Bekijk volle/desktop versie : Liefde op et werkvloer..



08-07-2005, 00:52
zo gaat me volgende verhaal heten.. Ik heb iets meegemaakt en daar wil ik een verhaal over schrijven.. alleen ik ga een aantal dingen veranderen en natuurlijk zet ik net als in me andere vehraal een boel fantasie in zodat het goed op rolletjes gaat lopen ..

nou k begin morgen en k hoop dat jullie het net zo spannend en denderend gaan vinden als me andere verhaal !!


08-07-2005, 01:14


Begin maar...

08-07-2005, 10:35
Daar stond ik dan.. In een grote ruimte met meer dan 25 mensen... Ik keek me ogen uit me kop. Je zag alleen maar pakken en mantelpakjes.. En wat me ook opviel was dat er veel allochtonen tussen zaten. hier ga ik me draai zeker vindne dacht ik toen ik rustig rond keek. Ikk eek op me horloge en moest nog 5 min wachten op men trainer. Ik liep naar de raam en nam een plaats naast de vensterbank en keek dromerig naar buiten.. Ik moest aan me verloofde denken.. Hij was nu lekker in marokko terwijl ik hier in dit kikkerlandje moest verblijven. 'ach zo erg is het nou weer ook niet schatje.. kijk je bent nu lekker aangenomen in dit marketing bedrijf dus je kan lekker je geld maken terwijl ik blut terug kom..' zei hij toen we afscheid namen. Ik mis hem.. ik miste hem al voordat hij nog wel vertrok. 'Ik hou van je poepieee.. ik hou heeeeeeeeeel veel van je en k bel je elke maar dan ook elke dag om jouw lieve stem te horen..' zei hij.. De tranen liepen over me wangen en daar ging hij.. 6 fokking lange weken ging hij me verlaten en ik moest me maar gaan amuseren hiero.. 'Uhhhh mevrouwww ??' zei er opeens iemand. Ik ontwaakte uit me dagdromerij en keek me trainee aan. 'Ohh sorry.. haha ik was effe aan het dagdromen..' Gelukkig lachte hij mee en maakte hij er geen probleem van. 'Nou k zal me eens netjes voorstellen.. Ik ben Martin. Ik zou eigelijk voor vandaag je trainee zijn maar ik moet er helaas vandoor omdat ik net slecht nieuws heb gekregen.' Ik deed natuurlijk alsof ik geschrokken was en vond het natuurlijk allemaal erg voor em en hoopte dat alles goed ging. 'Dank je wel.. het is op zich niet zo erg maar ik moet er vandoor.. Dus je krijgt vandaag een ander trainee. Hij gaat je vandaag trainen en hij gaat er vor zorgen dat je binnen een paar dagen alles weet en kan.' Ik toverde een glimlach naar voren en knikte mee. Het kon me geen ene reet schelen wie hij mocht zijn als ik maar zo snel kon beginnne. 'nou loop maar effe met me mee.. Hij is daarginds..' en hij wees naar een jongeman van een jaar of 22. Wat me het eerst opviel was dat hij er heel erg goed uit zag. 'ja ik weet het..' zei martin opeens. Ik keek hem niet begrijpend aan en toen k hem zag lachen wist ik waar hij op doelde. Ik lachte maar mee maar voor de rest hield ik me mond maar. 'Ey yo Mike.. ik heb een nieuwe meisje hier naast me staan die jij vandaag mag trainen. Ik zal haar effe voorstellen. Mike, dit is Malika.. Malika dit is Mike..'We keken elkaar aan en gaven elkaar een hand die hij maar niet wou loslaten..

08-07-2005, 14:35
gO oN mEId..!!

Sterretje

08-07-2005, 23:53


We keken elkaar een beetje ongemakkelijk aan en hij liet me hand los.. 'sjoooow !! Dat was me nog een stevige handruk !!' grapte Martin nog. Mike lachte mee terwijl ik droog naar ze zat te kijken. Ik wou zo snel mogelijk beginnen. 'Nou lets do the busniss lady and gentlemen ! Mike je traint haar de hele week en je gaat er voor zorgen dat ze alles zo snel mogelijk onder de knie gaat krijgen zodat ze zelf aan de gang kan gaan ok ??!' zei martin met nadruk op OK en keek Mike streng aan. 'jah relax martin je weet dat ik me werk goed doe..' gerustelde hij hem. 'Ok dan !! Nou k ga ervandoor.. Malika ik wens je heeeeeeeel veel suc6 en leer van hem he.. hij is 1 van de beste hier op kantoor dus als ik jouw was zou ik heel goed naar em luisteren.' adviseerde hij me nog. Ik knikte en gaf hem een glimlach terwijl ik 'yeah whatever' dacht. Hij gaf me nog een hand en liep als er een speer vandoor. 'Zoooooooooo malika.. alles goed???' begon hij spontaan. 'jah lekke rhoor en met jou ook ??' vroeg ik hem wat minder enthousiast. 'jah lekker lekker lekker !! nou malika wat we nu het eerst gaan doen is jouw aan een paar collega's voorstellen zodat je iedereen een beetje gaat leren kennen..' Hij liep al gelijk naar een groepje jongnes en meiden en stelde me voor. Iedereen gaf me een hartelijke welkom en een stevige handruk.. Zo ging het de eerste paar min. 'zoo dat hebben we nu achter de rug haha.. We gaan effe naar een rustig plekje zodat ik je kan uitleggen wat het bedrijf eigelijk allemaal doet en wat we van jouw verwachten.' Hij liep richting de gang en ging op een sofa zitten en k nam gelijk plaats naaast em.. 'Voordat we zakelijk gaan beginnen... Mag ik vragen hoe oud je bent ?' vroeg hij me. ' haha.. ja hoor.. k ben 21 jaar..' antwoorde ik. Hij leek verbaasd te zijn en vreog waarom hij zo zn wenbrauwen omhoog trok. 'Nou.. ik had je jonger geschat.. je lijkt wel 18-19 jaar joh !!' Ik begon te lachen en bedankte hem voor het compliment. 'Nou je kan het natuurlijk zien als een compliment maar ik meenhet hoor !! Ik zeg je eerlijk meid.. je ziet er goed uit voor een 21 jarige..' Ik begon te blozen en algauw werd ik zo rood als een tomaat terwijl k beschamend begon te grinniken.. Hij legde zn hand op mn schouder en k keek er hypnotiserend naar. sjooow die heeft wel lef om gelijk al lichamelijke contact te maken..ging er door me heen. Hij merkte dat en haalde algauw zn hand van me af.. 'sorry sorry niet mijn bedoeling..' verontschuldigde hij zich en hij begon me uit te leggen wat het bedrijf doet.. (deur aan deur verkoop)eindelijk.. na een half uur was ie eindelijk klaar met zn gezeik over het bedrijf en k mocht al gelijk met hem gaan 'samenwerken'. 'Nou malika we gaan met een team van een stuk of 6 personen op pad om Diensten te verlenen aan mensen.. Dat doen we tot een uur of 8 en dan gaan we terug naar kantoor zodat we onze formulieren en spullen kunnen inleveren. Wij gaan alvast zodat ik je rustig kan uitleggen hoe we de wijken gaan lopen en hoe we een product verkopen en/of een dienst verlene..' Ik bleef hem maar aankijken en aankijken. Ik had iets heel anders voorgesteld ! IK dacht dat ik gewoon op kantoor moest werken en klanten moest werven voor een 1 of ander opdracht maar niet dus. 'uh als je iets niet snapt dan moet je het me gewoon zeggen hoor.. ik heb het idee namelijk dat je het niet allemaal kunt volgen ??' 'Inderdaad.. sorry hoor maar ik had me iets heel anders voorgesteld en ik weet niet of ik wel deur aan deur ga verkopen.. DAt is niets voor mij.' zei ik gelijk. 'Sorry maar ik ga er weer vandoor.' zei ik snel en draaide me om, om weg te lopen. 'HO HO HO !! Stop!! kom es effe hier meid.. dat is precies wat ik ook dacht toen ik hier me eerste dag kwam lopen.. en ik zeg jee eerlijk meid.. Ik vond het aan het einde van het dag keileuk om het te doen.. Malika probeer het vandaag gewoon uit.. Je lijkt me een brutale pittige meid die niet op dr mondje is gevallen en dat is wat we zoeken in dit bedrijf.. Om eerlijk te zijn.. als je je vandaag bewijst dat je alles snel kan oppikken en laat zien dat je een krachtige dametje bent dan zet ik je gelijk in me team en binnen no time verdien je bakken geld..' Hij keek me aan met grote ogen en wachte op men antwoord af.. Ik keek em aan en liet me hersenen kraken.. 'Oke. is goed.. maar ik zeg je 1 ding.. als het me niet bevalt dan ben ik gelijk pleitte..' waarschuwde ik hem. Hij reageerde dolblij en hij deed zn arm om me heen..

09-07-2005, 00:33
Nou klinkt goed juh verhaal meid
ga snel verder

09-07-2005, 01:57
Ewaa go onnn meiidd...!!

Sterretje

13-07-2005, 00:44
Hij had gelijk.. Het was inderdaad leuk om het te doen.. Je kwam elke dag met mensen in contact en plus ik maakte elke dag wel meer dan 100 euro omdat ik een vlotte babbeltje had. IK had wel af en toe de hulp nodig van Mike maar algauw had ik alles onder de knie. Mike was een goeie en een leuke trainer.. We liepen elke dag samen.. als hij zag dat ik een beetje moe was stopte we gelijk en namen een pauze van 10 minuutjes.. als hij zag dat ik wat moeite had met een klant kwam hij gelijk me helpen en nam het van me over zodat ik tog me sale binnen haalden. Kortom: het was een leuke hulpzame gozer...
'Sjooooooow malika ! We hebben vandaag weer eens lekker zitten knallen !! Lekker ieder 6 sales binnen gehaald. ' zei hij toen we eindelijk klaar waren met werken. 'jah inderdaad. sjooow het was vandaag egt makkelijk. hadden we dat maar vaker.' zei ik lachend en blij. Hij deed zn arm om me heen en liepen blij naar de rest van de team leden om te kijken wwat die hadden gescoort. De een had maar 1 gescoort en de ander weer 3. maar wij bleven de hoogste halen van de groep en was vet blij. 'hee weet jullie wat.. laten we met zn allen wat gaan drinken. Ik trakteer vandaag !!' zei mike. Iedereen reageerde dol ethousiast en algauw liepen we naar een kroeg. nadat we eindelijk gesselteld waren ging me telefoon over. Ik zag een prive nummer en wou niet opnemen. 'word je gebeld ??' vroeg mike. 'ja maar het is prive.. die neem ik niet zo gauw op.' 'wat ? neem nou op gek. je weet maar nooit wie het kan zijn.' zei mike en hij had gelijk. Ik nam gewoon op en gelukkig maar dat ik opnam. 'malikaaaaaaaaaa schatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!' schreeuwde me verloofde Tarik keihard. Hij schreeuwde zo erg dat mike het ook had gehoord en hij begon te grinniken. 'heee poeppieeeeeeee !! Alles goed ??' schreeuwde ik zowat terug. Sjooow wat was ik blij om zijn stem te horen. hij had al een paar dagen niks van zich laten horen. 'ja me mij gaat het niet goed man !! Ik mis je onzettend !!' zei hij zehma droevig. k antwoorde dat ik em ook heel erg miste en dat ik niet kon wachte om hem weer te zien. Ik zag dat mike een beetje ongemakkelijk voor zich uitkeek en vond het raar. ' ewa waar ben je ??' vroeg tarik me. 'Ik ben in een cafeetje.. wat drinken met me collegas omdat de zaken er zo goed voor staan haha.'' lachte ik. Nou bij hem kon er geen lachje vanaf. 'wat ?? zo laat nog ?? het is bij juulie al 10 uur man en dan ga je nog wat drinken. beter ga je naar huis hoor. je bent tog klaar met werken ??' vroeg hij me. Ik snapte niet waarom hij zo moeilijk deed en pikte dat ook niet egt. 'ey man doe effenormaal. het is tog harstikke gezelig om wat met je collegas te drinken. er zitten heus wel vrouweljke colllegas tussen hoor.' grapte ik nog een beetje tussendoor. maar nee.. hij wou het niet hebben.. 'nee malika serieus dat wil ik niet hebben. doe je werk.. haal je doeekoes binnen en dan ga je gelijk naar huis. wil je iets leuks doen met je collegas, vind ik niet erg, maar dat moet je overdag doen en niet midden in de nacht.' zei hij bazig. Ik kon daar nietr tegen en viel tegen hem uit. 'nou ja zeg !! WAt doe je nou zo bazig opeens. Ik ben 21 hooor dus ben een grote meid. dus ik weet best wat ik kan doen en wat ik nit kan doen. JIj zit lekker in marokko te spacen en te chillen dus je moet het me niet kwalijk gaan nemen als ik iets leuks wil doen met me collegas. Zij zijn het enige met wie ik elke dag lol maak. de rest viert zn vakantie.' zei ik een beetje boos. 'malika ik wil dat niet meer klaar.. einde discussie.. je drinkt je glas leeg en dan ga je naar huis. over een uur beli k naar je huis en dan moet je dr zijna nders hebben wij ruzie.' en hij hing op. Ik bleef verbaasd naar de telefoon kijken en kon het niet geloven dat hij zomaar in me oor hing. Mike zag aan me dat ik heelmaal over me toeren was. 'uh gaat het nog ?? Ik neem aan dat het je vriend is..' 'jah inderddaad.. is me verloofde.. ik heb net ruzie gekregen omdat hij het niet goed vind dat ik wat aan het drinken ben met jullie.. ouderwetse gozer..' zei ik boos. 'oh meid heb ik ook met me vriendin hoor.. sinds ik dit werk heb heeft ze alleen maar commentaar op alles.. dat ik te laat thuis kom.. dat ik elke dag werk.. en weet ik het allemaal.. en weet je wat het grappige is.. ik doe dit alllemaal voo rhaar.. ik haal per week ongeveer 250 euro en ik ben aan het sparen vooor een huis zodat wij een goeie toekomst kunnen krijgen. zij wilt binnenkort gaan trouwen en daar moet je geld ervoor gaan hebben maar dat kan dus alleen als ik elke dag werk en elke dag me sales binne haal anders kan ze het wel vergeten. ' Terwijl hij zn harjte storte over zn relatie met zn vreindin bleef ik hem maar aan staren. k merkte pas op dat ie van die moooie ogen had.. hij had groen/grijze ogen en een fijn dun gezichtje.. En hij kon zo leuk praten. hij kwam egt spontaan over. 'Hopelijk ga jij niet hetzelfde probleem als ik krijgen.' zei hij en hij keek diep in me ogen. Ik werd er een beetje zenuwachtig van en k zag dat hij ook een beetje rood begon te worden. 'eh nee ik hoop het ook niet en ik hoop dat het goed komt met je vreindin.' zei ik snel. ik keek zehma op me horloge en zei dat ik ervandoor moest gaan. 'eh nou mikeik moet ervandoor gaan anders krijg ik zeurende ouders boven me hoofd. me verlooofde is al erg genoeg..' grapte ik. 'Nou mike tot morgen enslaap lekker nog straks.' 'hetzelfde.' zei hij zacht en raakte me arm nog zachtjes aan..

27-07-2005, 16:10
leuk begin......ga gauw verder....

-xxx- asma