Bekijk volle/desktop versie : Waarom dan??



Pagina's : [1] 2 3 4 5

12-07-2005, 14:33
ik heb nu al een tijdje met een marokkaanse meid,,we hebben nu al 4 maanden met elkaar maar ze heeft tegen me gelogen
Ze vertelde me dat ze 1 Vriend heeft gehad enzo,,
Maar later kwam ik erachter dat ze Meer dan 1 heeft gehad en dan hebben we het niet over 3 of 4 maar rond de 9 ofzo en ik praat nu niet meer tegen haar maar ze vertelde me dat ze alleen met hun heeft gekust dus ze is nog maagd is gelukkigg
Ik heb jullie advies nodigg van de Jongens en ook van de Dames,Moet ik het haar vergeven dat ze heeft gelogen??

12-07-2005, 14:33



12-07-2005, 14:35
Ewa wat heb ik daar aan

12-07-2005, 14:35

Citaat door khalid18:
ik heb nu al een tijdje met een marokkaanse meid,,we hebben nu al 4 maanden met elkaar maar ze heeft tegen me gelogen
Ze vertelde me dat ze 1 Vriend heeft gehad enzo,,
Maar later kwam ik erachter dat ze Meer dan 1 heeft gehad en dan hebben we het niet over 3 of 4 maar rond de 9 ofzo en ik praat nu niet meer tegen haar want ik heb nu een slechte beeld over haar maar ze vertelde me dat ze alleen met hun heeft gekust dus ze is nog maagd gelukkigg
Ik heb jullie advies nodigg van de Jongens en ook van de Dames,Moet ik het haar vergeven dat ze heeft gelogen??
En hoe veel meisjes heb jij gehad???
Soort zoekt soort staat ook in onze heilig koran.

12-07-2005, 14:35



Citaat door khalid18:
Wat moet ik dan doen volgens jouw??
Wil je dat echt weten?

12-07-2005, 14:37

Citaat door khalid18:
ik heb nu al een tijdje met een marokkaanse meid,,we hebben nu al 4 maanden met elkaar maar ze heeft tegen me gelogen
Ze vertelde me dat ze 1 Vriend heeft gehad enzo,,
Maar later kwam ik erachter dat ze Meer dan 1 heeft gehad en dan hebben we het niet over 3 of 4 maar rond de 9 ofzo en ik praat nu niet meer tegen haar maar ze vertelde me dat ze alleen met hun heeft gekust dus ze is nog maagd is gelukkigg
Ik heb jullie advies nodigg van de Jongens en ook van de Dames,Moet ik het haar vergeven dat ze heeft gelogen??
Heb jij haar gezegd hoeveel exen jij hebt gehad?

Heb jij daarover gelogen?

Misschien heeft ze gelogen omdat ze dacht dat je anders verkeerd over haar zou denken, en dat jij het gevoel zou krijgen dat dit weer zo'n nep-relatie wordt??

12-07-2005, 14:37
ze heeft wss gelogen omdat ze schrik had voor jouw reactie en terecht blijkbaar

Een relatie is gebaseerd op eerlijkheid, dus dat had ze zowiezo niet mogen liegen,
en jij moet leren het verleden te laten waar het is, belangrijkste is heden en jullie toekomst samen, jij mag haar niet beoordelen over haar fouten die ze gemaakt heeft zolang zij oprecht spijt heeft..

12-07-2005, 14:37
Ik zeg niet dat ik heilig ben enzo ,maar ik heb haar wel meteen de waarheid vertelt en ze accepteerde me Al had ik Veel Meiden gehad,.Kon zij niet de waarheid zeggen en dan had ik haar ook wel geaccepteert hoor maar ze koos ervoor om te liegen





Citaat door Marokaanse24:
En hoe veel meisjes heb jij gehad???
Soort zoekt soort staat ook in onze heilig koran.

12-07-2005, 14:40

Citaat door _LoVeLy_HaNaN_:
Heb jij haar gezegd hoeveel exen jij hebt gehad?

Heb jij daarover gelogen?

Misschien heeft ze gelogen omdat ze dacht dat je anders verkeerd over haar zou denken, en dat jij het gevoel zou krijgen dat dit weer zo'n nep-relatie wordt??
ja dat vertelde ze me ook,,dat ik ze3ma een slechte beeld van haar zou krijgen maar het maakt mij niet uit hoeveel vriendjes ze heeft gehad zolang ze nog maagd is en dat ze niet tegen me moet liegen weet je

12-07-2005, 14:40
het ligt aan jou of je haar wel vergeeft, maar waarom ga je niet met haar praten, waarom ze erover heeft gelogen....
Is dat het enigste waar ze er over heeft gelogen of zijn er meer dingen?
misschien is ze bang dat ze jou kwijt raakt

12-07-2005, 14:41
ze hft alleen met hun gekust, of ze nou maagd is ofni, ze hft zina gepleegd.
en weet je wat ze zeggen over et plegen van zina? .

misschien moet je haar wel een kans geven tenzij ze echt oprecht berouw hft getoond.
hetzelfde geld voor jou!


wa slm.

12-07-2005, 14:48
Wat is daar zo erg aan?

12-07-2005, 14:52



Citaat door khalid18:
ja dat vertelde ze me ook,,dat ik ze3ma een slechte beeld van haar zou krijgen maar het maakt mij niet uit hoeveel vriendjes ze heeft gehad zolang ze nog maagd is en dat ze niet tegen me moet liegen weet je
Eigenlijk vind ik dat kussen hetzelfde is als ontmaagd zijn. Je laat je aanraken, strelen door jongens..


Maar okay, een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Als ze over zoiets kleins liegt, tjah..

12-07-2005, 14:52

Citaat door Marokaanse24:
En hoe veel meisjes heb jij gehad???
Soort zoekt soort staat ook in onze heilig koran.
hahahahahha die is goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed

12-07-2005, 14:53

Citaat door khalid18:
ik heb nu al een tijdje met een marokkaanse meid,,we hebben nu al 4 maanden met elkaar maar ze heeft tegen me gelogen
Ze vertelde me dat ze 1 Vriend heeft gehad enzo,,
Maar later kwam ik erachter dat ze Meer dan 1 heeft gehad en dan hebben we het niet over 3 of 4 maar rond de 9 ofzo en ik praat nu niet meer tegen haar maar ze vertelde me dat ze alleen met hun heeft gekust dus ze is nog maagd is gelukkigg
Ik heb jullie advies nodigg van de Jongens en ook van de Dames,Moet ik het haar vergeven dat ze heeft gelogen??
ik zou haar niet vergeven als ik jou was, 9 jongens en dan nog eens gaan liegen!!!
nope zou ik niet pikken!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5