Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hairextensions



10-07-2005, 12:09
Wij brengen nu ook hairextensions in/aan.
Je hoeft geen uren meer te zitten, het duurt maximaal 45 minuten.
We kunnen de extensions in iedere kleur verven als je geen geschikte kleur vind op de kleurenkaart .
Je kan het haar behandelen net zoals je eigen haar ( stijlen met een tang of juist krullen).
Het haar wordt ingezet dmv Keratine bonds, dus totaal onschadelijk voor je eigen haar.
het haar kan op verschillende manieren worden ingezet, dus voor meer Volume of voor meer Lengte.
Misschien wil je je haar niet verven maar toch een Coupe Soleil of wat Highlights.
Of een paar strengetjes met Steentjes als je uitgaat of een bruiloft hebt , deze kan je zelf inbrengen ( er zit een oogje aan, wij leren je hoe) .
Hier staan alle prijzen en mogelijkheden:

http://www.superstyle.info/haar_extensions.html

PM me gerust als je nog meer vragen hebt of bel ons ma t/m vrijdag tussen 09.30-17.00

10-07-2005, 12:16


In 1 woord: HARAM!

10-07-2005, 12:52
Ja ik heb net een stukje gelezen dat nep haarstukken verboden zijn, wenkbrauwen epileren, vrouwen die bij andere vrouwen wenkbrauwen epileren, vrouwen die zich tatoeeren, en vrouwen die hun tanden vijlen............

11-07-2005, 09:53
Waarom doen zoveel vrouwen dat dan?

12-07-2005, 16:09


veel vrouwen doen de koufar na...

Moge onwetende het rechte pad inzien! INSCHA ALLAH!

12-07-2005, 16:25
Ik ken een meisje die ook haar heeft laten zetten. Ze kreeg allemaal uitslag...echt rode pukkeltjes op d'r hoofdhuid...haaruitval ervan gekregen etc. En de sajiat die je ervoor krijg en de pukkels + dun haar. Ik raad t echt iedereen af!