Bekijk volle/desktop versie : Autoverzekeraar die Wanbetalers toestaan??



15-07-2005, 00:37
Salaam Alaikoum wa Rahmatoe Allah,

Ik heb een vraagje want een broeder van me kan geen autoverzekeringen meer afsluiten omdat hij zijn rekening niet optijd betaald heeft..nu is mijn vraag of iemand weet bij welke verzekeraar ze dat wel doen??

BarakAllahofik

Salaam Alaikoum

18-07-2005, 09:34


volgensmij neemt FBTO en Centraal Beheer Iedereen aan..

18-07-2005, 14:18

Citaat door xBenficaxNLx:
Salaam Alaikoum wa Rahmatoe Allah,

Ik heb een vraagje want een broeder van me kan geen autoverzekeringen meer afsluiten omdat hij zijn rekening niet optijd betaald heeft..nu is mijn vraag of iemand weet bij welke verzekeraar ze dat wel doen??

BarakAllahofik

Salaam Alaikoum
Salaam alaikoum warahmatullah,

De meeste verzekeringsmaatschappijen willen iemand wel accepteren als de verzekering max. 1 keer bb is wegens wanbetaling.
Alleen als de auto ook al een lange tijd onverzekerd is zullen ze dat niet doen. Het is dus afhankelijk hoelang geleden hem de verzekering is bb.
Dan zullen de meeste maatschappijen hem doorverwijzen naar Rialto Nederland.
Dat is zeg maar een verzekeringsmaatschappij die peperdure verzekeringen heeft en vaak alleen maar een wa+contract van 3 jaar. InshaAllah dat hij snel zijn auto kan verzekeren.

Wa salaam alaikoum warahmatullah

18-07-2005, 17:07
Alaikoum salaam wa Rahmatoe Allahi wa Barakatoehoe Ought el kareema,

BarakAllahofik voor je duidelijke uitleg en ik zal het met hem over hebben insha Allah want zolang hij niet verzekerd is kan hij niet gaan rijden..En FTBO had hij ook geprobeerd maar die beginnen er niet aan heb ik van hem begrepen..

Djazaaki Allah voor jullie reacties zusters..


Salaam Alaikoum wa Rahmatoe Allah

18-07-2005, 17:11



Citaat door xBenficaxNLx:
Alaikoum salaam wa Rahmatoe Allahi wa Barakatoehoe Ought el kareema,

BarakAllahofik voor je duidelijke uitleg en ik zal het met hem over hebben insha Allah want zolang hij niet verzekerd is kan hij niet gaan rijden..En FTBO had hij ook geprobeerd maar die beginnen er niet aan heb ik van hem begrepen..

Djazaaki Allah voor jullie reacties zusters..


Salaam Alaikoum wa Rahmatoe Allah
Moet je wel snel regelen anders krijg je een boete van het RDW dat ie niet verzekerd is en dat is een bedrag van 380 euro....

Bel Centraal Beheer of AON. sommige vragen ook wel paar maanden vooruit betaald..
zet de auto desnoods tijdelijk op iemand anders zijn naam scheelt je een boete van 380 euro..

18-07-2005, 17:20
Bedoel je Gewoon de auto op de naam van iemand of een verzekering afsluiten op de naam van iemand? Centraal beheer heeft hem al afgewezen zuster...

18-07-2005, 17:29

Citaat door xBenficaxNLx:
Bedoel je Gewoon de auto op de naam van iemand of een verzekering afsluiten op de naam van iemand? Centraal beheer heeft hem al afgewezen zuster...
Zowel auto als verzekering..

Het is wel mogelijk om auto te verzekeringen op naam anders dan de kenteken houder..

b.v. jij koopt een auto en zet hem ook op jou naam maar je vader gaat hem verzekeren op zijn naam.. maar op het aanvraagformulier moet je wel regelmatige bestuurder opgeven. en volgensmij komt het dan ook naar boven dat regelmatige bestuurder 'wanbetaler'is.

Maar om wat voor reden wordt hij afgewezen dan. geeft hij zelf op dat ie wanbetaler is of gaan ze hem eerst screenen.

18-07-2005, 17:30
Probeer Unive.

kijk anders op http://www.verzekeringssite.nl

of http://www.independer.nl

18-07-2005, 17:33
IK ben je echt heel dankbaar voor je hulp (smile)

BarakAllahofik

11-08-2005, 10:51
Hai,

Alleen het niet betalen van een rekening( en)kan niet ALLEEN de reden zijn.
Ik denk dat hij op een "black list " staat. Enige mogelijkheid is nog te bij een maatschappij te proberen ( naam weet ik zo niet ) maar daar schrik je van de premies!!!.

Gr.

11-08-2005, 10:56

Citaat door Maghrabian_1:
Hai,

Alleen het niet betalen van een rekening( en)kan niet ALLEEN de reden zijn.
Ik denk dat hij op een "black list " staat. Enige mogelijkheid is nog te bij een maatschappij te proberen ( naam weet ik zo niet ) maar daar schrik je van de premies!!!.

Gr.
Nee indd.. ook Schadeverleden.


Rialto!

18-08-2005, 04:00

Citaat door xBenficaxNLx:
Salaam Alaikoum wa Rahmatoe Allah,

Ik heb een vraagje want een broeder van me kan geen autoverzekeringen meer afsluiten omdat hij zijn rekening niet optijd betaald heeft..nu is mijn vraag of iemand weet bij welke verzekeraar ze dat wel doen??

BarakAllahofik

Salaam Alaikoum
hey probeer "stad rotterdam verzekeringen" . ik werd ook geweigerd door centraal beheer en werd door rotterdam verzekeringen dus wel aangenomen. ik had via http://www.independer.nl ingeschreven.

succes