Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk help aub anti rimpelcreme



09-07-2005, 19:44
hoi dames, ik begin kleine kraaiepootjes te krijgen en blauwe kringen onder mijn ogen. niet van vermoeidheid. nu ging ik vanmiddag een nieuwe creme kopen. maar ik zie door de bomen het bos niet meer. wie heeft iets geprobeerd wat goed helpt? ik smeer al ieder avond aloe vera, vers van de plant op mijn gezicht met daarover heen een nachtcreme, want mijn huid is droog en anders trek het zo. ik heb ook iets gelezen over zid argan, wat is dat en waar kan het kopen en hoe duur is het. verder gebruik ik sinds kort witte ghasoul maar dat kan ik niet onder mijn ogen zetten. alvast bedankt voor het meedenken, groetjes vania

10-07-2005, 16:46


Hello world , het is nu het moment om allerlei merken uit te proberen. Is afhankelijk van persoon tot persoon. Zid argan kun je eens in de tijd wel gebruiken, maar niet dagelijks. Dat is te zwaar. Je begint net kraaienpotjes te krijgen,je hebt dus vooral vel hydratatie nodig en voeding. Zid argan,dat is de voeding , maar daarmee heb je je hydratatie nog niet. Gebruik je het dagelijks , vrees ik dat met het ouder worden- je huidt gaat veeleisender worden- dat je huid zid argan of een ander zwaarder oogcreme niet meer zal opnemen. Daarom moet je licht beginnen, zodat je met het ouder worden nog baat hebt met de zwaardere exemplaren. Succes

10-07-2005, 17:21
oke bedankt, ikheb vanmiddag olaz regenrist creme gekocht. het voelt goed aan ziet er mooi uit en ruikt lekker. iemand ervaring met het serum?