Bekijk volle/desktop versie : Ik ben benieuwd naar jullie aktie, wat jullie zouden doen...lees het stuk..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

11-07-2005, 11:38
stel: Na een lange dag te hebben gewerkt of een lange dag saaie lessen op school te hebben gevolgt, ben je blij eindelijk naar huis te kunnen gaan....
Je kijkt op je klokje en ziet dat je trein/metro/bus over enkele minuten gaat vertrekken...en jij hebt geen zin om nog langer op het station te wachten...JE WILT LEKKER NAAR HUIS.... dus jij haasten...en gelukkig net op tijd...

Jij je plaatsje aan het zoeken...zie je daar een heerlijk vrij en rustig plaatsje...snel ga je er heen en gaat zitten...en de deuren van het vervoermiddel sluiten....

Dan vallen je ogen op een man rond de 20/25 jaar met een baard...een lahbeja aan en voor hem staat een groene rugzak die er extreem zwaar uit ziet...
de man kijkt wat in het rond en lacht wat grinnekend om zich heen, ook naar jou lacht hij even...

WAT DOE JIJ NU.....
1- ik lach terug en blijf lekker zitten...wil immers zo snel mogelijk naar "huis"
2- je begint te zweten en te bidden....
3- je staat op en zegt dikke LxL...wil nog niet kapot en je peert hem...


11-07-2005, 11:40



Citaat door al_annecy:
stel: Na een lange dag te hebben gewerkt of een lange dag saaie lessen op school te hebben gevolgt, ben je blij eindelijk naar huis te kunnen gaan....
Je kijkt op je klokje en ziet dat je trein/metro/bus over enkele minuten gaat vertrekken...en jij hebt geen zin om nog langer op het station te wachten...JE WILT LEKKER NAAR HUIS.... dus jij haasten...en gelukkig net op tijd...

Jij je plaatsje aan het zoeken...zie je daar een heerlijk vrij en rustig plaatsje...snel ga je er heen en gaat zitten...en de deuren van het vervoermiddel sluiten....

Dan vallen je ogen op een man rond de 20/25 jaar met een baard...een lahbeja aan en voor hem staat een groene rugzak die er extreem zwaar uit ziet...
de man kijkt wat in het rond en lacht wat grinnekend om zich heen, ook naar jou lacht hij even...

WAT DOE JIJ NU.....
1- ik lach terug en blijf lekker zitten...wil immers zo snel mogelijk naar "huis"
2- je begint te zweten en te bidden....
3- je staat op en zegt dikke LxL...wil nog niet kapot en je peert hem...

Nummer 3 ik ben nog te jong om risico's te nemen

11-07-2005, 11:42
3

too young to die

11-07-2005, 11:42

Citaat door Supah96:
Nummer 3 ik ben nog te jong om risico's te nemen
Verstandig

11-07-2005, 11:44



Citaat door Miss_Vanitas:
3

too young to die
Duidelijk

11-07-2005, 11:46
Weer een baard-man.

11-07-2005, 11:46
ej friend
k denk dat het geen goeie voorbeeld is

mensen zien een baard,lahbeja,een grote zware groene tas die zwaar uitziet
mensen gaan wegrennen ,sorry bedoel
sprinten voor hun leven

11-07-2005, 11:47

Citaat door dimsum:
ej friend
k denk dat het geen goeie voorbeeld is

mensen zien een baard,lahbeja,een grote zware groene tas die zwaar uitziet
mensen gaan wegrennen ,sorry bedoel
sprinten voor hun leven
rennen voor je leven mattie

11-07-2005, 11:48

Citaat door al_annecy:
Duidelijk
wat zou jijzelf doen?

11-07-2005, 11:49

Citaat door Supah96:
wat zou jij dan doen??
WHahahaha wat denk je...
Wat dacht je van de eerste beste station hem zo hard mogelijk op de loop zetten

11-07-2005, 11:50

Citaat door al_annecy:
WHahahaha wat denk je...
Wat dacht je van de eerste beste station hem zo hard mogelijk op de loop zetten
wat fuck die hele station en alle stations voor je het weet is het een massa bombardement zoals in Londen ik ren em gewoon naar huis

11-07-2005, 11:51
het is een man ,k val niet op mannen.
maar als k zie dat hij naar me komt en me wat wil vragen ,zal k zeker hem een hand schudden als ie die naar me reikt en hem helpen

het was me tijd terug gebeurt in utrecht.
twee moslims,marokkanen die gekleed zijn in een foukia,die ook baard hebben en die ook niet zo klein was.
die wilde me wat vragen,geef het een kans.
ze nodigden me uit voor een lezing in een moskee op een zondag.
je gaat toch niet weglopen

11-07-2005, 11:53



Citaat door dimsum:
het is een man ,k val niet op mannen.
maar als k zie dat hij naar me komt en me wat wil vragen ,zal k zeker hem een hand schudden als ie die naar me reikt en hem helpen

het was me tijd terug gebeurt in utrecht.
twee moslims,marokkanen die gekleed zijn in een foukia,die ook baard hebben en die ook niet zo klein was.
die wilde me wat vragen,geef het een kans.
ze nodigden me uit voor een lezing in een moskee op een zondag.
je gaat toch niet weglopen
Blijf jij maar zitten, ik weet de weg naar de moskee al...

11-07-2005, 12:00

Citaat door al_annecy:
Blijf jij maar zitten, ik weet de weg naar de moskee al...
nou wie is er allemaal stoer

11-07-2005, 12:06

Citaat door al_annecy:
stel: Na een lange dag te hebben gewerkt of een lange dag saaie lessen op school te hebben gevolgt, ben je blij eindelijk naar huis te kunnen gaan....
Je kijkt op je klokje en ziet dat je trein/metro/bus over enkele minuten gaat vertrekken...en jij hebt geen zin om nog langer op het station te wachten...JE WILT LEKKER NAAR HUIS.... dus jij haasten...en gelukkig net op tijd...

Jij je plaatsje aan het zoeken...zie je daar een heerlijk vrij en rustig plaatsje...snel ga je er heen en gaat zitten...en de deuren van het vervoermiddel sluiten....

Dan vallen je ogen op een man rond de 20/25 jaar met een baard...een lahbeja aan en voor hem staat een groene rugzak die er extreem zwaar uit ziet...
de man kijkt wat in het rond en lacht wat grinnekend om zich heen, ook naar jou lacht hij even...

WAT DOE JIJ NU.....
1- ik lach terug en blijf lekker zitten...wil immers zo snel mogelijk naar "huis"
2- je begint te zweten en te bidden....
3- je staat op en zegt dikke LxL...wil nog niet kapot en je peert hem...

Als het op de trein in NL is,zou ik maken dat ik weg was of zelfs niet met het openbaar vervoer reizen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8