Bekijk volle/desktop versie : salaam allemaaaaaal



Pagina's : [1] 2

10-07-2005, 22:47
een vraag je wie kan mij helpen aub ,waar akn ik hijama doen hier in nl of in belgie ????

voor mensen die niet weten wat hijama is effe hier klikken aub

http://adl9090.jeeran.com/

10-07-2005, 23:59


help help help aub

11-07-2005, 00:14
k heb gezien dat mensen het hebben gedaan, maar ik zou niet weten waar broeder

11-07-2005, 01:18

Citaat door jebir:
k heb gezien dat mensen het hebben gedaan, maar ik zou niet weten waar broeder
Ik vind het wel vreselijk eng !!

Is dit Sounnah??

11-07-2005, 01:38


Wat is dát.. ik bedoel.. waar is dat voor?

11-07-2005, 01:43

Citaat door Sayfoel_Islaam_:
Wat is dát.. ik bedoel.. waar is dat voor?
Freaky hè....?

11-07-2005, 01:45

Citaat door Hananetje:
Freaky hè....?
Cker!

11-07-2005, 03:01

Citaat door eliyame:
een vraag je wie kan mij helpen aub ,waar akn ik hijama doen hier in nl of in belgie ????

voor mensen die niet weten wat hijama is effe hier klikken aub

http://adl9090.jeeran.com/
salaam broeder..


ik heb op internet gezocht, en heb een belgische forum in t frans.. misschien dat je wat eraan hebt..


assaalamalaikoum je m'appelle rajae et je suis a la recherche d'une soeur qualifier pour me faire al hijama adresse e-mail rachidst2000@yaooh.fr
Réponse de gzenaya(06/04/2004)
salam, peut tu m'expliquée qu'est ce que al hijama?


Réponse de MOUSLIM(07/04/2004)
à ma connaissance, il y a des hopitaux en Allemagne qui pratique "al-hijama", d'une manière professionnelle et hygiènique[/SIZE]. Mais je n'ai pas leurs adresses; désolé. Si tu veux vraiment la faire chez-toi,il vaut mieux le faire un jour ouvrable au cas où il y aurait des complications(qu'ALLAH e protège)


profisioneel ziekenhuizen in duitsland die t doen..




Réponse de kiki(21/11/2004)
salam. [SIZE=3]ma mère pratique la hijama et elle fais sa a la maison[/SIZE] a Bruxelles Allh ychafikum voila mon mail pr plus d'info [SIZE=3]kaoukabia@yahoo.fr


moeder van een meisje in brussel (zie email adres)

11-07-2005, 12:01

Citaat door Hananetje:
Ik vind het wel vreselijk eng !!

Is dit Sounnah??
hahah jah, de prfeet gaf aan dat dit een goed middel is tegen hoofdziekten enz

11-07-2005, 15:57

Citaat door jebir:
hahah jah, de prfeet gaf aan dat dit een goed middel is tegen hoofdziekten enz
Wat versta je onder hoofdziekten??

Het lijkt me echt pijnlijk !!

Doen alleen mannen het, of ook de vrouwen ??

By the way, durf jij dat ook te doen..?

11-07-2005, 16:45

Citaat door Hananetje:
Wat versta je onder hoofdziekten??

Het lijkt me echt pijnlijk !!

Doen alleen mannen het, of ook de vrouwen ??

By the way, durf jij dat ook te doen..?
ikl heb gehoord dat et nie echt pinnlijk is alleen beetje bij het begin.
gewoon als je altijd hoofdpijn hebt enzo, migraine enz
ik weet nie of ook vrouwen het doen.
en ik zou het wel durven

11-07-2005, 16:48
salaamoe 3alaikom,

ik zal insha allah een telefoonnummer voor je regelen.....................
ik ga het insha allah ook doen als het volle maan is

wa salaamoe 3alaikom

11-07-2005, 16:57



Citaat door Hananetje:
Ik vind het wel vreselijk eng !!

Is dit Sounnah??
Al-Bukhari in zijn Sahih (5269) overgeleverd van Sa’id ibn Jubayr van Ibn ‘Abbas (radiAllahu ‘anhu) dat de Profeet (sallAllahu ‘alayhi wa salaam) gezegd heeft: “Genezing zit in drie dingen: het drinken van honing, de incisie van een kopper en het verbranden met vuur maar ik verbied mijn ummah om het verbranden te gebruiken.”

Al-Bukhari (5263) en Muslim (2952) hebben overgeleverd dat Anas ibn Malik gevraagd werd over de verdiensten van de kopper en hij zei: De Boodschapper van Allah (sallAllahu ‘alayhi wa salaam) werd door Abu Taybah met koppen behandeld. Hij gaf opdracht om hem twee saa’ aan voedsel te geven en hij sprak met zijn meesters zodat ze zouden verminderen wat ze gewoonlijk van zijn inkomsten namen. En hij zei: “Het beste medicijn waarmee jullie jezelf behandelen is koppen, of het is één van jullie beste medicijnen.”

Het is overgeleverd dat Jaabir ibn ‘Abd-Allah (radiAllahu ‘anhu) gezegd heeft: Ik hoorde de Boodschapper van Allah (sallAllahu ‘alayhi wa salaam) zeggen: “Als er iets goeds zit in jullie medische behandelingen, dan zit het in het mes van de kopper, het drinken van honing of het verbranden met vuur, maar ik zou niet verbrand willen worden.” (Overgeleverd door al-Bukhari, 10/139)

wa salaamoe 3alaikom

11-07-2005, 17:08

Citaat door jebir:
ikl heb gehoord dat et nie echt pinnlijk is alleen beetje bij het begin.
gewoon als je altijd hoofdpijn hebt enzo, migraine enz
ik weet nie of ook vrouwen het doen.
en ik zou het wel durven
Ik vind het er vreselijk eng uit zien, maar blijven die littekens daar dan altijd staan...?

Jullie hebben echt lef hoor, Masha allah...

11-07-2005, 17:09

Citaat door aardappel11:
Al-Bukhari in zijn Sahih (5269) overgeleverd van Sa’id ibn Jubayr van Ibn ‘Abbas (radiAllahu ‘anhu) dat de Profeet (sallAllahu ‘alayhi wa salaam) gezegd heeft: “Genezing zit in drie dingen: het drinken van honing, de incisie van een kopper en het verbranden met vuur maar ik verbied mijn ummah om het verbranden te gebruiken.”

Al-Bukhari (5263) en Muslim (2952) hebben overgeleverd dat Anas ibn Malik gevraagd werd over de verdiensten van de kopper en hij zei: De Boodschapper van Allah (sallAllahu ‘alayhi wa salaam) werd door Abu Taybah met koppen behandeld. Hij gaf opdracht om hem twee saa’ aan voedsel te geven en hij sprak met zijn meesters zodat ze zouden verminderen wat ze gewoonlijk van zijn inkomsten namen. En hij zei: “Het beste medicijn waarmee jullie jezelf behandelen is koppen, of het is één van jullie beste medicijnen.”

Het is overgeleverd dat Jaabir ibn ‘Abd-Allah (radiAllahu ‘anhu) gezegd heeft: Ik hoorde de Boodschapper van Allah (sallAllahu ‘alayhi wa salaam) zeggen: “Als er iets goeds zit in jullie medische behandelingen, dan zit het in het mes van de kopper, het drinken van honing of het verbranden met vuur, maar ik zou niet verbrand willen worden.” (Overgeleverd door al-Bukhari, 10/139)

wa salaamoe 3alaikom
Heten die dingen nou "Koppen" of "Kopper"...?

Bedankt voor je tekst Agy..

Pagina's : [1] 2