Bekijk volle/desktop versie : walraven mensen



Pagina's : 1 2 [3]

16-04-2003, 03:26
Assalaam u3alaikom,

Ik heb daar ook 3jaar geleden op gezeten !!!
Maar ik kon het wel met iedereen wel goed vinden daar dus geen last gehad met niemand.
maar nu weet ik het niet , ik ben daar lang niet geweest

17-04-2003, 23:46


helaas nog steeds maar ben nu gelukkig op stage en ben heel erg blij als ik klaar ben op walraven

18-04-2003, 16:52

Citaat:
Origineel gepost door lalasamsam
Ik zit pas in de 1e nog met die xxxleraren,maar nee ik ken geen hanan aloujdia en safea oujdia ,maar SAMIAX welke klas zit je en welke opl volg je mishcien ken ik je wel!!!!!Maar ik ga weer

BASLAMMA

SAMSAM
ooooooh oke..

ik zit in de derde klas. marketing en communicatie...

20-04-2003, 16:50

Citaat:
Origineel gepost door lalasamsam
Nee,dan heb ik geen les op jouw afdeling,want ik doe juridisch,zwaar saai!!!!!!!!!!!Maar ik wilde veranderen van opl.ook communicatie ofzo,maar nee dan moet ik volgend jaar veel reizen voor school,want jullie gaan verhuizen,dus ik maak die juridsch maar af!!!!

THALLA.SAMSAM
hehehhee... juridisch is zwaar saai ouwe.. maaree als je van opleding wilt veranderen en je denkt dat het een leuke opleiding is dan moet je er zeker voor gaan... ik moetook veel reizen volgend jaar maar i dont give a shit about it.. als je tenminste ietjes laat komt kan je nog steeds de schuld geven aan de metros

28-04-2003, 12:14


Heeeeeeeeeeeey allemaal alles goe hierooooow???


Nou ik doe de opleiding Juridische dienstverlening Sociale Zekerheid en zit in klas "SZ1D"

Wie nog meer???




XXX-Naimatjuuuuuuuuuuuuuuuh

28-04-2003, 12:19
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY heb iik niet toevallig opgemerkt dat er veeeeeeeeeel Oujadaaa zijn??



XXXLazarie chikiee XXX

29-04-2003, 10:50

Citaat:
Origineel gepost door sugerbabe_18
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY heb iik niet toevallig opgemerkt dat er veeeeeeeeeel Oujadaaa zijn??



XXXLazarie chikiee XXX


hoe heet je... mischien ken ik je

29-04-2003, 21:21
[SIZE=4]NAIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



En jij??

XXXlazarie chikieeeXXX

30-04-2003, 00:31

Citaat:
Origineel gepost door sugerbabe_18
[SIZE=4]NAIMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



En jij??

XXXlazarie chikieeeXXX
naimaa??? ken ik niet man. en je zit daar op shcool?? hmm.. en ken je dan hanan en safea.. oujdiat...

30-04-2003, 15:51
om eerlijk te zijn ken ik niet zo veel mensen, ken wel mensen van hoi en doeii maaruuuuuuu... maybe ken ik je wle van gezicht

Ciao ..ciao ...


XXXOujda Chikie.. :blauwkus:

30-04-2003, 17:06

Citaat:
Origineel gepost door sugerbabe_18
om eerlijk te zijn ken ik niet zo veel mensen, ken wel mensen van hoi en doeii maaruuuuuuu... maybe ken ik je wle van gezicht

Ciao ..ciao ...


XXXOujda Chikie.. :blauwkus:
hehehe oke.. ewa ik denk het ook dat we elkaar van gezicht kennen..

31-08-2003, 17:13
He me also from Walraven!!!


Nou ik ben het niet met jullie eens wat betreft Nelson.

Ik heb heel veel van haar geleerd en heb al mijn examens in 1 keer gehaald!! Alhamdolilah.

xxxxxx

07-09-2003, 16:17


Nelson is eeeeen xxxxxhhh ik heb dit jaar les van haar.... tfoee 3la xxxxx
Maar jah, ken safa en hanan wel.. wahed gekke wijfen vooral hanan maar hele leuke chicksss

Voor de mensen die erop zitten..... Hollllaaaaallalallallaa.



Boxxxxxxxxx voor de Oujadaaa en de andere peeppzzzz

04-10-2003, 01:23

Citaat:
Origineel gepost door Sami®a
Ik heb er op gezeten maar ging na 1 jaar al weer weg.

(Beste beslissing ooit.)
Whola ila ik ook K U T school

Pagina's : 1 2 [3]