Bekijk volle/desktop versie : Nordin Boukhari red Ajax van een blamage



12-07-2005, 09:36
hij scoorde de laaste goal voor Ajax


WEZEP - Ajax is maandag ternauwernood aan een blamage ontsnapt. De Amsterdamse eredivisionist wist in een oefenduel met hoofdklasser WHC pas in de laatste minuut de zege veilig te stellen. Bij een stand van 3-3 tekende Boukhari vlak voor het verstrijken van de officiële speeltijd voor de winnende treffer: 3-4.

Bij rust stond het 3-3. Ajax kwam wel telkens op voorsprong. De doelpuntenmakers waren Anastasiou, Lindgren en De Mul

12-07-2005, 09:43


ben je er ook weer oplichter?

12-07-2005, 09:59

Citaat door Delpiero10:
ben je er ook weer oplichter?
reageer normaal of hou je smoel dicht,jij bent te gierig om naar noorden van Nederland te komen,denk je werkelijk dat ik een boodschappen jongen voor jou zou zijn om je kaartje helemaal naar Rotterdam keurig af te leveren
je moet niet van 2 walletjes eten

wees een man en wees niet gierig

verder wil ik je een fijne dag nog toe wensen en ga mijn topic's niet verkachten aub

als je iets wilt zeggen doe het dan ergens in onzin

beslama

12-07-2005, 10:54
nu ben ik nieuwschierig...watskebeurt tussen jullie....waarom ben je een oplichter volgens delpiero 10 .

12-07-2005, 11:09


LaatsteGeruchten had kaarten beloofd, voor Marokko-????. Maar toen hij ze wilde, begon hij uitvluchten te verzinnen (LaatsteGeruchten).

12-07-2005, 11:09
Nourdin klaart de boel.

12-07-2005, 11:15
wat..laatste geruchten, als dat waar is, dan is dat inderdaad niet zo netjes van je....wat heb je hierop te zeggen.

12-07-2005, 11:47

Citaat door Sellatin:
wat..laatste geruchten, als dat waar is, dan is dat inderdaad niet zo netjes van je....wat heb je hierop te zeggen.
Sellatin; voor jou en alle anderen.

LaasteGeruchten is een marokkaanse oplichter van de 1e orde. Er was een nacompetitietoto opgezet door LG en de winnaar zou een kaartje krijgen voor Marokko - Chili op t WK -20.

Aangezien ik genoeg marokkanen ken en ruime ervaring heb met mijn volk wist ik van te voren al dat het een klein wonder zou zijn om een kaartje te bemachtigen via de nacompetitie die ik uiteindelijk won.

LG ontkende eerst dat ik gewonnen had, toen hij zag dat hij gewoon toe moest geven dat ik de winnaar was van t kaartje gaf hij dat toe.

Nou, dan is er natuurlijk het geval van afhandeling. LG moet zijn woord nakomen maar voor een marokkaan is dat, zoals gebleken, nog te vaak te veel van het goede.

Ondanks mijn winst had ik natuurlijk ver van te voren al kaartjes besteld maar het principe ging meespelen en het was gewoon de wijze waarop hij mij probeerde te belazeren dat dit issue zo maakte.

Eerst zei hij dat hij in groningen woonde, dat geloofde ik niet maar ik geef m het voordeel van de twijfel. Aangezien ik in het bezit ben van een OV-kaart is het voor mij geen kostenpost om daar te komen, wel is het jammer van mijn tijd en als ik na een lange reis in Groningen zou zijn had ik toch geen kaartje gekregen.

Al muhim, alle overige vragen via PM wat betreft het kaartje werden of niet beantwoord of beantwoord met een lege PM.

Uiteindelijk was de afspraak dat ik bij t Stadion mijn kaartje zou krijgen wat natuurlijk ook bullshit was. Het is gewoon een doorsnee marokkaanse oplichter die denkt dat hij te maken heeft met een hollander uit de jaren '70.

Waaaaaaaaaaaaaaaa sir tel3b die tricjes kenne we hier al a rat, oplichter van de 1e orde

12-07-2005, 11:57
ik heb je verhaal volledig gelezen, en dat is inderdaad niet zo mooi van LG..zulke afspraken moet je nakomen,. Iemand helemaal naar het Noorden van nl laten reizen voor lucht ...dan zou ik ook wel een beetje pissig zijn.....tenzij LG hiernog wat op te zeggen heeft, maar houdt zich voor alsnog stil..ben benieuwd

12-07-2005, 12:00

Citaat door Sellatin:
ik heb je verhaal volledig gelezen, en dat is inderdaad niet zo mooi van LG..zulke afspraken moet je nakomen,. Iemand helemaal naar het Noorden van nl laten reizen voor lucht ...dan zou ik ook wel een beetje pissig zijn.....tenzij LG hiernog wat op te zeggen heeft, maar houdt zich voor alsnog stil..ben benieuwd
Ik ben niet naar het Noorden geweest, aangezien ik wist dat het voor lucht zou zijn. Nee, dat zou er nog eens bij moeten komen. Wel frappant dat je weer reageert als Boukhari ter sprake komt.

12-07-2005, 17:22
wel schande als ajax gelijk zou spelen tegen een amateur club

12-07-2005, 18:08
jullie zijn grappig deze topic moest eigelijk niet.............................................. .............
Nordin Boukhari red Ajax van een blamage heten............maar DELPIERO10 vindt LG een oplichter.........hahahaha

14-07-2005, 13:28



Citaat door MTIWIA_IKRAM:
jullie zijn grappig deze topic moest eigelijk niet.............................................. .............
Nordin Boukhari red Ajax van een blamage heten............maar DELPIERO10 vindt LG een oplichter.........hahahaha
precies