Bekijk volle/desktop versie : Die gestoorde bitches



Pagina's : [1] 2

10-07-2005, 04:17
ey mensjes ik ben er weer met een nieuw verhaal ik plaats een klein stukje, kijken hoe jullie het vinden ik probeer zo vaak mogelijk een stukje erbij te zetten ook als ik in marokko ben ik hoop dat jullie het iets vinden dikke kus sharila


My story



Ik leg je even uit me naam is sarina iedereen noemt me real omdat ik echt ben ofzo kweet niet zo noemt iedereen me gewoon, ik ben 17 jaar nu, op school kom ik alleen als ik zin heb ik heb niet veel vriendinnen meer vijanden ik heb een vaste groepje van 6 meisjes lidea,tess,ramona,niss,maaike en lina 5 Antilliaanse meisjes en maaike is helemaal Nederlands we doen alles wat god heeft verboden de helft blowt de andere helft drinkt we dealen ook allemaal we regelen alles met zn 6en we delen alles geld jongens kleren alles echt alles ruzie hebben we nooit we vertrouwen elkaar gewoon we doen niet alleen dealen want daar verdien je bijna niks mee we jatten ook auto’s en verkopen ze weer door het begon allemaal toen we de film Set it off hadden gezien het gaat over een groepje vrouwen die banken gaan overvallen sinds die film zijn we allemaal zo doorgedraaid , op straat kenden iedereen ons ze noemde ons altijd gestoorde bitches enzo we konden er wel om lachen vriendjes deden we wel aan iedereen heeft 1vaste vriend en de rest erbij, tssjah voor de lol toch!
Ik woon alleen met me moeder me vader is weggegaan toen hij hoorde dat me moeder zwanger was van mij ik heb geen broertjes of zusjes nou eigenlijk wel 1tje ze heet Sem we kennen elkaar al sinds de kleuter klas ik sloeg iedereen in elkaar als die gene aan haar kwam we waren altijd samen en ik paste altijd op haar ik hou haar buiten deze groep ik wil niet dat ze dit soort dingen doet ze gaat naar een goede school en doet haar best enzo ik hou haar er gewoon zo ver mogelijk buiten ik vertel haar ook niet wat ik allemaal doe ze weet wel dat ik nooit naar school ga en dan krijg ik een preek.
Me dag is altijd een beetje dood uitslapen even naar school en dan naar de shop en savonds ja, dan zijn we gek dan doen we alles wat god heeft verboden met 7meisjes elke dag op pad dat moet wel raar aflopen maarja nu naar me story he:

10-07-2005, 13:35


eeje meid
ben je eerste faannn
ga snel verder
b0essa sa miiira

10-07-2005, 16:37
Ga verder meid 2de fan

Romeisa

11-07-2005, 05:04
Rond 11uur ging me telefoon tijd om op te staan even kijken hoe school gaat, ik douchte snel en deed me haren op een knotje training’s pak aan en weg was ik ,eten doe ik wel buiten de deur dacht ik… ik pakte de bus naar school en ik ging dood van de nicotine gebrek voor de school zat een friettent dus ik haalde een pakte sigaretten en een flesje AA ik liep het school gebouw in en het was heel stil ik zag niemand lopen ofzo ik vind het maar vreemd ik liep alle lokalen af om me klas te zoeken en ik kon me klas niet vinden ik keek op het bord en zag dat we vrij waren, shit kom ik een keer naar school zijn we vrij kutzooi.
Ik zocht in me broekzak naar losgeld om even te kijken waar iedereen was, ik pakte de telefoon op en in een keer werd er op het raampje geklopt het was tess, ik stapte het hokje uit “.. hey wat doe je hier man..” zei ik ze keek me vrolijk aan “.. ik ben ook vrij vandaag, kom iedereen zit in de shop we pakken de bus oke?..” ik stemde toe en liep met haar mee naar de bus tess was heel rustig voor een Antilliaanse meisje ze was erg mooi vind ik maar zelf vond ze dat niet weinig zelf vertrouwen maarjah verder is ze cool, in de bus zaten we een beetje te praten over niet belangrijke dingen toen ik opeens een klant van me de bus in zag stappen ik dealde alleen wiet de rest deed zwaardere dingen maar ik deed wiet en hasj omdat ik zelf niet blowde dus daarom, de jongen kwam onze richting op en ik wist alweer hoe laat het was, hij wou praten en een bullshit verhaal gaan beginnen dat zag ik aan z’n kop, ik besloot dit maar snel af te handelen “..hoeveel..” zij ik snel “ ..E10..” ik keek in z’n hand zag een briefje dus ik propte snel een zakje in zn handen en pakte het geld hij liep gewoon verder en ging 8erin de bus zitten tess keek me lachend aan “..wat?..” zij ik lachend ze zij niks en lachte terug na een paar minuten kwamen we aan in de stad Nijmegen centrum ik woon hier al me hele leven ik ben gelukkig hier alleen de mensen kan ik af en toe wel killen maar voor de rest gewoon gezellig ik en tess liepen door de stad voor ik het wist had ik alweer 6 klanten allemaal kleine mannetjes die geen wiet kunnen krijgen bij de shop, het was herfst overal blaadjes en regen kut land shit.
We liepen de shop binnen en ik hoorde lidea al praten de helft zat weer te blowen en gek te doen en maaike zat huiswerk te maken in een koffie shop vreemd meisje is het ook af en toe over het algemeen ben ik vrij stil dus ik ging in een hoekje zitten luisteren naar wat de rest te melden had “..ken je die enne boy nog , die lange??..” zij lidea tegen niss , niss keek een beetje vreemd en in een keer “.. oja ik weet met die vreemde hoofd?..” zij niss ik draaide me hoofd en keek naar buiten het begon te regenen, ik staarde een beetje naar de grond ik zag alleen maar voeten tot in een keer iemand stopte voor het raam ik keek rustig omhoog het was me ex van een tijd terug , ik heb hem echt heel hard geflasht hij bleef me aan kijken door het raam en natuurlijk viel het lidea op “.. ey wat zit die klootzak nou weer te checken?…OPROTTEN KUT KOP!..” Schreeuwde ze hard ,iedereen begon te lachen, ik vond het wel zielig hij was echt lief voor me maar ja zo gaat het , hij was te serieus hij liep maar snel door want lidea stond al op om naar buiten te gaan.
Ik keek weer naar buiten en droomde weer verder ik had gisteren ruzie gehad met me vriend ik ben al lang bij deze jongen , hij is van Marokkaanse afkomst dus dan weetje het wel, Superjaloers is hij gewoon, en hij keurt niks goed hij weet dat ik deal enzo zo heeft hij me ontmoet , hij dealde ook zo heb ik hem leren kennen nu is hij gestopt en druk bezig met school enzo , hij wilt dat ik dat ook ga doen “aan de toekomst werken” zegt hij altij

11-07-2005, 12:05


Ga verder meid


Romeisa

07-08-2005, 03:35
ik lag hem dan altijd uit want hij moet toch met een Marokkaans meisje trouwen , ik kom wel bij hem thuis enzo maar ja betekend niks meer tegenwoordig.
Me buik begon te rommelen “.. eh iemand honger of niet ik ga naar mac toe..” zei ik , iedereen zat na te denken “.. ik ga wel mee daarna pak ik de bus naar huis..” zei maaike “.. ja we pakken samen bus oke?..” zei ik , “.. hey hey zo vroeg blijf hier man..” zei lidea boos “.. sorry meid het is mannen dag vandaag..” zei ik teleurstellend “.. ja dat is zo hun hebben ook aandacht nodig, ik ga ook naar de mijne straks is goed idee..” zei lidea, ik groete iedereen en liep met maaike naar de mac we aten snel wat en daarna pakten we samen de bus naar huis toe.
Er was niemand thuis , me moeder werkt heel veel dus die zie ik niet echt vaak.
Ik rende naar boven om te douchen en om te kleden , als ik naar me vriend ging kleden ik me altijd netjes en deed me haar leuk enzo maar op straat loop ik er als jongentje bij.
Na 1uurtje was ik klaar en liep naar beneden, me telefoon ging een paar keer over maar ik had geen zin om op te nemen ik zette hem snel uit en pakte me tas en vertrok.
Me vriend heet youssef we zijn nu 2 jaartjes bij elkaar , hij woont een paar wijken verder ik ga altijd met de bus naar hem toe , in het begin was hij niet zo serieus met me hij ging vaak vreemd en toen was ik hopeloos verliefd nu is het omgekeerd nu heb ik meer schijt aan hem en doe ook van alles maar toch hou ik heel veel van hem en zou ik voor niks of niemand bij hem weggaan hij snapt me , we praten samen veel misschien blijf ik gewoon zo lang bij hem omdat hij me ontmaagd heeft , ik was altijd maagd en wou dat zo houden tot mijn huwelijk waarom weet ik niet , me moeder zij altijd wacht tot je huwelijk dus wou ik dat ook doen tot ik bij hem kwam , hij dwong me niet of zo het gebeurde gewoon sinds die dag heeft hij respect voor me hij dacht dat meisje kan ik wel even ballen , hij wist niet dat ik maagd was toen werd hij veel serieuzer met me en veel liever hij is nu bijna 20 , aangekomen bij youssef’s huis deed zijn zusje open , ik gaf haar een kus en praten in de gang een beetje met haar “.. ooh dat truitje is van de h&m he die is echt leuk staat je goed zwart..” zei lela (zo heet ze) “.. je mag hem wel lenen..” zei ik , ik trok me schoenen uit en liep naar de huiskamer ik zag niemand ik vroeg aan lela waar iedereen was, haar ouders waren naar kennissen toe en youssef zat boven op me te wachten , ik liep meteen naar boven ik liep youssef s kamer in en ik zag dat hij lag te slapen youssef was gewoon een standaard Marokkaan stekkeltjes, opgeschoren,grote ogen, witte tanden, beetje bruin en altijd dure kleren aan hij houdt wel van showen.

07-08-2005, 13:56
ga gauw verder meid..

08-08-2005, 00:09
Ik liep zijn richting op en ging bij hem op z’n bed zitten als hij sliep was ie zo lief ik aaide met mijn hand over zijn gezicht , hij schrok meteen wakker hij lachte een beetje en begon zich zelf uit te rekken , hij pakte me vast en begon in me nek te kussen “ .. je ruikt lekker..” zei hij hij moest wel weer slijmen omdat hij gisteren zo jaloers deed “.. niet slijmen a.u.b. ..” zei ik “.. ik slijm niet , ik heb je gewoon gemist schatje , je weet toch?..” zei hij en ik wist meteen wat hij wou gemist betekend bij hem seks in zijn eigen taal , ik had daar nu echt even geen zin in en zette de tv aan.
“..wat is er schatje?..” zei hij in eens “.. niks niks...” zei ik heel rustig hij ging naast me zitten en sloeg een arm om me heen “.. wat heb je gedaan vandaag?..” vroeg hij “.. niks beetje rotten je weet toch?..” zij ik cool, ik keek tv en ging rustig op bed liggen youssef kwam naast me liggen en ging met me haar spelen, ik voelde dat er een preek ging komen zoals gewoonlijk “.. moppie luister..waarom stop je niet met al die shit en ga je gewoon naar school toe? Dan kunnen we samen verder werken ik wil dat we later alle 2 een goede baan hebben enzo snap je? Ik wil niet meer snachts hier zitten en maar denken: waar is me vriendin? Waar zit ze? Waar is ze mee bezig? Ik wil dat niet real echt niet..” zij hij ik keek naar de tv en dacht na wat hij zei “.. youssef , ik wil niet lullig doen hoor , maar we hebben geen toekomst ,jij komt altijd toekomst dit toekomst dat , maar uit eindelijk zijn we toch niet samen dus ik hoef nooit meer uit jou mond toekomst te horen oke? Discussie gesloten..” ik draaide me hoofd om het liefst wou ik weg lopen ik verspil zo veel tijd aan deze jongen ik snap het zelf niet, ik keek terug naar youssef en zag zijn hoofd gebukt en hij keek naar de grond “.. youssef, ik wil niet ruzie met je maken dat weetje, maar ik kan er gewoon niet tegen als ze zegt: onze toekomst dit dat , je weet zelf heel goed we kunnen niet altijd samen blijven toch? Ik hou echt van je ik ben verliefd op jou je bent ook me beste vriend maar ik wil niet denken oja youssef gaat met mij trouwen want gebeurt toch nooit dus hou er maar gewoon over op oke?..” zij ik rustig en keek youssef aan hij keek nogsteeds naar de grond ik wou hem niet verdrietig zien maar ik kan er niks aandoen.

08-08-2005, 00:15
Op het moment dat youssef net wou gaan praten voelden ik in me jaszak dat me telefoon afging , ik keek youssef ongemakkelijk aan en hij wist alweer hoelaat het wat ik liep snel naar de gang en nam op.
Het was weer een klant hij moest voor 100 euro hebben dat had ik wel thuis liggen dus ik liep naar youssef’s kamer “.. youssef ik moet even weg ik kom zo weer terug oke ik haal even me kleren en dvdtje oke?..” zei ik heel relax “..zou ik meegaan..” zei youssef spontaan “.. nee nee ik ga even snel oke ik kom zo terug oke?..” hij keek me aan en hij wist al dat ik niet alleen voor kleding weg moest dus hij liet me gaan het was echt koud buiten dus ik pakte youssef’s jas en ging snel naar huis toe pakte wat kleding en liep snel naar een school pleintje bij ons in de buurt waar ik had afgesproken met de jongen we maakte een praatje en ik nam snel het geld aan en pakte de bus naar youssef’s buurt ik ging naar de videotheek en koos er een paar uit ik haalde ook meteen wat te eten, toen ging ik snel weer naar youssef hij maakte open in zn boxershort hij had zon mooi lichaam ik wist gewoon meteen dat we niet aan de dvdtjes toe zouden komen ik liep zachtjes met youssef naar boven ik keek de kamer in en zag overal kaarsjes hij keek me lief aan en ik liet me hand zakken waar ik een tas vol met spullen had en zetten hem op de grond, me handen waren helemaal koud en ik voelde youssef’s warme lichaam hij kuste me en ik voelde opeens alles lekker warm youssef kleden me helemaal uit dat deed hij normaal nooit ik klede me zelf altijd uit maar goed hij kust me overal heel wild en ik begreep het niet zo goed normaal deden we alles op ons gemak na een paar minuten was ik helemaal naakt en tilde youssef me op en gooide me op het bed ik keek hem vreemd aan hij ging op me liggen en deed niet eens zn broek helemaal uit hij haalde “um” eruit normaal was alles rustig maar dit keer nam hij niet eens de moeite om het rustig aan te doen en hij deed “um” meteen heel erin het deed echt pijn en me nagels kraste op zijn youssef ging supersnel heen en weer en ik keek naar het plafon ik kon wel huilen het deed pijn maar ik zei er niks van opeens voelde ik dat youssef ging klaar komen dus ik bleef rustig liggen ik voelde dat hij moe werd en hij gooide zijn lichaam op die van mij zijn gezicht lag bij me oog en ik hoorde hem opeens een beetje snotteren, ik pakte youssef’s gezicht en keek hem aan hij probeerde zich van me af te zetten maar het lukte niet youssef huilde en dit was voor het eerst dat ik hem zag huilen “..youssef wat is er met je..” zij ik hij kon maar niet ophouden met huilen en ik pakte hem vast en liet hem rustig uithuilen ik begreep niet zo goed wat er aan de hand was maar ik liet hem eerst rustig worden voordat ik vragen ging stellen ik vroeg hem nog een keer “..yousssef wat is er nou?..” hij keek me aan “.. ik wil met jou blijven..” zij hij huilend “..maar je blijft ook bij mij..” antwoorden ik “..dat bedoel ik niet, ik wil dat je met deze rotzooi stopt en moslim wort en met me trouwt..” zij hij snotterend ik kreeg bijna een hartaanval en ging meteen recht op in bed zitten ik pakte me kleren en kleden mezelf aan en rende zo snel mogelijk de deur uit ik hoorde youssef nog schreeuwen asjeblieft!asjeblieft! maar ik rende snel naar de bushalte ik keek naar de grond en ik dacht aan niks opeens hoorde ik slippertjes rennen , ik keek naar waar het vandaan kwam en het was youssef met een blote buik terwijl het ijskoud was hij ging naast me zitten en keek me steeds aan terwijl ik naar de grond keek “..asjeblieft denk er over na fack deze rotzooi asjeblieft wat moet je met deze leven he?asjeblieft meisje ik wil met jou verder echt geloof me maar wort serieus me ouders keuren je meteen goed dat weetje toch?..” zij hij ik wist niet wat ik hiervan moest denken trouwen ik ben 17 ik weet hoe de Marokkaanse cultuur is maar trouwen ik weet het niet hij wil gewoon dat ik zijn eigendom ben ik bleef naar de grond staren ik kreeg het koud en youssef zo te zien ook hij zat helemaal te bibberen “..kom we gaan slapen denk er maar over na oke?..” zei hij i

08-08-2005, 17:27
Ga snel verder

08-08-2005, 18:02
ooow egt eem mooie verhaal meidga snel verder

10-08-2005, 12:12
ik zij niks terug en ik liep gewoon mee naar zijn huis ik wou gewoon slapen ik viel die nacht snel in slaap de volgende morgen vertrok ik snel naar me eigen huis youssef sliep nog, toen ik thuis aankwam was me moeder al weg er lag een briefje op tafel dat ze tot laat moest werken er lag ook geld bij om wat te eten , ik had echt geen zin in school dus ik bleef lekker thuis ik trok me huispak aan en ging lekker op de bank liggen. Rond 2uur ging de deurbel ik snapte niet wie het kon zijn ik deed de deur open en zag Sem staan we vlogen elkaar om de nek en ze kwam meteen binnen ze vertelde wat over school en we hadden het over van alles ik vond dat ik het haar moest vertellen van youssef want ik praatte er nooit met mensen over en ik vertrouwde haar “..Sem gisteren vroeg youssef of ik met hem wou trouwen..” zei ik met een vies gezicht “.. wat heb je gezegd?..” zei ze met grote ogen “.. niks, wat moet ik zeggen?..” zei ik “.. als ik jou was zou ik ja zeggen, je houdt van hem en je weet Marokkanen je blijft toch eerst 2jaartjes verloofd toch dus genoeg tijd denk er over na hij is een goede jongen en hij houdt echt van je..” zei ze overtuigd , ik hield er over op en begon over iets anders ze had wel gelijk en diep van binnen wil ik ook best wel met hem samen leven maar ik wil het nog niet toegeven ik en sem aten wat en ze ging weer naar huis ze moest nog veel doen voor school zei ze ik rende naar boven en kleden me om, om naar de stad te gaan kijken waar iedereen uithangt ik keek op me telefoon ik had een paar oproepen gemist maar was geheim nummer ik pakte de bus en ging naar de koffieshop en iedereen zat binnen en ik merkte dat er iets aan de hand was en meteen begonnen lidea en niss te vertellen “.. gisteren avond ben ik gewoon beroofd, 2000 euro in geld en 500 euro aan pillen..” zei niss pissig ik keek haar aan en kon het niet geloven ze had een blauw oog en een dikke lip lidea was ook helemaal boos want het was haar geld niet op niss maar op de genen die het heeft gedaan er is nog een soort click hier in de buurt ook meisjes en die zijn nog erger als ons en lidea had volgens hun klanten gejat dus nu is denk ik de oorlog begonnen niss was helemaal overstuur en de zweer was gespannen ik vond het zo erg om haar zo te zien en die wijfen zoeken ruzie om niks echt onnodig onrust zaaien het liefst stopte ik overal mee maarja ik vond dat we iets moesten doen we konden dit niet zomaar pikken “..we pakken ze terug klaar hoe weet ik niet maar we moeten snel zijn mensen praten veel snap je?..” zei ik lidea keek me aan “.. ja we pakken ze, niss zei dat heteen meisje was met bruine jas ik weet wel welke dat is we pakken haar gewoon klaar..” zei lidea “..ja we kunnen niet met z’n 4ren 1meisje gaan pakken dat hebben ze ook niet met niss gedaan dus ik kan beter alleen gaan..” zei ik “..waarom jij? Laat mij doen?..” zei lidea “..nee laat mij maar ik heb wel even zin om iemand flink op z’n xxxxxxx te geven..” zei ik , ik praten nog wat met lidea over waar ze hingen enzo aan de enne kant wou ik me er niet mee bemoeien maar het was gewoon nodig , ik zat nog steeds met youssef in me gedachte

10-08-2005, 12:33


ik wil reacties

10-08-2005, 12:41
jah ga door meid

18-08-2005, 11:23
Die avond was ik plan het meisje te gaan zoeken lidea had precies verteld waar het was en hoelaat ze daar zou zijn ik trok een zwart trainingspak aan want niemand hoefde me te herkennen voordat ik hou vertrekken ging me telefoon af het was youssef hij was aan het huilen waarom snapte ik niet hij zij allemaal lieve dngen en ik wist niet wat ik moest denken meeste meisjes doen er eeuwen over een marokaan serieus te krijgen en ik had de kans en ik greep hem niet pff ik had wel even iets anders aan me hoofd ik zij youssef dat ik zo zou langs komen het meisje waar ik naartoe ging woonde toch bij hem in de buurt dus ja , ik kon net zo goed even langs gaan.
Ik ging lopende ik had zo veel adrenaline door me lichaam gieren dat ik wou gaan lopen binnen 10 minuten was ik er en ik zag haar hoofd al vanaf een afstand ze stond met een paar meisjes ik besloot een risico te nemen en op een afstand te wachten na 15 minuten wachten liep ze weg van de meisjes de meisjes liepen de andere kant op en “zij” liep mij richting op de meisjes waren gelukkig de hoek om. Ze liep langs me en dit was het moment ik liep langzaam achter haar en voordat ze omkeek ging me vuist op haar kaak ze viel meteen neer ik keek vreemd dat het zo snel zou gaan wist ik niet ik gaf haar nog een trap ik haar buik ik zij nog zachtjes “deze is voor niss” voor ik wegliep ik rende snel naar youssef’s huis de sleutel lag onder de deurmat en ik ging snel naar zijn kamer hij zat op bed tv te kijken ik kwam hijgend binnen “..wat is er met jou..” zij hij ik lachte naar hem “.. ik wou snel bij je zijn..” loog ik , ik ging op bed naast hem zitten en trok me trui uit en ging languit op bed liggen ik was helemaal kapot van het rennen.
Ik keek youssef aan soms snapte ik mezelf echt niet waarom zou ik zo iemand als hem pijn willen doen hij is echt zo lief hij heeft een goed hart ik vroeg hem nooit iets over hem zelf hoe z’n werk ging wat hij had gedaan die dag ik vond dat het wel tijd werd “..hoe was je dag vandaag?..” zij ik hij keek me vreemd aan “..oke wat is er gebeurt? Ben je vreemd gegaan ofzo?..” zei hij ik keek hem dom aan “..sorry dat ik interesse toonde. Laat maar zitten..” we keken samen tv en vielen in slaap

Pagina's : [1] 2