Bekijk volle/desktop versie : Girls & Boys (of mannen: D) ...zouden jullie later je vrouw



Pagina's : [1] 2 3 4

22-03-2003, 09:20
in het huishouden helpen omdat zij werkt?? Ik bedoel dan zou je ermee eens zijn als ze jou ineens zegt "Schat ik moet gaan werken, zou je willen dweilen?"..of zul je denken dat je je xtrotsx als man dan kwijt bent...Wat als je vrouw ziek is?? Wie moet er dan zorgen voor het huis (en eventueel kinderen)? Ik hoor dat wanneer sommige mannen thuiskomen, en hun vrouw ziek is, dan vragen ze of het eten gedaan is...dat doe je toch niet..ofwel? Of is het zo dat jullie vaders niets, dat jullie denken dat het zo moet(ik zeg ook niet dat het "verkeerd" is dat ze niets doen, maar je kunt toch iets doen)
En meisjes zouden jullie man dan ook vragen om te dweilen, koken, etc omdat jij geen tijd hebt??


Ik moet wel erbij zeggen dat je je man niet alles moet laten doen, weet je...dan gaat hij pas denken dat je "gebruikt"..niet echt in de negatieve zin maar toch
moehim


Alle reacties zijn welkom, zowel negatief als positief

Ma3asalaam

22-03-2003, 09:34


Allebei wat doen, al vindt ik wel dat wanneer de vrouw niet werkt de man niks hoeft te doen. Maar als je allbei werkt ook samen de huishouding!


salaam aleikum Dua

22-03-2003, 09:59
Erg ouderwerts hiershjo.........

Kzou, als ik dus mn soulmate vind, alles in principe gelijk verdelen. Dus doen we gewoon evenveel, misschien de een meer dan de ander maar het kan zich afwisselen

Mn vader is niet zo'n grote huishoudelijke kracht, maar daarvan heb ik juist geleerd dat je ook gewoon moet helpen.

Ik ga de cultuur doorbreken

22-03-2003, 10:06
Ja tuurlijk vraag ik dat, we wonen samen in een huis toch.

Mannen kunnen ook weleens wat doen, en als hij het niet wilt heeft hij ruzie

22-03-2003, 10:10


geen probleem maar niet elke dag als ze geen tijd heeft door haar werk ja dan moet ze maar minder gaan werken dat ze toch wel tijd voor het huis heeft maar ik zou haar wel helpen als dat echt nodig iz

22-03-2003, 10:26
salaam eleykoem wr wb

ik vind het leuk om te koken dus ik zo graag de keuken voor me zelf willen hebben, en ja schoonmaken het zou wel wennen voor me zijn om aan een man te vragen of hij mee wil helpen maar als je alle bij werkt vind ik dat het wel moet, gewoon samen, en als ik in de avond thuis kom van me werk en ik ga dan nog koken dan mag hij best de afwas doen....
walikom salaam
Shafia

22-03-2003, 10:31

Citaat:
Origineel gepost door EMIEN
Erg ouderwerts hiershjo.........

Kzou, als ik dus mn soulmate vind, alles in principe gelijk verdelen. Dus doen we gewoon evenveel, misschien de een meer dan de ander maar het kan zich afwisselen

Mn vader is niet zo'n grote huishoudelijke kracht, maar daarvan heb ik juist geleerd dat je ook gewoon moet helpen.

Ik ga de cultuur doorbreken
Jij moet wel anders vind je geen vrouw

Ja sorry had ik gewoon zin in...

Maar ik deel jou mening zou ook gewoon helpen dat doe ik nu al. Behalve koken want dat kan ik niet. Maar wil wel het wel leren.

22-03-2003, 10:32

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Jij moet wel anders vind je geen vrouw





22-03-2003, 11:08

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Jij moet wel anders vind je geen vrouw

Ja sorry had ik gewoon zin in...

Maar ik deel jou mening zou ook gewoon helpen dat doe ik nu al. Behalve koken want dat kan ik niet. Maar wil wel het wel leren.
Wat doe je dan als je niet kan koken??(als ik dat mag weten )


Citaat:
Erg ouderwerts hiershjo.........
Kzou, als ik dus mn soulmate vind, alles in principe gelijk verdelen. Dus doen we gewoon evenveel, misschien de een meer dan de ander maar het kan zich afwisselen

Mn vader is niet zo'n grote huishoudelijke kracht, maar daarvan heb ik juist geleerd dat je ook gewoon moet helpen.

Ik ga de cultuur doorbreken


En hoe ga jij de cultuur doorbreken?? Doe je dan zelf nu iets thuis...ruim jij op nadat je gegeten hebt?? Want dat vinden jongens zelfs al te veel

22-03-2003, 11:09

Citaat:
Origineel gepost door Liloesh
Wat doe je dan als je niet kan koken??(als ik dat mag weten )

Fietsen

Wat denk je?? Of hoort alleen koken bij het huishouden

22-03-2003, 11:18

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Fietsen

Wat denk je?? Of hoort alleen koken bij het huishouden
Fietsen????? Weet je wel wat het huishouden inhoudt??? I don't think so...het is niet alleen koken, maar ik vraag het zo: als je hebt gedaan met eten(als je alleen hebt gegeten of gezamelijk) ruim je dan op of niet? Of laat jij je moeder of je zus ofzo doen?

22-03-2003, 11:36

Citaat:
Origineel gepost door Liloesh
Fietsen????? Weet je wel wat het huishouden inhoudt??? I don't think so...het is niet alleen koken, maar ik vraag het zo: als je hebt gedaan met eten(als je alleen hebt gegeten of gezamelijk) ruim je dan op of niet? Of laat jij je moeder of je zus ofzo doen?
Ik weet we wat huishouden is en ja ik ruim op. Ben niet iemand die opstaat en alles achterlaat bij me moeder Ruim me eigen kamer op en van me ouders. Stofzuigen zo nu en dan boven beneden kan dat niet we hebben 7ilish (weet niet hoe je in nl zeg). En als ik wat eet was ik het altijd zelf af. Voor de rest is me moeder iemand die alles netjes wil hebben en dat doet ze met plezier maar als ik bv alleen thuis ben dan doe ik alles behalve koken want dan ga ik naar de friettent.
En fietsen was een grap. Ik hoef dat er toch niet achter te zetten he.

Ps haal die engels stront erachter weg ik irriteer me aan nederlands en dan engels gaan praten. En dan vooral die zinnen waar ik meteen moet denken aan Jerry Springer..

I don't think so..

22-03-2003, 12:13


Ok geen engelse shit meer
Je bent een van de weinigen die dan toch iets doet...mensen zullen zeker trots op je zijn.

22-03-2003, 12:17
Kweet dat er mannen zijn die willen helpen, maar dat is dan ook het ENIGE wat ik toelaat...

Huishouden is my bussenis

Maar kben best vaak ziek, dus moet wel een man hebben die daarmee kan leven en dus ook opruimt enzo....

Meer hoeft voor mij niet...huis is voor mij belangrijker dan werk...

Want bij mij geldt nog steeds, huis = je visietekaartje

22-03-2003, 13:39
Dus jij zou dan niet werken twinkle??

Pagina's : [1] 2 3 4