Bekijk volle/desktop versie : lig het aan mijn nu



14-07-2005, 17:57
sallaam helikoem

ik lees hier heel veel dingen en denk ok ik ben dus niet de engste
maar ik heb nog een probleem
ik draag nu pas 2 maanden hoofddoek en nee ik ben niet gedwongen of ik ben niet kale bla bla dat word vaak gezegt dat vind ik echt jammer ik ben de engste na me ma in de family die het nu draag en niemand heeft het van mijn verw8t maar
ik heb een droom gehad en ik lees veel boeken dus ik heb me besluit genomen
maar ik ben blij ik voel me zo goed met hoofddoek ik kan het niet beschrijven maar het is gewoon..

maar ja ik zit met een probleem

ik was 17 jaar ik had een relatie ja ik was jong ja klopt maar ja eerst eertse liefde
we ging een jaar met elkaar hij was ouder dan mijn nou ik was toen 18 jaar geworden
en ik en hij vonden het tijd was om te gaan verloven niet trouwen maar gewoon verloven want we studeren nog en ik had en hij had geen zin om stiekem dingen te doen ewa hij ging aan zijn ma vertellen en zijn ma zei ga maar naar je pa en zijn pa was ziek .
ewa zijn pa zei nee ik wil niet dat je me haar gaat trouwen als jij wilt trouwen nu dan moet je met je nicht trouwen uit marokko
ewa hij vertelden het tegen me ik begon te huilen ik had veel verdriet want ik hield van hem ok het was uit met veel moeite heb ik hem vergten
die zomer was hij getrouwt en zijn nicht is nu hier in nl en ik heb ok gehoort dat ze nu zwanger is !!
maar ja het nu over me heen ik heb het toen weer geprobeer met een jongen
het was een vriend van me vriendin hij vond mijn leuk je weet hoe het is
ik zei ik wil het niet ik heb net een relatie achter me rug en vertrouw niemand meer
hij helpten mijn met mensen jongens te vertrouwen ewa
was hem geluk ik vertrouwden weer jongens.
ik had hem ok een kans gegeven maar ik hield niet van hem
het was meer vriendschapelijk relatie maar hij bewerden dat hij van mijn hield ewa ik geloof hem
god zijn dank
en nu wil je weten waarom ik dat zeg nou
hij krijg tel van meisjes en sms ik vind dat niet erg maar je moet niet weg lopen tijdens mijn gesprek dus je heb geheimen voor me ewa het blijf niet via sms of tel op op msn daar zaten veel meiden ok die hem leuk vond
dus deze jongen was een lover boy hij beloofde je met lief woorden maar zijn doel was maar een ding en ik kwam er geluk op tijd achter
en vertellenden het aan hem en hij zei nee is niet zo ik hou van jouw en wil echt verder met je ja ik flahs de meiden omdat hun het verdienen en jij heb je normen en waarden en daarom ben ikecht verlief op je lblblbabbal
maar ja ik had gelijk ging concat met hem meer

maar nu vertrouw ik geen jongens als iemand tegen mijn zegt ik ben sireus dan zeg ik ja
kom maar bij me huis toe dan zien we wel
maar ik heb 2 beste vriendin en die gaan deze zomer verloven we zeiden altijd ze gaan samen trouwen maar ja mekteb eentje kent die jongen 6 maanden en de andere ken de jongen hellemaal niet hij gewoon hun komen vragen


nou zit ik er mee waar vind je nou goede jongens die echt sireus zijn family of kennise hoor ik vaak maar
als je ouders geen family in nl heeft en gaan niet veel met buiten mensen om waar moet ik dan mijn man zien te vinden


ik ga nu stoppen want ik moet zo werken maar help me ik weet neit wat ik moet doen pleas help me

14-07-2005, 18:02


ik snap er niks van dit verhaal.
maar ik begrijp dat je een man wilt vinden? laat je ouders er 1 voor je zoeken!

14-07-2005, 18:09
Alaikom Salaam,

Bij mij is het ook zo dat ik de enigste in de familie ben die een hijaab draagt!
Geeft niks toch, Insha'Allah zullen jou en mij familieleden het gaan dragen!

Maar ik neem aan dat je een man zoekt, waarom zou je dit soort dingen dwingen?
Doe gewoon rustig aan, ik bedoel je hebt veel meegemaakt met jongens dus misschien kan je even je gedachten op een rijtje zetten en dan pas aan een man denken!

Als je het zo graag wilt dan zoals Nurita zei laat je ouders eentje zoeken, of een andere familild!

14-07-2005, 18:09
kwee nie.. het is altijd maar de vraag of een jongen goed of slecht is.. er is geen database of zo die ze op een rij heeft staan en waar je goede en slechte eruit kunt halen.. suc6 ermee..!

15-07-2005, 13:27



Citaat door Miss_Elboubsi:
Alaikom Salaam,

Bij mij is het ook zo dat ik de enigste in de familie ben die een hijaab draagt!
Geeft niks toch,

Maar ik neem aan dat je een man zoekt, waarom zou je dit soort dingen dwingen?
Doe gewoon rustig aan, ik bedoel je hebt veel meegemaakt met jongens dus misschien kan je even je gedachten op een rijtje zetten en dan pas aan een man denken!

Als je het zo graag wilt dan zoals Nurita zei laat je ouders eentje zoeken, of een andere familild!
salaam helikoem

Insha'Allah zullen jou en mij familieleden het gaan dragen! amien hiih

maar wat nurita zegt was het maar waar maar me ouders kennen niemand dta zeg ik ze praten niet met buiten mensen en of uit marokko maar no way
ik moet maar gewoon w8ten en als op een rijtje zetten wat jullie ok zeiden
sokran x
xx

15-07-2005, 14:55
zoals je al zei: alles is je mektab wie weet komt er iemand de volgende week of

wie weet pas over een jaar

ga in ieder geval niet zelf opzoek, want dan heb je kans dat het weer mis zal gaan

ghair insha Allah


15-07-2005, 14:57
Meid maak je niet druk.
Er komt heus wel iemand op je pad.

Waarom zijn meiden al zo vroeg bang dat ze alleen eindigen? Terwijl mannen doorgaan met hun kleine kinderen gedrag tot hun 30. Die worden op een morgen wakker en bedenken dat het tijd is 'om serieus te worden' ( á la shouf shouf habibi).