Bekijk volle/desktop versie : welke reclame spotjes vindt jij het leukstl



Pagina's : [1] 2 3

08-07-2005, 18:24
ik open maar eens een topic ben benieuwd of jullie ook niks te doen hebben

08-07-2005, 18:43


Het leukste reclame vind ik die van, Venco drop waarin een Marokkaanse jongen te zien is.
Die kennen jullie vast wel, vooral als ie op het einde in het riffia door de telefoon praat

Ik zal hem maar niet nadoen..

08-07-2005, 18:49

Citaat door latifa_soussia:
Het leukste reclame vind ik die van, Venco drop waarin een Marokkaanse jongen te zien is.
Die kennen jullie vast wel, vooral als ie op het einde in het riffia door de telefoon praat

Ik zal hem maar niet nadoen..
ja die heb ik ook gezien. leuk is die he.

Ik vind een hele oude leuk. Van die olifant. Een kleine jongetje zat rollo;s te eten en dan komt er een kleine olifantje en dan zegt die kleine jongetje lekkerpu . en die olifantje was zo triest meskien.

Later als die olifant groot wordt herkent hij die jongen weer (inmidels een man geworden) dan slaat de olifant met zijn sluf die man...jullie kennen hem wel ...is een klassieker.

08-07-2005, 18:50
Dat is van Douwe Egberts over inburgeren hahaha die vind ik echt lachen

http://info.omroep.nl/ster?nav=vchdLsHCjEtCqDfEKU

08-07-2005, 18:53


de reclame van die hindoestaan die zijn auto in de prak rijdt, zodat het op die nieuwe versie tijdt, en savonds rijdt hij heel stoer in die auto met een leuk muziekje op.


of die van moskowitch die na een aanrijding pijn in zijn nek heeft.

even apeldoorn bellen..................

08-07-2005, 18:55
de meeste vreselijke reclames vind ik die van de waspoeders, die vreselijke leeuw van de postbank, en die gore dat hij het drankje opdrinkt waar het kunstgebit in heeft gezeten.


verder vind ik die gore poppetjes (schimmelnagel) ook vreselijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

08-07-2005, 18:56

Citaat door sihamkleuter:
de meeste vreselijke reclames vind ik die van de waspoeders, die vreselijke leeuw van de postbank, en die gore dat hij het drankje opdrinkt waar het kunstgebit in heeft gezeten.


verder vind ik die gore poppetjes (schimmelnagel) ook vreselijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Welke reclame spotjes vindt jij het leukst

08-07-2005, 18:58
die reclame van van die haarproducten waarin dat meisje manamana steeds zegt echt leuk en die reclames ervan zijn allemaal leuk alleen heb ik die naam ff vergeten van dat merk

08-07-2005, 18:59
Over Douw en en Egberts gesproken..

Weet je welke ik ook grappig vindt
Die van die 2 oude vrouwtjes, die zo stoer proberen te praten...

08-07-2005, 18:59

Citaat door maria:
die reclame van van die haarproducten waarin dat meisje manamana steeds zegt echt leuk en die reclames ervan zijn allemaal leuk alleen heb ik die naam ff vergeten van dat merk
ik iriteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer me zo aan die reclame

net als die :koekje erbij???

08-07-2005, 19:00

Citaat door saadia29:
Welke reclame spotjes vindt jij het leukst
mierenneuker

08-07-2005, 19:00

Citaat door maria:
die reclame van van die haarproducten waarin dat meisje manamana steeds zegt echt leuk en die reclames ervan zijn allemaal leuk alleen heb ik die naam ff vergeten van dat merk
Die is inderdaad ook leuk..

Ik dacht "bananana" vraag me niet waarom..

08-07-2005, 19:01


ik vind het echt grappig die stemmetje en hoe ze haar gezicht trekt
en heb je die andere van die styliste gezien? lol

08-07-2005, 19:01

Citaat door sihamkleuter:
mierenneuker



Welke is dat??

08-07-2005, 19:02

Citaat door latifa_soussia:



Welke is dat??
saadia29in de hoofdrol

Pagina's : [1] 2 3