Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Damer Help!



Pagina's : [1] 2

13-07-2005, 20:05
Vraagje,

Ongesteld en zwemmen, kan dat? Hebben jullie dat weleens gedaan? Met een tampon??

Vertel effe

13-07-2005, 20:28


heeyheey

ik was een keertje ongsteld geweest precies de dag dat ik na het strand zou gaan (in marokko) ik heb gewoon gezommen met MAADVERBAND.. ik weet ik ben gek
maar ik heb teminste wel lekker gezeommen

xxx

14-07-2005, 07:31
Het zou inderdaad wel kunnen want je ongesteldheid stopt zodra je met water in aanraking kom...Heb dat ook weleens gedaan maar zodra je uit het water komt moet je wel meteen naar de wc want dan komt de stroming naar beneden...(als je zonder maandverband en tampon zwemt dan)

14-07-2005, 15:07
ik zwem altijd zonder maandverband en tampon. het stopt in het water.

14-07-2005, 15:35


o wat erg man maar mengt het niet met het water en dan zwemt iedereen daar erg voor hun.. wil me niet eens in hun plaats zetten wat raar dat het in water ophoud.. odner douch e niet

14-07-2005, 17:41
[QUOTE=anisa]Het zou inderdaad wel kunnen want je ongesteldheid stopt zodra je met water in aanraking kom...Heb dat ook weleens gedaan maar zodra je uit het water komt moet je wel meteen naar de wc want dan komt de stroming naar beneden...(als je zonder maandverband en tampon zwemt dan)[/QUOTE

Hahaha, serieus? Weet ik dat ook weer.

15-07-2005, 20:27

Citaat door cheima:
[QUOTE=anisa]Het zou inderdaad wel kunnen want je ongesteldheid stopt zodra je met water in aanraking kom...Heb dat ook weleens gedaan maar zodra je uit het water komt moet je wel meteen naar de wc want dan komt de stroming naar beneden...(als je zonder maandverband en tampon zwemt dan)[/QUOTE

Hahaha, serieus? Weet ik dat ook weer.
Jaaah....klinkt gek, maar je kan dan wel even wat het water genieten haha...

15-07-2005, 23:53
iedereen zit hier te zeggen dat het stopt in water dat is wat jullie denken het stroomt toch normaal het is gewoon omdat het in water is vermengt dat jullie denken het is effe gestopt.

met maandverband zwemmen echt wel proper en gezellig.... ieggh voor de andere mensen die in het water zitten dan

16-07-2005, 11:24
gatverdaarrrie.....als je ongesteld bent ga je toch niet zomaar zwemmen,....hoe onhygienish voor anderen bah...doe gewoon een tampon in of zwem niet

16-07-2005, 11:32
het stopt in het water dus er komt nix uit

16-07-2005, 12:03
hey hey meid

ik heb het zelf ook een keertje gedaan...
gezwomen terwijl ik ongesteld was..ik had gewoon een maandverband om...en gelukkig was het mijn ene laaste dag...dus er kwam haast niks uit...
Maar je kan wel zwemmen als je ongesteld bent...want zoals de meeste als zijden...het stopt zodra je in aanraking komt met water...

koes I

16-07-2005, 17:52

Citaat door anisa:
Het zou inderdaad wel kunnen want je ongesteldheid stopt zodra je met water in aanraking kom...Heb dat ook weleens gedaan maar zodra je uit het water komt moet je wel meteen naar de wc want dan komt de stroming naar beneden...(als je zonder maandverband en tampon zwemt dan)

Citaat door crazyassia:
ik zwem altijd zonder maandverband en tampon. het stopt in het water.
Ik weet niet of het bij jullie stopt maar bij mij echt niet hoor. Onder de douche of in bad blijft het gewoon komen!
en hoe kan je zwemmen als je ongesteld bent? Ik kan niet eens lopen

16-07-2005, 17:58



Citaat door stilleverlangen:
Vraagje,

Ongesteld en zwemmen, kan dat? Hebben jullie dat weleens gedaan? Met een tampon??

Vertel effe
het gaat stoppen na een tijdje als je aan het zwemmen bent dus pak een zakje en dan als je lekker in het water bent stop je het maandverbandje hahh in het zakje en lekker zwemmen.

17-07-2005, 14:01
echt onhygienische meiden hier tsss.

17-07-2005, 17:25

Citaat door Lady_Yas:
echt onhygienische meiden hier tsss.
vind ik ook.

Pagina's : [1] 2