Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Waarom mijn man



12-07-2005, 21:58

Citaat door Hajar:
Waarom mijn man??????????

--------------------------------------------------------------------------------

Waarom mijn man? Mijn man wordt beschuldigt van verschillende zaken.
Hij is 24 jaar oud en telkens als we het goed hebben kom er zo'n stomme flik een uitnodiging geven om naar het politiebureau te komen. Dan moet hij achter het glas gaan staan en altijd wijst die stomme belgen hem aan.
Hij was vroeger voor zijn vriend opgekomen en heeft hem laten oppakken en sindsdien staat zijn foto in de fotoboek van 'criminelen'.
Nu staat hij terecht voor auto'overval met daarbij een oude zak te hebben bedreigt met een pistool en dan ook nog diefstal van 500euro in de midden van de nacht.
Dan moet dan allemaal gebeurt zijn terwijl hij naast mij in bed lag. Het ergste van al is dat die andere verdachte weet wie bij hem was en niet wilt vertellen. Ik begrijp hem wel hij wilt zijn vriend niet verraden maar komaan hij is vader van twee kindjes. Hij is al eerder een paar keer aangeduid als dader maar na onderzoek blijkt het dan dat mijn man niet de dader was. Normaal mochten we over twee jaar een rechtzaak beginnen om die foto uit die boek te laten halen maar ja,.................. tfoe ik haat die stomme belgen ik ben geen racist maar toch. Als ze zoiets flikken voor je geliefde dan ben je in alles tot staat.
Ook wilt hij niet dat ik hem erbij help zoals bv een verklaring af te leggen of zo.
Hij zegt dat dat toch niet helpt belgen blijven belgen met of zonder verklaring.Veel geld kunnen we niet spenderen voor een goede advocaat want we hebben gewoon weg niet veel geld.
Momenteel zijn we in hoger beroep bezig want ze hebben hem al beschuldigt hoor dat was te raden een gevangenisstraf van 8 maanden en een geldboete.
Kan ik soms geen brief schrijven naar de koning of zo?
Of hebben jullie soms andere raad ofzo?
.

15-07-2005, 15:48


Gelukkig maar!

Hij is 24 jaar en al getrouwd zo dat is goed hoor
maar wel jong of niet.