Bekijk volle/desktop versie : Wanneer wordt deze wereld bevrijd van Najiimm, aitfaouin, Ladyline en Appelsap?



Pagina's : [1] 2

21-03-2003, 00:50
Wanneer wordt deze wereld bevrijd van mensen die denken dat alles opgelost wordt door blinde haat. Die denken dat de wereld een beter plaats wordt als je een hele bevolkingsgroep uitroeit. Najjiimm, aitfaouin, Ladyline en Appelsap, jullie roepen op tot de uitroeing van alle joden. Bedenk goed, wie dat doet, is zelf de volgende die aan de beurt is..

21-03-2003, 01:41


Nah ik zou er niet echt wakker van liggen mocht het onverhoopt gebeuren....
Zullen we dan verder praten over of het beter wordt of niet als het zover is??

21-03-2003, 01:46

Citaat:
Origineel gepost door VanBasten
Bedenk goed, wie dat doet, is zelf de volgende die aan de beurt is..
Mag ik vragen wie daar dan voor gaat zorgen als alle joden uitgeroeid zijn?

Zie dit als een normale vraag.

21-03-2003, 01:52

Citaat:
Origineel gepost door House
Mag ik vragen wie daar dan voor gaat zorgen als alle joden uitgeroeid zijn?

Zie dit als een normale vraag.
Ik zou zeggen, vervang het woord JODEN door MOSLIMS en je begrijpt wat ik bedoel.

21-03-2003, 01:56



Citaat:
Origineel gepost door VanBasten
Ik zou zeggen, vervang het woord JODEN door MOSLIMS en je begrijpt wat ik bedoel.
Maar dat is nu dus niet het geval, dus nogmaals wie gaat daar voor zorgen als alle joden uitgeroeid zijn?

21-03-2003, 01:57

Citaat:
Origineel gepost door VanBasten
Ik zou zeggen, vervang het woord JODEN door MOSLIMS en je begrijpt wat ik bedoel.
Zou je s.v.p. een antwoord kunnen geven??
(eentje die "zinnig" is...)




Jullie hebben me nu nieuwsgierig gemaakt.

21-03-2003, 01:58

Citaat:
Origineel gepost door House
Maar dat is nu dus niet het geval, dus nogmaals wie gaat daar voor zorgen als alle joden uitgeroeid zijn?
Het gaat om het principe, maar als je niet abstract kunt denken dan begrijp je dat niet.
En Junky 4life, ik ben geen jood. Maar ik ben wel voor Ajax!!

21-03-2003, 02:02

Citaat:
Origineel gepost door VanBasten
Het gaat om het principe, maar als je niet abstract kunt denken dan begrijp je dat niet.
En Junky 4life, ik ben geen jood. Maar ik ben wel voor Ajax!!
Ik kan inderdaad niet abstract denken, daarom begrijp ik het ook niet.

Dus zou je zo vriendelijk mogelijk zijn om toch een antwoord om mijn vraag te geven?

21-03-2003, 02:04

Citaat:
Origineel gepost door House
Ik kan inderdaad niet abstract denken, daarom begrijp ik het ook niet.

Dus zou je zo vriendelijk mogelijk zijn om toch een antwoord om mijn vraag te geven?
Ik ben al zo vriendelijk geweest om een antwoord te geven op je vraag. Dat je mijn antwoord niet accepteerd, is jouw probleem

21-03-2003, 02:04

Citaat:
Origineel gepost door VanBasten
Het gaat om het principe, maar als je niet abstract kunt denken dan begrijp je dat niet.
En Junky 4life, ik ben geen jood. Maar ik ben wel voor Ajax!!
Blijkbaar versta jij onder abstract denken, het denken en verbanden leggen zonder een logische redenatie.

Nee dat kan ik inderdaad niet.

We zijn ondertussen al heel wat berichten verder en ik heb je punt nog steeds niet gezien... Get to the point!!!!!


Of zal ik het even vanuit jouw perspectief benaderen...
...zou je ons, de simpele geesten die niet "abstract" denken even wat kunnen uitleggen en spellen?

21-03-2003, 02:07

Citaat:
Origineel gepost door Lunatic007
Blijkbaar versta jij onder abstract denken, het denken en verbanden leggen zonder een logische redenatie.

Nee dat kan ik inderdaad niet.

We zijn ondertussen al heel wat berichten verder en ik heb je punt nog steeds niet gezien... Get to the point!!!!!


Of zal ik het even vanuit jouw perspectief benaderen...
...zou je ons, de simpele geesten die niet "abstract" denken even wat kunnen uitleggen en spellen?
Nou vooruit dan maar omdat je mijn punt hebt gemist, zal ik hem nog één keer herhalen, maar nu goed opletten. :

Wanneer wordt deze wereld bevrijd van mensen die denken dat alles opgelost wordt door blinde haat. Die denken dat de wereld een beter plaats wordt als je een hele bevolkingsgroep uitroeit. Najjiimm, aitfaouin, Ladyline en Appelsap, jullie roepen op tot de uitroeing van alle joden. Bedenk goed, wie dat doet, is zelf de volgende die aan de beurt is..

21-03-2003, 02:10

Citaat:
Origineel gepost door VanBasten
Nou vooruit dan maar omdat je mijn punt hebt gemist, zal ik hem nog één keer herhalen, maar nu goed opletten. :

Wanneer wordt deze wereld bevrijd van mensen die denken dat alles opgelost wordt door blinde haat. Die denken dat de wereld een beter plaats wordt als je een hele bevolkingsgroep uitroeit. Najjiimm, aitfaouin, Ladyline en Appelsap, jullie roepen op tot de uitroeing van alle joden. Bedenk goed, wie dat doet, is zelf de volgende die aan de beurt is..
Okay dat begreep ik nog....

Wat ik dus voorstel is: laten we ze eerst uitroeien en dan de resultaten bekijken!
Lijkt me wat handiger dan speculeren etc...

Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij uit te leggen volgens welke logica de volgende die aan de beurt is om te worden uitgemoord wordt gekozen?

21-03-2003, 02:11



Citaat:
Origineel gepost door VanBasten
Ik ben al zo vriendelijk geweest om een antwoord te geven op je vraag. Dat je mijn antwoord niet accepteerd, is jouw probleem
Het is niet dat ik je antwoord niet accepteer, maar ik verwachtte eigenlijk iets anders dan zo'n domme antwoord.

21-03-2003, 02:18
Het lijkt erop dat meneer VanBasten verdwaald is in z'n "abstracte" gedachtengangetjes...

21-03-2003, 02:20

Citaat:
Origineel gepost door Junkie4Life
Wat ik wil, is dat jullie alle drie nu jullie bek dichtdoen en gaan slapen
Wil je weten wat ik wil....

Pagina's : [1] 2