Bekijk volle/desktop versie : ' Gearrangeerd



Pagina's : [1] 2

09-07-2005, 14:16
[Tfou de laatste tyd is het echt een fucked up tyd. Vanwaar het komt? Hoe het komt? Waarom ik het kryg? Geen antwoord. Het is alsof er een haartje in het boter zit & ik die er nie uitkryg. Ik begin echt mn toekomstige te haten & ik weet nie waarom. Hy doet me nix verkeerds maar als ik aan zn negatieve kanten denk begin ik hem te haten - echt een afschuwelyke haat. Eigenlyk haat ik hem altyd in me hart. Maar hy is geen slechte jongen alleen wat stomme irritaties. Zn domme grapjes zn domme praat zn domme zever tfou hla klootzak. Ik begryp er nix meer zelf altyd rond deze periode begin ik mn vriend te haten het is alsof ik gearrangeerd ben om op die tyd mn vriend of toekomstige te haten. Vorig jaar in Juli had ik ook een vriend (rabie smehli) & die begon ik ook te haten in Juli & op 1 September dumpte ik hem vanwege zn negatieve kanten. & nu wil ik mn toekomstige ook dumpen op 1 Semptember. Die haat komt vanzelf tfouuuu hy is zomaar een klootzak. Maar als ik denk aan zn ogen & die lieve blik die zo een verliefdheid uitstraalt & zn zachte romantische woorden.. zuchtx dan begin ik hem nog meer te haten zomaar.

Hoe moet ik hem dumpen? Is hy het waard? Ik had zo voor hem gevochten omda ik nie met hem mocht trouwen van mn ouders & nu.. nu heb ik zelfs geen zin meer om te trouwen ik doe geen moeite.. integendeel ik begin hem te verafschuwen. Hy heeft me nix misdaan ma toch overwint de haat mn hart..]

09-07-2005, 14:20


Apart heel apart.

09-07-2005, 14:22
Ja toch & het kwelt me want ik wil niemand pyn doen ma mn hart wilt hem nie


Citaat door cheima:
Apart heel apart.

09-07-2005, 14:23
Mag je van je ouders nu wel trouwen?

09-07-2005, 14:24


Neen


Citaat door BoraSita:
Mag je van je ouders nu wel trouwen?

09-07-2005, 14:24
Wel ik heb juist het zelfde probleem, dus neem nu gwn afstand van hem, ook voor niks haat ik hem......wanneer hij tege me praat dan wil ik precies ontploffe.......als het ook zo erg is, dan kan je da hem beter vertelle.......

09-07-2005, 14:25

Citaat door Femme_Dior:
Ja toch & het kwelt me want ik wil niemand pyn doen ma mn hart wilt hem nie
Irritaties is normaal, maar jij bent echt op hem afgeknapt! Ouff, dat is no good! Probeer dat niet te doen, ik ben ook zo iemand die snel afknapt vooral vroeger.Hoe knap een jongen ook was, één verkeerde opmerking en ik had zoiets van: verdwijn uit me ogen! My god. Nu heb ik dat gelukkig niet meer.

09-07-2005, 14:26

Citaat door Femme_Dior:
Neen
Dan is het toch niet je verloofde of aanstaande?
Noem het maar gewoon vriendje.


Volgens mij heeft het te maken met je hebt hem nu maar nu is het niets meer aan omdat je hem hebt.

09-07-2005, 14:26
Al die tijd en moeite die je hebt gestopt in hem en dat zou je nu weg gooien, ben bang dat je spijt zal krijgen.

Heb sbar en w8 het af, houd zo minder contact met in deze maand(en) om meer haat te voorkomen en als de maand voorbij is, kijk het dan weer aan......

09-07-2005, 14:29
Waat? Vertellen??? Zyde zot?? Die ga zo gekwetsd zyn..

& ik heb precies diezelfde gedoe als hy lief is dan heb ik zoiets van tfou gatlekker qowad mn hart word gek


Citaat door selmo:
Wel ik heb juist het zelfde probleem, dus neem nu gwn afstand van hem, ook voor niks haat ik hem......wanneer hij tege me praat dan wil ik precies ontploffe.......als het ook zo erg is, dan kan je da hem beter vertelle.......

09-07-2005, 14:30
Ja rot toch..

Hoe heb je dat afgeleerd?



Citaat door cheima:
Irritaties is normaal, maar jij bent echt op hem afgeknapt! Ouff, dat is no good! Probeer dat niet te doen, ik ben ook zo iemand die snel afknapt vooral vroeger.Hoe knap een jongen ook was, één verkeerde opmerking en ik had zoiets van: verdwijn uit me ogen! My god. Nu heb ik dat gelukkig niet meer.

09-07-2005, 14:33

Citaat door Femme_Dior:
Waat? Vertellen??? Zyde zot?? Die ga zo gekwetsd zyn..

& ik heb precies diezelfde gedoe als hy lief is dan heb ik zoiets van tfou gatlekker qowad mn hart word gek
Hij zal da ooit wel voele da er iets is, wa ga je dan doen?? liege??? dus wanneer je da nu verteld komt da minder hard aan.......je gaat die ooit wel kwetste.....want je wilt hem dumpe & hoe ga je dat dan doen?? majah.....

09-07-2005, 14:34


Ooo die playergevoel bedoel je?

Nee woullah misschien ik weet nie ik haaaat hem

& das altyd in Juli & Augustus by mn vorige ook.


Citaat door BoraSita:
Dan is het toch niet je verloofde of aanstaande?
Noem het maar gewoon vriendje.


Volgens mij heeft het te maken met je hebt hem nu maar nu is het niets meer aan omdat je hem hebt.

09-07-2005, 14:35

Citaat door Femme_Dior:
Ja rot toch..

Hoe heb je dat afgeleerd?
Bij mijn verloofde (nou ja verloofd in woorden, niet op papier nog), had ik alleen kleine irritatie's bv een domme grap maken als ik chaggi ben, dan heb ik weleens van hou je bek dicht sukkel dat zeg ik dan ook. En als me dan gaat uitlachen of doorgaat dan heb je de poppen aan het dansen. Mannen zijn kids af en toe!

Maar hoe heb ik het afgeleerd ik weet niet, bij me mannetje ben ik nog niet afgeknapt eerder bij de gasten die dan een praatje met je komen maken of een gewoon een jongen van school die je wel zit zitten, totdat je met hem gaat praten ect..Daarom zeg ik ook, vroeger had ik het erg nu niet meer. Misschien is het wel de puberteit ofzo. Of ben je er niet aan toe?

09-07-2005, 14:38
Ja ma probleem is dat hy me nu zit te pushen om nog met mn ouders te prate & zy willen NIET echt NIET & ik haat hem zomaar & heb geen zin meer om te praten

& ik wil minder contact ma altyd moet hy me achetrvolge als een hond


Citaat door yasminne:
Al die tijd en moeite die je hebt gestopt in hem en dat zou je nu weg gooien, ben bang dat je spijt zal krijgen.

Heb sbar en w8 het af, houd zo minder contact met in deze maand(en) om meer haat te voorkomen en als de maand voorbij is, kijk het dan weer aan......

Pagina's : [1] 2