallahoegairan agi moge allah je belonen........agi als je toch naar die winkel gaat vraag dan
voordezekerheid of ze hem wel hebben......want als ze het niet hebben hoef ik niet te gaan want ik woon best ver van Denhaag woon namelijk in amsterdam....

elmoehiem hoor van je insaallah


wa salaam

24-07-2005, 22:15

Citaat door ouarzazatelady:
salaamoe3laikoem agi

het is cker weten nog van belang!!!!! hahahaha dzakoeallahoegairan agi moge allah je belonen........agi als je toch naar die winkel gaat vraag dan
voordezekerheid of ze hem wel hebben......want als ze het niet hebben hoef ik niet te gaan want ik woon best ver van Denhaag woon namelijk in amsterdam....

elmoehiem hoor van je insaallah


wa salaam
Dat zal ik dan insha'Allah ook meteen vragen.. maar wat voor CD zoek je precies? Welk deel van de Qor'aan?

Amien.. jou ook

Wa3alaykoem Salaam

Je ZUSTER..

24-07-2005, 22:23

Citaat door Sayfoel_Islaam_:
Dat zal ik dan insha'Allah ook meteen vragen.. maar wat voor CD zoek je precies? Welk deel van de Qor'aan?

Amien.. jou ook

Wa3alaykoem Salaam

Je ZUSTER..



haahaha walahi sme7li bezef .....ik las alleen je nickname en dacht dat het een broeder was .....subhanallah......verveel me een beetje begrijp je geen vakantie dit jaar het komt denk ik daarom ben een beetjeuuuu doorgedraaid

walakien gair


welke deel eigenlijk maakt niet uit als het maar lange soerats zijn ......safi?



wa salaam

wollah sory

24-07-2005, 22:34

Citaat door ouarzazatelady:
[/COLOR]


haahaha walahi sme7li bezef .....ik las alleen je nickname en dacht dat het een broeder was .....subhanallah......verveel me een beetje begrijp je geen vakantie dit jaar het komt denk ik daarom ben een beetjeuuuu doorgedraaid

walakien gair


welke deel eigenlijk maakt niet uit als het maar lange soerats zijn ......safi?



wa salaam

wollah sory
Haha khair.. is geen ramp.

Okej.. 'k zal 't vragen insha'Allah

25-07-2005, 11:05
check deze link!

http://www.netquran.com/audio/ibrahim_aljibreen.php

27-07-2005, 18:18

Citaat door ouarzazatelady:
[/COLOR]


haahaha walahi sme7li bezef .....ik las alleen je nickname en dacht dat het een broeder was .....subhanallah......verveel me een beetje begrijp je geen vakantie dit jaar het komt denk ik daarom ben een beetjeuuuu doorgedraaid

walakien gair


welke deel eigenlijk maakt niet uit als het maar lange soerats zijn ......safi?



wa salaam

wollah sory
Assalaamoe 'Alaykoem ya oekhtie..

Ik heb de adressen Alhamdoelillah.. sorry dat ik zo laat ben.. ben een beetje lui.


El Risalah
Hoefkade 215
2526 BR Den Haag
http://www.imammalik.nl / info@imammalik.nl
+31(0)6-204.619.37

De eigenaar was niet aanwezig.. een vervanger vertelde dat ze geen cd's noch cassettes hebben van Ibrahiem Al-Jibrien.. wel van Mohammed Al-Jibriel.. tevens vertelde ze dat indien je het per mail of persoonlijk vraagt hij ze wel zou kunnen brengen. [Wel veel andere interessante dingen dus zeker wel een bezoekje waard!]



Suliman Kadowinkel
Hoefkade 822

Dat is alles wat ik te weten ben gekomen, want ook hier was een vervanger omdat de eigenaar op vakantie was. Cd's van Ibrahiem Al-Jibrien waren niet op voorraad maar hij heeft beloofd dat hij insha'Allah enkele exemplaren donderdag in de winkel zet. Dus insha'Allah snel bij zijn voordat iemand anders ze meeneemt!
[Als blijkt dat ze toch zijn verkocht zijn de cd's wel verkrijgbaar bij de As-Soennah moskee..]


Ik hoop dat je er wat aan hebt.