Bekijk volle/desktop versie : ben nog steeds zenuwachtig......



11-07-2005, 14:05
ik heb een klein probleempje nou ja klein.... het is vervelend ik heb een nu een relatie van langer dan een jaar we zijn inmiddels al verloofd maar elke keer als we afspreken heb ik de momenten ervoor zo er zenuwen terwijl ik aan de andere kant niet voor hem schaam ofsow ik voel me wel op me gemak maar wanneer ik weet dat hij eraan komt krijg ik zo een draaierig gevoel ik mijn buik egt raar..... ik weet ook niet wat het kan zijn...maar vind het raar als het nou in het begin was kan ik et nog begrijpen maar nog steeds>!!!!!

11-07-2005, 14:06



Citaat door amiraaaatje:
ik heb een klein probleempje nou ja klein.... het is vervelend ik heb een nu een relatie van langer dan een jaar we zijn inmiddels al verloofd maar elke keer als we afspreken heb ik de momenten ervoor zo er zenuwen terwijl ik aan de andere kant niet voor hem schaam ofsow ik voel me wel op me gemak maar wanneer ik weet dat hij eraan komt krijg ik zo een draaierig gevoel ik mijn buik egt raar..... ik weet ook niet wat het kan zijn...maar vind het raar als het nou in het begin was kan ik et nog begrijpen maar nog steeds>!!!!!
0oit geh0ord van vlindertjes???

11-07-2005, 14:11

Citaat door mocro_roos:
0oit geh0ord van vlindertjes???
hhahhahahaha ja maar zo lang

11-07-2005, 14:13

Citaat door amiraaaatje:
hhahhahahaha ja maar zo lang
jah duuuuuh

of wil je neit meer verliefd op hem zijn??????

tjah wel vreemd vind je niet....

heb ik 0ok elke keer als ik hem weer zie slaat me hartje op hol....

en dan word ik zelfs verlegen maar jah....

nu ben ik boos omdat hij een week in marokko zit en niet belt

11-07-2005, 16:08


zo schattig .....