Bekijk volle/desktop versie : Welke soort bloem??



13-07-2005, 17:40
Sallaam iedereen,

Ik had een vraagje....
Welke soort meel/bloem gebruiken jullie voor die marokaanse koekjes mee te maken, en waar kopen jullie die?

Want bij veel van de recepten van de koekjes van kokos en kaab el ghzal enzo, staat dat er bloem moet worden bijgedaan. Lochisch ook maar toch welke raden jullie me aan om lekkere koekjes mee te krijgen. En waar koop je het?

Shoekran alvast

Veel Liefst Moslimaatje113

14-07-2005, 13:53


zelf ben ik helemaal voor de bloem van de aldi weet niet waarom maar als ik die bloem heb dan is alles een ens veel lekkerder lijkt maar die van de liddl is ook wel goed

14-07-2005, 14:11

Citaat door lilchakir:
zelf ben ik helemaal voor de bloem van de aldi weet niet waarom maar als ik die bloem heb dan is alles een ens veel lekkerder lijkt maar die van de liddl is ook wel goed
Salaam,

Daar ben ik het helemaal mee eens. De bloem van de aldi en liddl is veel fijner en witter. Maar die bij de Marokkaanse slager verkrijgbaar is, is ook van hele goede kwaliteit.

Groetjes,
Kitchenprincess.

14-07-2005, 17:52
Soekran Meiden!

16-07-2005, 16:45


ik koop mijn bloem ,bij bas maar bij bas van der heijden daar heb je alle soorten bloem je heb voor koekjes taarten en geblakjes ik ken ook de aldi en de lidl maar de bas vind ik toch wel beter

17-07-2005, 12:53

Citaat door brahim01:
ik koop mijn bloem ,bij bas maar bij bas van der heijden daar heb je alle soorten bloem je heb voor koekjes taarten en geblakjes ik ken ook de aldi en de lidl maar de bas vind ik toch wel beter

Jammer genoeg hebben wij hier geen "bas van der heijden" . Maar leuk dat je het laat weten

Veel liefst Moslimaatje113