Bekijk volle/desktop versie : Hij maakten me lefen een hel



09-07-2005, 18:06
iendelijk scho0l afgelopen ik kwam thuis en renden gelijk naar de pc is najim online yach hij is er so wat was ik t0g verlifd op die boy ik kon hem pas net maar was al helmaal gek op hem

Ik:Heey Sgatje
Najim: Hey Mop
iK Scho0l Is Afgelopen (A)
Najim: Ja Man Echt relex
Ik: hihih Najim?
Najim : Nu Kunen We Elkaar Vaker Zien
ik :Ja toch maar ik moet gaan me ma zeuerd even boodschapen toen
Najim :Mounhim spreek je later (K)

Meeten afmelden me ma zeuerd echt zow veel even boodschapen toen en daarna op z0ek naar mo0ie jonges

09-07-2005, 18:07


Vandavond Veder als ik hem nog kan zoeken want ik had eentje gemaakt die ik niet meer kon vinden safie(K)

10-07-2005, 02:26
Ik kwam terug van de suppermarkt en gign me zelf aan kleden ik keek in me klerenkast pf wat zou ik vandag aan doen gewo0n me rokje en een rose truitje safie ik liep naar bneden me moeder weer zeuren dat het alemaal te bloot was warom zou ik me er watvan aan treken pf.. ik liep naar buiten en belde me beste vriendin karima zij was echt een sgatje met haar heb ik zo veel mee gemaakt ze zij dat ze zow kwam dus ik wachten op centraal allatief ze was al een kwatier te laat toen ik er zag begon gelijk te schelden maar dat was ze wel gewend we liepen te trem in
Ike :Ewa Karima
Karima: Ewa
Ike : Waar Sulen We gaan?
Karima :Ik weet niet
Ik: Kom we gaan naar r0fa naar najim ?
Karima : Ben Je Lauw?
Ik: Ik Mis Hem
Karima: Oke Is Goed Vo0r deze eene x


Allatief die kaartJes k0sen gewon faking 12 eoro maar ja vo0r najim alles over ewa zij ik tegen karima ik vraag als najim een mooie vriend mee neemt karima: Is goed


Ewa,,daar waren we dan r.dam centraal wayo ik zag najim al aan lopen ik schamden me kapot net of het eersten keer was dat ik hem zag we gaven elkaar 3 kusjes en liepen veder karima met so een andere boy en ik met najim anderen kant alatief ik werd wel bang maar ik voelde me veilig bij najim wat kon er gebeueren?

Najim: Ik Heb Je gemist
Ik: Ik jou meer
Najim:Sulen we naar mij oso gaan

shitt dacht ik wat moet ik nu doen ik wil niet maar wil hem o0k niet kwijt

Ike:Is goed
Najim :we pakken de bus safie
Ike Is Goed


Wayo toen we in de trein zaten ging me hard zo snel wat zou die wilen man maar ja ik liet niks merken ,,De bus is er wayo,,We liepen naar boven najim deed de deur open en pakten wat drinken en so.

Najim: Sulen we even naar boven gaan?
Ike:Wat doen
Najim:Gewon Ik wil je
Ike: Najim ik ben nog maagd en ik wil het zo houden safie
Najim :sgatje ik ga met je trouwen ik kan je gelukig maken als we dit doen is onze bruilofd al over izen 5 weken

Wayo ho0r ik dat nou goed dacht ik me gedachten ginge alle kanten op

Najim : hey sulen we gaan a zin
Ike :Safie is goed

VOLGDE MORGEN

Najim : ewa word waker het is 3 uur
Ike : :|
Najim : wat is er moet je niet naar huis of zo het is al laat weetje ik breng je wel naar stadsion
Ike: Najim wat is er
Najim : Nix hoor maar ik moet werken


Ik ga veder als julie het goed vinden teminste